Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

    Ook van mij een bedankje voor Rob en Patrick voor de prettige dag en eveneens voor voor Filmar en Annemie, mijn taxichauffeurs !

    Comment


    • #62
      Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

      Rob en Patrick, ook van mijn kant een dikke pluim voor de perfecte organisatie en de bijzonder leuke dag . . . vooral het lekkere einde gaf me een voldaan gevoel
      Last edited by Franciskine; 21 juni 2009, 08:54.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #63
        Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

        Prima organisatie! Rob en Patrick bedankt daarvoor. Het was een prachtige dag met toffe mensen
        Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

        Comment


        • #64
          Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

          Ik wil uiteraard ook vanuit het 'verre Lelystad' de organisatie hartelijk danken voor deze SD, waar ik oude banden heb aangehaald, en weer nieuwe mensen een beetje heb leren kennen, al is het maar vluchtig, met 35 tot 40 (?) mensen. "Toffe bende" en goed weer, toppie, Rob en Patrick!

          Ohja, Hartelijk dank, Eli, voor de route via Breda, was veel beter dan over Den Bosch, daar stond weer tig kilometer file! HAHA!
          Last edited by Thor; 20 juni 2009, 22:59. Reden: Eli bedankt!
          Groets, Gerhard
          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

          Comment


          • #65
            Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

            Rob en Patric bedankt voor deze geslaagde dag, het was leuk om weer wat terug te zien van de oude garde, maar zeker niet minder om weer nieuwe te ontmoeten


            Groetjes Jan en Coby
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #66
              Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

              dit was inderdaad de moeite!
              ---
              canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

              Comment


              • #67
                Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                Dank aan allen die dit mogelijk maakten,
                en ook aan Jeroenh voor de rit ( met behoorlijke omweg inbegrepen vanwege de file ).

                Ik heb me goed geamuseerd en voor mijn eerste SD is dit heel goed meegevallen.
                Voor herhaling vatbaar... hint...hint...
                http://www.knstyle.be

                What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

                Comment


                • #68
                  Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                  Het beste van de Beekse Bergen op: http://www.flickr.com/photos/nikonziv

                  Benieuwd ok dit ok is voor een beginner!

                  groetjes
                  Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

                  Comment


                  • #69
                    Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                    Bedankt aan de organisatoren voor deze interessante SD
                    Rudy, bedankt voor het mogen meerijden en de leuke babbel onderweg
                    En aan alle andere deelnemers, prettig om (opnieuw) kennis te maken...
                    Grtz, Tigra-Boy
                    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                    Comment


                    • #70
                      Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                      Sorry, voor mijn late dank aan de organisatoren. Computer crash gehad, afgelopen nacht en vandaag bezig geweest om alles weer draaiend te krijgen.
                      Voor mij was dit de eerste deelname aan een SD en zeker voor herhaling vatbaar. Alle aanwezigen waren voor mij volkomen onbekend, maar heb ervaren dat er een goede band is tussen de BD ers, hetgeen mij een groot genoegen gaf.
                      Ik houd me dan ook zeker aanbevolen voor andere deelname

                      groeten aan allen
                      Eli (Berry)

                      Comment


                      • #71
                        Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                        Mannen van de organisatie bedankt voor het feit dat jullie dit hebben geregeld en ons op sleeptouw hebben genomen

                        Erg genoten, leuke dingen gezien, nieuwe mensen leren kennen en ook nog eens heerlijk gegeten


                        Enne, JeroenH, nog bedankt dat je me uit de brand hebt geholpen
                        Last edited by Triker; 21 juni 2009, 21:26.
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #72
                          Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                          Oorspronkelijk geplaatst door NikonZiv Bekijk bericht
                          Het beste van de Beekse Bergen op: http://www.flickr.com/photos/nikonziv

                          Benieuwd ok dit ok is voor een beginner!

                          groetjes
                          je foto's zien er al beter uit dan die van deze oude rot
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment


                          • #73
                            Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                            Rob en Patrick, bedankt voor deze prachtige onvergetelijke dag.
                            Zeker de moeite om nog eens over te doen.
                            Nu nog de tijd vinden om de fotootjes te bekijken.

                            Comment

                            Working...
                            X