Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

    Mailtje is onderweg.

    Cheers,

    Alex_W
    [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

    Comment


    • #17
      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

      Mailtje onderweg!
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #18
        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

        Inschrijving is gemaild.
        www.photo-rudi.be

        Comment


        • #19
          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

          Inschrijvingsmail verstuurd
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #20
            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

            Ook mijn inschrijving is onderweg.

            Patrick
            BD0694BE
            http://pdeco.fotopic.net

            Comment


            • #21
              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

              Beste BD's,

              De inschrijvingen verlopen heel goed, we zijn al halverwege.

              Toch efkes dit vermelden:
              • Er zijn er al verschillende die inschrijven en dat iemand hem/haar zal vergezellen. Gelieve er wel rekening mee te willen houden dat we met maximum 40 de Kamer van Volksvertegenwoordigers en Senaat mogen/kunnen bezoeken. Voorrang wordt er gegeven aan de fotografen. Als er dan nog plaatsen over zijn, kunnen de niet fotografen ook mee.


              Gelieve hiermee rekening te willen houden.

              Groetjes,
              Patric(ske)

              Comment


              • #22
                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                Ik wil deze derde SD niet missen en ga zeker mee.
                Inschrijving onderweg.
                Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                www.dewolfmarc.be

                Comment


                • #23
                  Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                  Mijn inschrijving is ook onderweg . Ik ben erg benieuwd naar Old England, de buitenkant ontdekte ik al eerder . Ondertussen zou het fotograferen ook al wat beter moeten lukken .
                  about.me/stijnv

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                    Inschrijving juist verstuurd.
                    De vorige SD heb ik spijtig genoeg gemist.
                    Dus deze kans wil ik niet voorbij laten gaan.

                    Groeten,
                    Jacques
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                      Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                      Mag ik dan ook vragen aan wim of hij ergens afspraken heeft gemaakt omtrent foto's .
                      Hopelijk verstaat hij wat ik bedoel .
                      Staat in het openingstopic en moet je kopieren in je inschrijvingsmail!
                      Via deze mail verklaart [voornaam, naam], deelnemer aan de Shooting Day Brussel nr.3 op 10 oktober 2009, kennis genomen te hebben van de afspraak dat foto's gemaakt tijdens het bezoek aan het Federale Parlement (Kamer van Volksvertegenwoordigers en Senaat) onder geen enkele vorm gebruikt mogen worden voor commerciële doeleinden, en bevestigt uitdrukkelijk zich aan deze afspraak te zullen houden. Elke eventuele overtreding van deze afspraak valt volledig onder de verantwoordelijkheid van de deelnemer en/of de persoon die de foto alsnog zou publiceren. In geen geval kunnen de vzw Belgiumdigital of de organisatoren van de SD Brussel aansprakelijk gesteld worden voor dergelijke overtreding.
                      BD0910BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                        Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                        Staat in het openingstopic en moet je kopieren in je inschrijvingsmail!
                        Via deze mail verklaart [voornaam, naam], deelnemer aan de Shooting Day Brussel nr.3 op 10 oktober 2009, kennis genomen te hebben van de afspraak dat foto's gemaakt tijdens het bezoek aan het Federale Parlement (Kamer van Volksvertegenwoordigers en Senaat) onder geen enkele vorm gebruikt mogen worden voor commerciële doeleinden, en bevestigt uitdrukkelijk zich aan deze afspraak te zullen houden. Elke eventuele overtreding van deze afspraak valt volledig onder de verantwoordelijkheid van de deelnemer en/of de persoon die de foto alsnog zou publiceren. In geen geval kunnen de vzw Belgiumdigital of de organisatoren van de SD Brussel aansprakelijk gesteld worden voor dergelijke overtreding.
                        Ik denk dat de vraag een verwijzing was naar dit draadje
                        Purlut als je nog andere afspraken gemaakt heb, zou ik ze toch even vermelden in de openingstekst.
                        gr,

