Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind het jammer dat ik ook niet naar BelgiumdigitalLive kan komen.....ben die dag juist terug uit Turkije!! Had ook graag wat mensen leren kennen!!
Het zal voor een andere keer zijn!!
Gr Pascale
voor BDLive zou ik Turkije laten vallen, zeker weten
Zeg jij!!
Maar neen.....ik ga toch liever naar Turkije...lekker warm, mooi landschap..... BDLive...zal er volgend jaar ook nog zijn....en dan ben ik er zeker bij!!
Gr Pascale
Zeg jij!!
Maar neen.....ik ga toch liever naar Turkije...lekker warm, mooi landschap..... BDLive...zal er volgend jaar ook nog zijn....en dan ben ik er zeker bij!!
Gr Pascale
Jij verwacht dat Turkije er volgend jaar niet meer is
Overigens kan ik ook niet komen naar BDlive, erg spijtig maar dan heb ik mijn kinderen, en die zijn natuurlijk nummer 1.
Jij verwacht dat Turkije er volgend jaar niet meer is
Overigens kan ik ook niet komen naar BDlive, erg spijtig maar dan heb ik mijn kinderen, en die zijn natuurlijk nummer 1.
Neen dat verwacht ik niet....maar het is de eerste keer dat wij eens alleen op reis gaan...zonder de kinderen......na zovele jaren.....en als ik mag kiezen tussen Turkije en BDlive....ja sorry dan...liever Turkije!!!
Neen dat verwacht ik niet....maar het is de eerste keer dat wij eens alleen op reis gaan...zonder de kinderen......na zovele jaren.....en als ik mag kiezen tussen Turkije en BDlive....ja sorry dan...liever Turkije!!!
Ow, maak me gek, een hele week zonder kinderen in de zon, je hebt groot gelijk hoor. Heel veel plezier
Eergisteren gaan wandelen aan de Oostendse vismijn en de Nele zien liggen. Prachtig ding!! In het programma op Eén - De Vissershaven - zie je trouwens soms stukken dat ze hem renoveren.
Hopelijk gaat de SD in het voorjaar nog door
"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard 500px
Comment