Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

    komen we aan voldoende deelnemers om het groepstarief te verkrijgen? Ik had namelijk gelezen dat er mogelijk een aantal deelnemers hoe dan ook korting kregen...

    mvg

    Jeroen
    ---
    canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

    Comment


    • #47
      Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

      We zitten al lang over de 20 deelnemers voor het groepstarief.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #48
        Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
        We zitten al lang over de 20 deelnemers voor het groepstarief.
        Rob, ik ga er dan van uit dat er meer meegaan dan voorlopig genoteerd staan in je lijstje bovenaan dit topic?
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #49
          Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

          En nog een aanmelding op de valreep
          Graag bij opgeven aangeven
          1. Datum morgen
          2. Triker
          3 Een enkel persoon, ofwel 1
          4 Wel mee eten.
          5 Waddinxveen (nog 2 plekken over).
          6 Neen (oud member)
          Last edited by Triker; 19 juni 2009, 10:32.
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #50
            Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
            INSCHRIJVEN KAN NOG STEEDS!!!

            20 juni a.s. origaniseer ik (zoals beloofd bij de SD in Brussel) een SD in Safaripark de Beekse Bergen.

            Globale opzet:
            9.30 bijeenkomst bij de ingang.
            10.00 met groepsticket naar binnen (15.95 pp, uitrijmunt 4 euro)
            Eenmaal binnen kunnen we het beste meteen beginnen met de wandelsafari beginnen, dan is er nog het minste publiek.
            13.00 meegebrachte lunch of frietje eten.
            16.30 afscheid van de Beekse Bergen.
            17.00 Wokbuffet in Wokgarden (Biest-Houtakker), kosten 25 euro voor 2 uur onbeperkt eten en (normale) dranken (kinderen onder 1.40 krijgen korting). www.wokgarden.nl

            19.00 einde

            17.00 Wokbuffet in Wokgarden (Biest-Houtakker), kosten 25 euro voor 2 uur onbeperkt
            Nieuwe Formule/aanpassing:
            2 uur onbeperkt eten en drinken voor slechts 21,95 p.p.*
            (vrijdag t/m zondag en feestdagen)
            verlenging: 2 euro per half uur p.p

            *Deze kennismakingsprijs is geldig t/m 30 Juni 2009 en is niet te combineren met andere acties. Reservering gewenst.
            Last edited by Triker; 19 juni 2009, 13:09.
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #51
              Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

              Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
              Globale opzet:
              9.30 bijeenkomst bij de ingang.
              10.00 met groepsticket naar binnen (15.95 pp, uitrijmunt 4 euro)
              Oops, om 09:30 bij de ingang, dat is 1 uurtje rijden, het is nu 01:01.... ow, tijd zat om daar te komen
              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

              Comment


              • #52
                Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Rob, ik ga er dan van uit dat er meer meegaan dan voorlopig genoteerd staan in je lijstje bovenaan dit topic?
                kan kloppen, want bijvoorbeeld ikzelf sta in de lijst maar wij komen wel met 4 personen
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #53
                  Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                  Wij zijn er klaar voor
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • #54
                    Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                    Oh my G......zit ik hier rustig in de veronderstelling dat het morgen was...zou er iemand daar bereikbaar zijn??
                    Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

                    Comment


                    • #55
                      Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                      niet mijn stijl niet te komen als je inschrijft...duizend excuses aan de organisator, had zondag in PDA staan...
                      Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

                      Comment


                      • #56
                        Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                        Sinds een dertigtal minuutjes thuis. Rob bedankt voor dit prachtig initiatief. Het was gewoon geweldig. Na de Planckendael, Zoo in Antwerpen, Monde Sauvage, is dit wel het beste van de vier die ik gedaan heb. Ik ga zeker nog terug.
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment


                        • #57
                          Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                          ik ben ook net thuis. Rob en Patrick bedankt voor de organisatie, en aan de rest van de groep bedankt voor het gezelschap en de babbel.
                          Het was een geweldige SD wat mij betreft; weer een aantal sympathieke BD'ers (in spe ) leren kennen.
                          Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                          http://gallery.atsharp.com

                          Comment


                          • #58
                            Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                            jep 't was tof he was m'n eerste SD maar allemaal toffe mensen, natuurlijk niet evenveel met iedereen kunnen rondhangen, maar twas heel tof nogmaals bedankt aan de organisatie (rob & patrick!)
                            Last edited by cee37; 20 juni 2009, 21:05.
                            [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

                            Comment


                            • #59
                              Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                              Ondertussen ook terug thuis geraakt (waren wel nog (heel lekker) blijven eten).

                              Terwijl we de foto's aan het overzetten zijn even een proficiat en bedankje voor Spanjaart. Het was een hele leuke SD in een heel mooi dierenpark. Aangezien we nog niet alles gezien hebben moeten we zeker nog eens terugkeren .

                              Het was ook heel leuk nog eens de gezichten van enkele 'oudgedienden' terug te zien naast natuurlijk de nieuwe(re) gezichten.
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                              Comment


                              • #60
                                Re: 20 juni 2009 SD Beekse Bergen (Nederland)

                                Ook hier goed en veilig thuis, toestellen en lenzen aan het afstoffen, pixels aan 't overzetten...

                                Bedankt Rob en Patric, alweer een gezellige en memorabele BD-dag!
                                BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                                Comment

                                Working...
                                X