Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by Jacki
Eh, toekomstmuziek?
Dit lijkt me eerder 'gouwe ouwe' (1-15 juni '94 )
Jacki, ge moet goed lezen hé en juist interpreteren! Alé, nog maar 'ns in het lang en het breed:
het zal 5 dagen/ 4 nachten zijn, ergens in de eerste helft van juni 94
-> dus, geen twee weken lang hé
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Eh, toekomstmuziek?
Jacki, ge moet goed lezen hé en juist interpreteren! Alé, nog maar 'ns in het lang en het breed:
Sammeke, jij moet ook eens goed lezen: juni 1994, dat is bijna tien jaar geleden..... of heb je een tijdmachine gekocht?
Eh, toekomstmuziek?
Sammeke, jij moet ook eens goed lezen: juni 1994, dat is bijna tien jaar geleden..... of heb je een tijdmachine gekocht?
LOL
De meeste professors zijn toch wel ferm verstrooid hé
Ik pas het effe aan ...
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
Tenslotte alweer zo'n 10 jaar geleden dat ik in Turkije ben geweest.
Destijds het zuiden, midden en noorden van Turkijke bezocht, waaronder ook 1 dagje Istanbul in een gestolen wagen, maar dat is weer een ander verhaal
Zet mij maar op de lijst, ondertussen mag ik daar weer komen
Originally posted by Triker
Sign me in met zekerheid,
Tenslotte alweer zo'n 10 jaar geleden dat ik in Turkije ben geweest.
Destijds het zuiden, midden en noorden van Turkijke bezocht, waaronder ook 1 dagje Istanbul in een gestolen wagen, maar dat is weer een ander verhaal
Zet mij maar op de lijst, ondertussen mag ik daar weer komen
Nou Triker, fijn dat je zo graag mee wil, met jou erbij maken we onze vaste lijst *onder voorbehoud* helemaal af ...
Volgende inschrijvingen komen nu op wachtlijst ...
Sam greetzzzzzzz U
Originally posted by teddy-bear
Zo te zien zijn de Nederlandse vrienden in de meerderheid 9-7 !
Met een "bende Nederlanders op schok"... als dat maar goed afloopt...
Euh, sterker nog: ik meende 10-6, met Nederlanders op kop; maar wij Belgen zijn zéér dapper nietwaar
Sam greetzzzzzzz U
Nou wilde ik zeggen: Teddy heeft gelijk, maar oeps, Girly is geen Belg... of een halve?
En als ik me niet vergis komt Annetje ook uit België, dus als die samen met Girly voor één telt, is het toch weer 9-7
Hey, Turkije is het land om te pingelen op aankopen, dus laat ons Nederlanders maar handelen
pin·ge·len (onov.ww.)
1 afdingen
2 (van auto's) het geluid maken dat wordt veroorzaakt door ongelijkmatige verbranding van het gasmengsel
3 [voetb.] de bal al drijvende te lang vasthouden
4 (van tl-buizen) ongelijkmatig oplichten
Nou wilde ik zeggen: Teddy heeft gelijk, maar oeps, Girly is geen Belg... of een halve?
En als ik me niet vergis komt Annetje ook uit België, dus als die samen met Girly voor één telt, is het toch weer 9-7
Nou, Annetje komt uit Belgie maar woont in Nederland dus 50/50 he
Comment