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                          Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                          Ik denk dat de vraag een verwijzing was naar dit draadje
                          Purlut als je nog andere afspraken gemaakt heb, zou ik ze toch even vermelden in de openingstekst.
                          gr,
                          Ik heb geen afspraken gemaakt, nu niet, vroeger niet. Alleen vind ik het als BD-er heel beschamend over komen om ergens een open deur te versieren en te stellen dat een groep fotofanatiekelingen graag binnen wil om knappe foto's te nemen en eveneens de link naar de BD-site te geven zodat ze kunnen zien wat we ervan gebakken hebben ...
                          Leuk om dan te zien dat niet één foto van je zaak te zien is, leuk is evenmin om over een hele fotodag slechts een paar threads te lezen ... En dan maar zeggen dat we fotogeil zijn... Dat is de wat ik in die thread bedoel. Spijtig dat veel betrokken daar steeds weer een andere woordenschatbetekenis in vinden dan wat in een Nederlandstalig woordenboek staat. En zoals ik daar ook opgaf beperk ik me nu nog tot enkel organiseren en de rest trek ik niet meer aan, toch niet voor een erkende SD. De volgende SD organiseer ik wel persoonlijk zonder erkening en dan bepaal ik wel de meespeelregels.
                          Dus, niemand hoeft zich druk te maken. Wie de tekst gelezen heeft weet wel heel goed wat ik bedoelde.
                          No hard feelings
                          En laat hier nu stoppen en ons verder beperken tot inschrijvingen.
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                            Ik denk dat er een foutje is geslopen bij het overhalen van mijn lidnr uit de verzonden mail. Het is nl BD0327BE en niet BD0688BE
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                              Collega's BD'ers,

                              Eerst en vooral vind ik dat deze discussie niet thuis hoort in dit topic. Er is op een andere plaats al genoeg de mening erover gegeven. Ook ik heb met Wim (Purlut) er over gesproken en begrijp zijn frustratie (ontevredenheid), maar soms kan je de deelnemers niet tot alles verplichten.

                              Ook staat er iets in Wim zijn antwoord waarmee ik het moeilijk heb, maar ik zal met hem erover spreken buiten dit topic en buiten het forum van BD.

                              Alle reaties die er nog komen in dit topic, zal ik de moderators vragen dit te verwijderen.

                              Patric(ske)

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Ik heb geen afspraken gemaakt, nu niet, vroeger niet. Alleen vind ik het als BD-er heel beschamend over komen om ergens een open deur te versieren en te stellen dat een groep fotofanatiekelingen graag binnen wil om knappe foto's te nemen en eveneens de link naar de BD-site te geven zodat ze kunnen zien wat we ervan gebakken hebben ...
                              Leuk om dan te zien dat niet één foto van je zaak te zien is, leuk is evenmin om over een hele fotodag slechts een paar threads te lezen ... En dan maar zeggen dat we fotogeil zijn... Dat is de wat ik in die thread bedoel. Spijtig dat veel betrokken daar steeds weer een andere woordenschatbetekenis in vinden dan wat in een Nederlandstalig woordenboek staat. En zoals ik daar ook opgaf beperk ik me nu nog tot enkel organiseren en de rest trek ik niet meer aan, toch niet voor een erkende SD. De volgende SD organiseer ik wel persoonlijk zonder erkening en dan bepaal ik wel de meespeelregels.
                              Dus, niemand hoeft zich druk te maken. Wie de tekst gelezen heeft weet wel heel goed wat ik bedoelde.
                              No hard feelings
                              En laat hier nu stoppen en ons verder beperken tot inschrijvingen.
                              http://www.photo-patricske.be
                              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                                Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom Bekijk bericht
                                Ik denk dat er een foutje is geslopen bij het overhalen van mijn lidnr uit de verzonden mail. Het is nl BD0327BE en niet BD0688BE

                                Tom, de nodige aanpassing is uitgevoerd.

                                Patric

                                Comment

                                Working...
                                X