Originally posted by gabriella
moet me toch iets van het hart,
eerst worden wij verzocht om de cd zsm klaar te maken, anders kom je op een lijst te staan
Maar de ouders van het model wat ik heb meegenomen, zijn behoorlijk kwaad op mij, omdat er is verteld dat het maar 1 week zou duren.
Ik was daar niet bij toen dat verteld was, maar voor mij is het niet echt prettig zo.
Wat moet ik haar vertellen nu ?
Helaas hoor je van jullie kant erg weinig zo.
Alles was perfect geregeld, maar het belangrijkste wordt nu opzij gelegd, en dat zijn de modellen die met smart wachten op hun foto's.
En ik kan me niet voorstellen dat het model wat ik had meegenomen, de eniste is die met veel ongeduld wacht.
Ik weet zeker dat het enorm veel werk is om alles uit te zoeken.
Maar laat dan even iets horen, weten hoe lang het nog gaat duren.
Zodat ik en andere elkaar op de hoogte kunnen stellen...
moet me toch iets van het hart,
eerst worden wij verzocht om de cd zsm klaar te maken, anders kom je op een lijst te staan
Maar de ouders van het model wat ik heb meegenomen, zijn behoorlijk kwaad op mij, omdat er is verteld dat het maar 1 week zou duren.
Ik was daar niet bij toen dat verteld was, maar voor mij is het niet echt prettig zo.
Wat moet ik haar vertellen nu ?
Helaas hoor je van jullie kant erg weinig zo.
Alles was perfect geregeld, maar het belangrijkste wordt nu opzij gelegd, en dat zijn de modellen die met smart wachten op hun foto's.
En ik kan me niet voorstellen dat het model wat ik had meegenomen, de eniste is die met veel ongeduld wacht.
Ik weet zeker dat het enorm veel werk is om alles uit te zoeken.
Maar laat dan even iets horen, weten hoe lang het nog gaat duren.
Zodat ik en andere elkaar op de hoogte kunnen stellen...
Koen zat onverwacht in het buitenland, werk gaat voor he
ten tweede moet hij toch wachten tot alle cd's binnen zijn om ze nadien te sorteren en per model alles samen te zetten op één cd...
Als ik met 1 model werk duurt het minstens drie weken voor ze hun foto's hebben...beeld je maar eens in met al die fotografen en al die modellen....
nog een beetje geduld, het resultaat zal er mogen zijn !
heb je het trouwens over Sabrye, het model dat al naar huis ging om ongeveer 15h?
Stef
Comment