Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier waar ik woon(Jabbeke) is het helemaal aan het opklaren....zie blauwe lucht en prachtige witte wolken!!
Maar voordien was het echt niet te doen.....regen, regen, regen...!!!
Gr Pascale
Hier waar ik woon(Jabbeke) is het helemaal aan het opklaren....zie blauwe lucht en prachtige witte wolken!!
Maar voordien was het echt niet te doen.....regen, regen, regen...!!!
Gr Pascale
Hier in Deinze ook, de storm is blijkbaar deze nacht gepasseerd
Heb net met Frank Deboosere getelefoneerd: hij belooft mooi weer in april & mei 2011 ... we doen dan een nieuwe poging (als Linda akkoord gaat tenminste)
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Linda....ik had gedacht om deze middag naar zee te gaan maar ik zit met een zware verkoudheid, een beetje griepachtig zelf....dus beter huis blijven!!
Een andere keer misschien!
Gr Pascale
Heb net met Frank Deboosere getelefoneerd: hij belooft mooi weer in april & mei 2011 ... we doen dan een nieuwe poging (als Linda akkoord gaat tenminste)
tuurlijk
vind het alleen jammer van die oude boot, die is namelijk even oud als ik, gelukkig ga ik nog niet naar de sloop
Last edited by linda16093; 27 september 2010, 21:58.
Linda....ik had gedacht om deze middag naar zee te gaan maar ik zit met een zware verkoudheid, een beetje griepachtig zelf....dus beter huis blijven!!
Een andere keer misschien!
Gr Pascale
Comment