Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Van mijnentwege ook felicitaties voor de puike organisatie Tussen de buien was het weer fantastisch en we hebben weer hard van de dag genoten Ik ben nu volop mijn foto's aan het sorteren.

Comment

Ook van mij een dikke pluim en heel gemeend dankuwel Wim en Patrick
      Geniet van foto's maken

Comment

Tja ik val in herhaling, maar dergelijke dingen kan je niet genoeg zeggen he.

Wim en Patric... bedankt voor deze geweldige SD en de schitterende organisatie.
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

eindelijk dus ook weer eens de tijd gevonden om eens deel te nemen aan een SD .... bedankt voor de organisatie mannen ... en het was ook een prettig weerzien ...

Comment

Patrick en Wim, dank dat we weer een stukje van Brussel hebben mogen leren kennen. Ook al was het weer niet altijd mee, de sfeer was goed zoals gewoonlijk.
            Nu nog tijd vinden om de fotootjes te sorteren en te kijken of er iets deftigs tussen zit om te laten zien hier.

Comment

'k Heb nu dubbel zoveel spijt dat ik niet mee kon omwille van mijn rug als ik dit hier allemaal lees.
              Ben reuze benieuwd naar jullie foto's en hopelijk kan ik gauw zo'n fameuze fantastische SD meemaken.
              Groetjes,
              S'ke.

Comment

Een dikke voor de organisatoren.
                Het was weeral een knappe SD.

Groeten,

Mark
                http://markwijnants.zenfolio.com/
                Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

Comment

Ik heb genoten! Van de Senaat, van het oude Engeland en van de kerk met orgelmuziek.
                  Ook van mooie wandelingen en de dreigende wolken, iets minder van de regen.
                  Dank aan de organisatoren en het fijne gezelschap.
                  Helaas heb ik maar van drie deelnemers afscheid kunnen nemen, omdat wij de rest uit het oog zijn verloren.
                  We waren nogal druk in gesprek geraakt over qwerty, azerty en andere anderstalige toetsenborden. .
                  Mocht het nog eens lukken om op een SD zaterdag niet te moeten werken, dan ben ik weer van de partij.
                  Groetjes van Blikvanger

http://blikvanger.aminus3.com

Comment

Wim en Patric: het was weer af!
                    Bedankt voor de fijne dag.
                    https://waltertalboom.be-
                    Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Yup yup, Ik kan het alleen maar beamen. Het was een fijne dag Ik heb er van genoten!
                      Ik heb met een half oog gisteren al naar mijn foto's gekeken, en ik denk wel dat er enkele tussen zitten waaraan jullie bloot gesteld zullen worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Walt Bekijk bericht
                        Wim en Patric: het was weer af!
                        Bedankt voor de fijne dag.
                        Zelfs die gratis douche (drash national mag ik om 1 of andere niet meer gebruiken van sommige collega's hier op het forum ) en onze magistrale sprint naar Bel Vue hebben we er met de lach bij genomen
                        Mvg,David
                        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                          Zelfs die gratis douche (drash national mag ik om 1 of andere niet meer gebruiken van sommige collega's hier op het forum ) en onze magistrale sprint naar Bel Vue hebben we er met de lach bij genomen
                          Toen ik zag dat mijn materiaal droog was gebleven vond ik het inderdaad niet zo erg .
                          about.me/stijnv

Comment

Proficiat Wim en Patric dat we dit weer mochten meemaken.
                            Weer enkele plekjes van Bxl gezien die we anders gewoon zouden links laten liggen
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Aan alle deelnemers van SD3 'Brussel HogerOp'.

Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de prachtige sfeer die er alweer was onder jullie. Het is echt een plezier wanneer na zo'n voorbereiding (dan vooral voor Wim) de dag zelf een succes is. Het enige dat we niet in de hand hadden, was natuurlijk het weer.

Ik hoop wanneer de volgende SD er zal aankomen in Brussel, we ook op jullie kunnen rekenen.

Het was voor mij ook een toffe dag, en al zeg ik het zelf, voor mij persoonlijk was dit de mooiste van de drie tot hiertoe. Want wat zal Wim ons alweer op de volgende SD tonen.

Hopelijk mag ik de meeste terug zien op de AV/SD te DIest op 31/10.

Patric(ske)
                              http://www.photo-patricske.be
                              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Jah, alles is al gezegd maar toch.... voor mij was het de eerse keer (SD dan toch) en ik vond het SUPER !!

Bedankt aan Purlut en Patrickske en aan al diegenen die mij hun geheimen hebben prijsgegeven! Ik had nog veel meer vragen wille stellen en daarom kijk ik dus uit naar de volgende SD's...

Toffe bende...
                                Snucky
                                EOS 450D,EF-S 18-200mm IS, EF 50mm F:1.8 MkII, 430 EXII, Velbon CX660, MacBook Pro 17",Lowepro350+ Veel vragen....

Comment

Working...
                                X