Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD SDays ISTANBUL (5dgn/4n tss 1-15 juni '04)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by j@n
    Wat een leuk initiatief. Ik had graag mee gegaan, maar als gevolg van een soort permanente vliegangst moet ik helaas afhaken. Of hebben jullie ook voetreizen in de aanbieding.

HAHAHA ... je brengt me al meteen op een idee J@n Apestaartje
    Voettocht naar Santiago de Compostella!!!!!

Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    Canon Stuff

Comment

Hallo Sammeke&Girly ik kan mee mits deze beperking : 1 op de 4 WE's kan ik niet.
      Ik heb geen planning bij de hand, maar maandag kan ik de bewuste WE's laten weten.
      Als het na 1/6 zou zijn kan mijn wederhelft ook mee.
      Ik kijk er al naar uit als dat allemaal zou kunnen lukken

Comment

Originally posted by mila
        Hallo Sammeke&Girly ik kan mee mits deze beperking : 1 op de 4 WE's kan ik niet.
        Ik heb geen planning bij de hand, maar maandag kan ik de bewuste WE's laten weten.
        Bedankt voor je interesse Mila
        Zowiezo plannen we deze shooting-trip tss 1 juni 2004 en 15 juni 2004, dus naar jouw eigen zeggen zal je wederhelft zowiezo meekunnen ... ALS ... er plaats voor jullie vrijkomt natuurlijk ... Exacte afreisdatum zal hier bekend gemaakt worden, van zodra de nieuwe vluchtplanning voor zomer 2004 gekend.
        We zetten jullie in ieder geval dus op wachtlijst, ok?!
        Sam greetzzzzzzz U
        Canon Stuff

Comment

Tja watte, een heel leuk initiatief.
          Spijtig dat ik gebonden ben aan mijn werk hé?
          Stel nu voor dat ik nog een week extra verlof zou vragen, dat zou niet goed komen hé?
          Ik heb wel met heel veel intersse alles volgen hoor.

Comment

Hallo Sammeke
            schrijf Coby en NoName maar bij de lijst van gegarandeerd
            zo, en nu alleen nog maar verzorging vinden voor de 2 poesen

Groetjes NoName en Coby
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by NoName
              Hallo Sammeke
              schrijf Coby en NoName maar bij de lijst van gegarandeerd
              zo, en nu alleen nog maar verzorging vinden voor de 2 poesen

Groetjes NoName en Coby
              Haha Leuk hoor!! Fijn dat jullie erbij zullen zijn
              Wij moeten ook kijken voor opvang hoor ... We hebben nu ook 2 katten; ttz. één kater, die z'n plan wel trekt en 1 kitten (poes?) nu (ook weer op ons terras gestrand ) ... Maar, we hebben buren genoeg die onze dierbare huisdieren willen verzorgen, terwijl we weg zijn en waardoor onze beesten dus niet naar één of ander dierenverblijf moeten
              Sam greetzzzzzzz U
              Canon Stuff

Comment

Kunnen de poezen van Noname en Coby dan niet bij jullie logeren?
                Of misschien kan er wel één oppas worden geregeld voor alle huisdieren van alle BD-ers die meegaan .
                Meer foto's op Mukblog

Comment

Originally posted by Jacki
                  Kunnen de poezen van Noname en Coby dan niet bij jullie logeren?
                  Of misschien kan er wel één oppas worden geregeld voor alle huisdieren van alle BD-ers die meegaan .

Jacki! Verdraaid! Je hebt onze topic in brand gestoken!!! ... Tja, een oppas voor al onze huisdieren, dat willen we wellicht niemand aandoen ... onze kater is er geen om zonder handschoenen op te pakken ... vleit zich alleen schattig en gewillig in onze armen
                  Sam greetzzzzzzz U
                  Canon Stuff

Comment

Oei, dan zal ik maar zo'n pak aantrekken dat ze bij de politiehondentraining ook aanhebben als we bij jullie op bezoek komen. Kan ie bijten wat ie wil
                    Meer foto's op Mukblog

Comment

Hallo ik kan mee met uitsluiting van de periode zaterdag 5 juni 05.00 tot maandag 7 juni 08.00 (4 WE's later idem, en 6 WE's ervoor idem)maar al de rest is zeker.
                      Voor mijn vrouw toch nog voorbehoud want vanaf 1 juni is nog niet zeker.
                      Maar ik mag alleen ook mee, dus buiten dat 1 WE (en die andere)is het voor mij ok.
                      Ik weet het, ik maak het moeilijk, maar dat is omdat mijne baas het mij ook moeilijk maakt

Comment

Hallo ik kan mee met uitsluiting van de periode zaterdag 5 juni 05.00 tot maandag 7 juni 08.00 (4 WE's later idem, en 6 WE's ervoor idem)maar al de rest is zeker.
                        Voor mijn vrouw toch nog voorbehoud want vanaf 1 juni is nog niet zeker.
                        Maar ik mag alleen ook mee, dus buiten dat 1 WE (en die andere)is het voor mij ok.
                        Ik weet het, ik maak het moeilijk, maar dat is omdat mijne baas het mij ook moeilijk maakt

Tamam! (= "OK" in het Turks)
                        Sam greetzzzzzzz U
                        Canon Stuff

Comment

Originally posted by Sammeke
                          ... onze kater is er geen om zonder handschoenen op te pakken ... vleit zich alleen schattig en gewillig in onze armen

And who can blame him?
                          http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Originally posted by Jacki
                            Oei, dan zal ik maar zo'n pak aantrekken dat ze bij de politiehondentraining ook aanhebben als we bij jullie op bezoek komen. Kan ie bijten wat ie wil
                            LOL, onze kat bijt niet hoor (hij kan wel krabben ), maar hij kan heel schuchter zijn tegenover vreemde mensen.
                            Effe een goed woordje voor onze Aslan, voordat er mensen niet meer durven komen

Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
                            Girly
                            --------------------------
                            Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
                            --------------------------

Comment

Oeps, ik begin eraan te twijfelen of deze SD wel zo verstandig is . Hopelijk trekt de bui over....

Citaat uit de Volkskrant:

Al Qa'ida eist aanslagen Istanbul op

ISTANBUL - Het terroristennetwerk Al Qa'ida heeft de aanslagen opgeëist op twee synagogen in Istanbul die zaterdag aan 23 mensen het leven hebben gekost. De groepering deed dit in een e-mail naar de krant Al Quds Al Arabi, die in Londen wordt uitgegeven. Meer dan driehonderd mensen raakten gewond bij de aanslagen, die werden gepleegd door zelfmoordactivisten die met explosieven geladen autobusjes lieten ontploffen. De Turkse autoriteiten hadden zaterdag al gezegd dat de aanslagen te groot waren om de melding van een kleine radicale Turkse moslimgroep dat zij erachter zat, serieus te nemen.

Meer foto's op Mukblog

Comment

Ach Jacky, als je op de verkeerde plaats en moment bent is ook jouw tijd er gekomen.
                                En dat kan even goed bij u thuis zijn of achter de hoek...

Heb al veel gereist en veel in landen waar er politieke en sociale onrust is en zelf oorlog was.
                                Gezond verstand gebruiken en niet op plaatsen(ter plekke) waar het echt gevaarlijk is.

Meestal was de taxirit van de luchthaven naar het hotel, het meest gevaarlijke moment van de reis

Trouwens ik(wij) horen/zien niets meer van Sammeke & Girly al een tijdje, toch niets mis mee, hoop ik

Comment

Working...
                                X