Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD SDays ISTANBUL (5dgn/4n tss 1-15 juni '04)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik zou toch graag meegaan hoor.
    'k Ga der eens met mijn halve trouwboek over spreken.
    Schitterend initiatief.
    Zet mij er maar "onder voorbehoud" op.

Bij de reserves, dus, de primaire lijst is al voltallig.
    http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Wat een leuk initiatief. Ik had graag mee gegaan, maar als gevolg van een soort permanente vliegangst moet ik helaas afhaken. Of hebben jullie ook voetreizen in de aanbieding.

Comment

't is wel nog een beetje te ver af om nu al met zekerheid te kunnen zeggen dat ik er bij ga kunnen zijn, maar ze zullen al verdomd goeie papieren moeten kunnen voorleggen om mij tegen te houden. om maar te zeggen dat ik al snel gewonnen was voor dit schitterend idee.

voor mijn part: count me in (wel nog onder voorbehoud, want op mijn eentje ga 'k niet graag op reis), 'k zal eerst nog wel iemand moeten durven overtuigen om mee te gaan. (tenminste, als ik nog mee mag komen, hee. want het braafste manneke van dit forum ben ik nu ook weer nog nooit geweest. )

the hustler

Comment

Nog eens jouw aanvang van deze topic gelezen, Sammeke.
          Ik ben dus nog nooit in Turkije geweest.
          Maar goed, er zijn nog zoveel plaatsen op de wereld waar ik nog niet geweest ben

Turkije spreekt mij wel enorm aan.

Leuk dat je ons ook wat background geeft over jezelf en jouw ervaringen. Zal dus een SD met dikke meerwaarde zijn.
          'k Hoop echt da'k mee ga kunnen hoor, hier thuis geen probleem, enkel mijn werk kan nog roet in het eten gooien. Maar we zien wel, de exacte datum zal daarvoor bepalend zijn, natuurlijk.

Mijn halve trouwboek vindt het jammer dat ze niet mee kan, maar zoals je weet hebben wij 2 leerplichtige kids die we liever niet enkele dagen uitbesteden.

Dit wordt ongetwijfeld een schitterende, unieke ervaring.

Comment

WE ZIJN HELEMAAL OPGETOGEN door jullie enthousiasme & vertrouwen (in de firma!! ) Het is mij al veel te lang geleden dat ik nog iets dergelijks op touw zette; ik heb het gemist om uitdagende dinges te ondernemen ... Maar, nu ik die eerste stap weer heb gezet - om samen met Patricia iets te ondernemen, en hier voor het eerst "internationaal" te gaan met jullie, zijn we gemotiveerd als niet één om er een SPETTERENDE 5-daagse Ont-Sluierende Shooting-Trip van te maken ... De ideëen dwarrelen als vlinders in m'n buik door m'n hoofd, enne we gaan ons dan ook voor 200% uitleven in de hele opzet - dat is onze persoonlijke GARANTIE

Bedankt ook voor de reacties van diegenen die al weten dat ze niet mee zullen kunnen, maar ons bij deze toch een rakende riem onder het hart weten te steken

Sam greetzzzzzzz U
            -------------------------------------------
            Never apologize for showing feeling.
            When you do so, you apologize for the truth.
            Canon Stuff

Comment

Kleine correctie Sammeke : mijn wederhelft gaat niet mee hoor, kan moeilijk met de jongens, examenperiode.
              Dus haal haar maar van de lijst.
              Pieterbie 4 dagen celibaat. En dan nog terwijl hij op stap is met oa twee knappe jongedames

Comment

Originally posted by pieterbie
                Kleine correctie Sammeke : mijn wederhelft gaat niet mee hoor, kan moeilijk met de jongens, examenperiode.
                Dus haal haar maar van de lijst.
                Pieterbie 4 dagen celibaat. En dan nog terwijl hij op stap is met oa twee knappe jongedames

HAHAHA Ok, ik haal wederhelft weg ...

Sam greetzzzzzzz U
                Canon Stuff

Comment

Originally posted by Sammeke
                  Originally posted by teddy-bear
                  Misschien toch maar een heel vliegtuig charteren Sammeke.

Dan kunnen we er ineens "BD-Airlines" van maken.

