Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by mark911be
Hartelijk dank Jaja!!
Mark911be en in naam van Annetje en Skitch!
Thanks Jaja, we gaan er een gezellige dag van maken met hopelijk veel prachtfoto's. Een ding is zeker, de concertgebouw-shooting zal met deze weersomstandigheden (prachtige lichtinvallen) helemaal een succes worden! Dus top-foto's verzekerd!
Trek je van 't weer niets aan...
Een BD shooting is altijd fun.. Zelfs al regent het pijpestelen.
Kijk maar naar de BD shooting van Maastricht verleden jaar.
Het heeft de hele dag geregent en we hebben ons toch rot geamuseerd he...
Veel plezier in Brugge. Ik denk aan jullie.
Originally posted by Act
Ook ik, wens al de aanwezigen een schitterende shoot.
Als het weer zoals vandaag is, kan het inderdaad niet mis.
Maak er een gezellige dag van.
Heb vandaag met Jacki, Erik, Sam Jae, Artanis, Wim al vandaag even het parcour verkent
Mooi weer gehad, maar naar de avond toe wat regen.
Ook even gezocht naar die blauwe cirkel, en de vrouw die de cirkel moest beschermen... maar niks gevonden.
Kan wel bevestigen dat het restaurant "Song Hua" er nog is...
Ik heb die bewaakster alvast niet ontvoerd, zou hier anders nu niet achter mijn PC zitten, denk ik.
Ga nu gaan slapen om morgen uitgerust te zijn voor de SD. Ben wat ongerust, precies een beetje grieperig.
Jaja: jammer dat je er niet bij kan zijn, dat gaat mijn eerste SD zijn zonder de voorzitter, maar goed, we gaan toch ons best doen om fun te hebben. 't Zal ook mijn eerste SD zijn zonder Mic erbij :-(
Maar wel Song Hua, en dat is mijn favoriete meeneemchinees hier in Oostende, dus het kan niet stuk. Skitch: jouw echtgenote kan er toch tegen om gefotografeerd te worden hé?
Hier in Oostende speelt de dochter van Song Hua badminton. Wij gaan haar dikwijls halen wanneer er een wedstrijd is. De vorige keer noemden wij haar onze "meeneemChinees", wat ze geweldig leuk vond.
Comment