Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig album, 1I2trouwboek, ik sta versteld, muts af hier.
De compositie van de foto in de post hier is fantastisch, hoe je dat lampje net binnen de contouren van de reflectie van het overliggende dak geplaatst hebt, heel goed.
Echt genoten van jouw album met detailopnames, wat een oog heb jij.
Het verbaast mij trouwens ook hoe de de foto in de post zo scherp gekregen hebt, moet geen gemakkelijk shot geweest zijn.
Enfin, ik zou hier een boek kunnen schrijven met positieve commentaar over jouw album, maar 'k moet gaan werken.
WoW!
Wat een prachtige foto's.....en wat heb jij veel dingen gezien die ik niet heb gezien....binnenkort die route nog maar eens lopen!
De foto van m'n bezem-wagen-man is prachtig.....daar wil ik wel een afdrukje van
Heel mooi album An. Prachtige close-ups van een ander Brugge met heel treffende commentaar. Spijtig dat we er niet konden bij zijn wegens andere verplichtingen
Comment