Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
    Aan alle deelnemers van SD3 'Brussel HogerOp'.

Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de prachtige sfeer die er alweer was onder jullie. Het is echt een plezier wanneer na zo'n voorbereiding (dan vooral voor Wim) de dag zelf een succes is. Het enige dat we niet in de hand hadden, was natuurlijk het weer.

Ik hoop wanneer de volgende SD er zal aankomen in Brussel, we ook op jullie kunnen rekenen.

Het was voor mij ook een toffe dag, en al zeg ik het zelf, voor mij persoonlijk was dit de mooiste van de drie tot hiertoe. Want wat zal Wim ons alweer op de volgende SD tonen.

Hopelijk mag ik de meeste terug zien op de AV/SD te DIest op 31/10.

Patric(ske)

Is de volgende SD samen met de AV in Diest of heb ik het mis? Ik ben sinds kort lid en heb precies al spijt dat ik zaterdag niet kon meegaan...ik kijk dus uit naar de volgende

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom Bekijk bericht
      Proficiat Wim en Patric dat we dit weer mochten meemaken.
      Weer enkele plekjes van Bxl gezien die we anders gewoon zouden links laten liggen
      Bedankt voor deze alweer sublieme organisatie.
      Ik hoop om er bij SD Brussel 4 terug bij te kunnen zijn.
      www.photo-rudi.be

Comment

Op 31/10 is er eerst een algemene vergadering voor de leden en daarna zijn er drie verschillende SD's met gids. Meer info in het forum VZW leden.

Oorspronkelijk geplaatst door JeGe Bekijk bericht
        Is de volgende SD samen met de AV in Diest of heb ik het mis? Ik ben sinds kort lid en heb precies al spijt dat ik zaterdag niet kon meegaan...ik kijk dus uit naar de volgende
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
          Meer info in het forum VZW leden.
          lijkt me een hint voor JeGe en anderen, die dat deel van het forum(VZW) niet kunnen zien of openen?
          grt,bouk.
          Last edited by bouk; 11 oktober 2009, 19:34. Reden: komma
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ook vanaf hier nog een welgemeende proficiat aan Purlut en Patricske voor de voortreffelijke organisatie. En bedankt aan alle andere deelnemers voor het gezelschap, we hebben weer enkele nieuwe gezichten gezien en vele anderen opnieuw tegengekomen (en in de weg gelopen ) ).

Buiten die nationale drash juist voor het paleis (waar anders ), waardoor we even moesten schuilen viel het weer al bij al nog mee (gelukkig kunnen we zelf nog niet te veel doen aan het weer, het kan toch nooit goed zijn voor iedereen tesamen).

In ieder geval weer heel wat mooie plaatsjes gezien in Brussel. Wel gelukkig dat die japanners (van op het laatste plein) niet elke keer meekomen op SD, we zouden niet veel foto's schieten zo
            Ik was er op het laatst ook wat vroeger vandoor. Mijn batterijen hadden het tegen het eind opgegeven (eigen fout, slechte voorbereiding ). Maar zo was ik juist op tijd voor een vroegere trein en moest ik niet nog een uur wachten.

Nu nog de foto's sorteren en verwerken...
            Last edited by FilMar; 11 oktober 2009, 19:38.
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Wim en Patrick,

Alles is al hierboven door anderen gezegd geweest. Ik kan jullie alleen maar feliciteren met de organisatie en het openen van deuren waar we foto's mochten nemen.
              Bedankt en zeker tot op de volgende SD Brussel. Ik zal er zeker zijn!
              Rudi
              Fuji XT-4 en wat glas
              Web: Flickr

Comment

• SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Wim en Patrick,

Van harte bedankt voor deze -weeral- puike organisatie.
                Alleen de weergoden hebben jullie nog niet onder controle, of was die 'drache nationale' deel van het draaiboek

Herman
                BD1331BE

Comment

Ik sluit me dus zeer zeker aan bij al diegenen die hier ook zo van genoten hebben en hun lovende commentaren zijn meer dan verdiend! een dikke voor de organisatoren en natuurlijk ook leuk om de mensen achter de nicks eens te zien! op naar SD 4!
                  Vriendelijke groeten, Sven
                  Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Wim & Patric nog eens bedankt voor de schitterende SD die jullie ons aanboden.

Het was wederom een fantastische organisatie met tal van leuke verassingen en anekdotes.

Foto's volgen later...

Comment

Een superdag ware het niet dat ik mijn laatste trein miste .
                      Ik wil dan ook mijn lof uitspreken over een perfecte organisatie , in zulke gevallen is in herhaling treden helemaal niet erg .
                      Maar ik wil ook het gezelschap bedanken voor het verlorenlopen , de gezellige babbel , de vriendschap , de inspiratie , kortom diegenen die er op een of andere manier niet bij konden zijn t'was jammer ,maar niet getreurd er volgen nog SD en als je nu reeds een voorproefje wil zou ik zeggen volg de PDF van alle SD Brussels en je zal zien dit smaakt naar meer .
                      Een perfecte organisatie als deze is fijn maar het hoeft geen spiegeling te worden als je je aangesproken voelt iets te organiseren zou ik zeggen DOEN , een SD is er nooit te weinig !!!!!!!!!!
                      Een SD is samenzijn en geen verzameling van opgestelde regeltjes .
                      Bedankt wim en ook in het bijzonder zijn vrouw (die steeds toelaat dat purlut weeral achter zijn computer zit )bedankt patrick en al diegene achter de schermen die ik onterecht vergeet .
                      Merci , en tot een volgende Samenkomstdag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        lijkt me een hint voor JeGe en anderen, die dat deel van het forum(VZW) niet kunnen zien of openen?
                        grt,bouk.
                        Bedankt voor de tip!

Ik ben pas geregistreerd op't forum van BD en beschouw deze laatste maanden van 2009 als een proefperiode...

Vanaf volgend jaar kunnen jullie heel waarschijnlijk rekenen op 1 extra lid!

Groeten,
                        Jeroen

Comment

Working...
                        X