Hehehehe Toekomstmuziek?! We moeten ergens beginnen hé
                  Maar kijk, als alles goed loopt en meevalt, dan is het niet uitgesloten dat we het jaar erop nog 'ns Istanbul organiseren, met weer nieuwe aspecten, voor diegenen die de boot zouden gemist hebben

OOWww, is dat zo? Volgend jaar weer mocht het goedgaan???
                  Daar heb je het nog niet met je medeorganisator over gehad
                  Maar dat zou ik zeker wel zien zitten ... eerst deze shooting nog maar afwachten he?
                  Fijn dat er al zoveel mensen meewillen

Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
                  Girly
                  --------------------------
                  Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
                  --------------------------

Comment

...en hier voor het eerst "internationaal" te gaan met jullie...
                    Nou, BD goes Tuscany was ook al redelijk internationaal hoor , maar toegegeven, dat was voor "besloten" BD-kring

Als ik het zo lees, kun je wel twee keer zoveel mensen meekrijgen, maar dat is organisatorisch niet meer haalbaar lijkt me. Ik zie het al voor me: 50 Belgische en Nederlandse fotografen. Ze schrikken zich een hoedje (fez) daar .

Ondertussen is het al weer iets zekerder dat Erik en ik meegaan. We zitten al te broeden op een verlenging van de vakantie in die regio (Griekenland ).
                    Meer foto's op Mukblog

Comment

Originally posted by Jacki
                      ...en hier voor het eerst "internationaal" te gaan met jullie...

Ondertussen is het al weer iets zekerder dat Erik en ik meegaan. We zitten al te broeden op een verlenging van de vakantie in die regio (Griekenland ).

Jacki ...

Weet wel dat wij alles in pakket zullen boeken; ttz ... de prijzen zijn altijd vlucht HEEN BRUSSEL-iSTANBUL + RETOUR iSTANBUL-BRUSSEL en HOTEL ... Daar kan niet van afgeweken worden! Dus, als jullie (of anderen) persé willen verlengen, ons niet gelaten natuurlijk , maar weet dan wel dat jullie in ieder geval eerst zullen moeten terugkeren op Brussel ... edit: of op eigen houtje jullie voyage dienen te regelen

Wij "beperken" ons dus absoluut tot de organisatie op Istanbul in pakket - dat is en blijft ons aanbod met betrekking tot deze open shooting. Voor alle duidelijkheid: aan specifieke wensen (later erbij komen, een dag vroeger vertrekken, alleen heenvlucht nodig, etc.) kunnen wij niet toegeven ............ De boeking moet in 1 ruk kunnen gebeuren en als basis voor iedereen gelijk. Dit gezegd zijnde, en hopelijk ook voor iedereen duidelijk en begrijpelijk

Sam greetzzzzzzz U
                      Canon Stuff

Comment

Dat weet ik wel... We zien tzt wel. Misschien boeken we anders alleen een enkeltje van waar we dan ook mogen zitten. Je kunt ons toch niet verplichten terug te vliegen ook al betalen we ervoor .
                        Of we boeken zelf. Tegen de tijd dat je gaat boeken, hoor je het wel.
                        Tis nog wat ver weg.... Eerst eens gaan puzzelen...
                        Meer foto's op Mukblog

Comment

Dat weet ik wel... We zien tzt wel. Misschien boeken we anders alleen een enkeltje van waar we dan ook mogen zitten. Je kunt ons toch niet verplichten terug te vliegen ook al betalen we ervoor .
                          't Is maar dat ik bij deze even wou duidelijk stellen, Jacki, tot hoever dat wij verantwoordelijkheden op ons nemen en aan organisatie doen wat deze shooting betreft - NO HARD FEELINGS!

Sam greetzzzzzzz U
                          Canon Stuff

Comment

Je kunt ons toch niet verplichten terug te vliegen ook al betalen we ervoor .
                            Nou ............Sam, hoe zit dat met de kleine regeltjes ?

mvg,
                            Z900
                            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Originally posted by Z900
                              Je kunt ons toch niet verplichten terug te vliegen ook al betalen we ervoor .
                              Nou ............Sam, hoe zit dat met de kleine regeltjes ?

mvg,

Details over de reisvoorwaarden/annulatiekosten worden opgegeven in deze topic, van zodra details gekend uit de nieuwe zomerbrochures

Sam greetzzzzzzz U
                              Canon Stuff

Comment

't Is maar dat ik bij deze even wou duidelijk stellen, Jacki, tot hoever dat wij verantwoordelijkheden op ons nemen en aan organisatie doen wat deze shooting betreft - NO HARD FEELINGS!
                                Tuurlijk, is ook logisch. Het is al prachtig dat jullie dit organiseren... Komt toch veel meer bij kijken dan bij een gewone shooting.
                                Het is alleen zo: je vliegt toch best een eind en dan maar voor 5 dagen. Als we toch daar zitten, kunnen we net zo goed nog wat langer blijven. Maar dat is ook allemaal nog maar vaag hoor.
                                Meer foto's op Mukblog

Comment

Working...
                                X