Zoals belooft hierbij de adres gegevens om toe te zenden naar 1 van de twee orginisatoren van het evenement:
Triker: (voor de Nederlandse fotografen)
GGJ Magendans
Oude Veenendaalseweg 15
3911 NL Rhenen
Kodoal: (voor de Belgische fotografen)
Koen Van Craenendonck
Donk 35
2400 Mol
Willen alle fotografen de bewertek foto's in groot formaat zo spoedig mogelijk toezenden naar 1 van deze twee heren. Wij maken dan een compilatie voor de modellen en zorgen dat de modellen de cd's krijgen met daarop een directory struktuur van de namen van fotografen.
De modellendag was op 2 november, meestal zie ik binnen een week bijna alle albums online, dus bij deze vraag ik aan u (de fotografen die daar aawezig waren) om de cd's voor 14 november te verzenden. Hierdoor kunnen we zo spoedig mogelijk de cd's klaar maken voor verzending naar modellen. Graag wil ik een ieder eraan herinneren, dat degeen die te laat hun cd toesturen, ervoor zorgen dat de distributie moet wachten op "hun". En onthou dat de late verzenders na deze twee weken on-topic met hun naam eraan herinnerd worden om hieraan alsnog spoedig te voldoen.
Foto cd's ontvangen in Nederland: (Triker)
Erik & Jacki
Jamonadap
Majorpain
Hans Vogelzang
Diga
Ebi
Middas/Diny/Ineke
Leo Bezemer
Z900
Foto cd's ontvangen in Belgie: (Kodoal)
Huggy
Dama
Epix
Webboy
Vicky
Roadrunner
Lazy Charles
Tom en Maggy
Tinne De Langhe
Philip VdP
Filmar
Brabo
Mila
amica
pieterbie
macchap
stef
todosranas
Frederik
sonyke
serge-vc
kris vc
jaja
razzi
igoforit
ruve
froto
sam jae
laiko
kristof_dc
nina
swa
emjeke
act
appelke
lexieke
tom bombadil
Triker: (voor de Nederlandse fotografen)
GGJ Magendans
Oude Veenendaalseweg 15
3911 NL Rhenen
Kodoal: (voor de Belgische fotografen)
Koen Van Craenendonck
Donk 35
2400 Mol
Willen alle fotografen de bewertek foto's in groot formaat zo spoedig mogelijk toezenden naar 1 van deze twee heren. Wij maken dan een compilatie voor de modellen en zorgen dat de modellen de cd's krijgen met daarop een directory struktuur van de namen van fotografen.
De modellendag was op 2 november, meestal zie ik binnen een week bijna alle albums online, dus bij deze vraag ik aan u (de fotografen die daar aawezig waren) om de cd's voor 14 november te verzenden. Hierdoor kunnen we zo spoedig mogelijk de cd's klaar maken voor verzending naar modellen. Graag wil ik een ieder eraan herinneren, dat degeen die te laat hun cd toesturen, ervoor zorgen dat de distributie moet wachten op "hun". En onthou dat de late verzenders na deze twee weken on-topic met hun naam eraan herinnerd worden om hieraan alsnog spoedig te voldoen.
Foto cd's ontvangen in Nederland: (Triker)
Erik & Jacki
Jamonadap
Majorpain
Hans Vogelzang
Diga
Ebi
Middas/Diny/Ineke
Leo Bezemer
Z900
Foto cd's ontvangen in Belgie: (Kodoal)
Huggy
Dama