Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Daar zitten plaatjes in....
Je bent wel heel selectief geweest he?!
Ja kan me niet wijsmaken dat die andere 100 en de rest foto's niet voor publicatie geschikt zijn, ook daar zullen nog wel plaatjes tussen zitten....
Maar ja, een BD'er wordt idd steeds kieskeuriger en veeleisender.
Ik ben altijd héél selectief... bij de meeste foto's zit er niet echt "iets" in en laten we dat "iets" maar simpel omschrijven als X-factor... geen verhaal in de foto, of gewoon niet boeiend genoeg (voor mezelf dan toch).
Ben nu wel bezig aan het gedeelte met candid shots. Ook goed voor twintigtal foto's... van collega BD'ers
TOM
| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
't Is ook een kwestie van tijd hebben hoor Annetje .. ik had nu 2 avonden véél tijd, soms is het anders hoor.
Originally posted by Annetje
Daar zitten plaatjes in....
Je bent wel heel selectief geweest he?!
Ja kan me niet wijsmaken dat die andere 100 en de rest foto's niet voor publicatie geschikt zijn, ook daar zullen nog wel plaatjes tussen zitten....
Maar ja, een BD'er wordt idd steeds kieskeuriger en veeleisender.
Comment