Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Da's toch gewoon Transfo Zwevegem, waar wij al jaren twee modellendagen per jaar organiseren. We betalen dan 500 euro voor het weekend en vragen ongeveer 40 euro per deelnemer zodat iedereen zijn deeltje doet.
Je moet dat niet aanvragen bij de vestigingsdirecteur, maar bij de gemeente (culturele dienst). De verantwoordelijke dame heet Paulette Loosveldt. Je vindt alle gegevens terug op de website van de gemeente Zwevegem.
De lokatie is zeker de moeite waard, maar is ferm afgetakeld door de jaren vind ik. In mijn favoriet gedeelte (dat, ik geef toe, normaal gesloten blijft voor bezoekers) is het nu op sommige plaatsen absoluut niet meer veilig, waar ik een drietal jaar nog gewoon kon rondlopen.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Is dat niet het gebouw dat plaats gemaakt heeft en de machines in waregem heeft gezet??
Waar nu betafence is...
Of is het da leegstaand gebouw aan de rechterkant als je van het grote rondpunt komt.??
Is dat niet het gebouw dat plaats gemaakt heeft en de machines in waregem heeft gezet??
Waar nu betafence is...
Of is het da leegstaand gebouw aan de rechterkant als je van het grote rondpunt komt.??
Dit zijn de gebouwen achter de personeelszaken. (voor de lichten aan de otegemstraat rechts komende van het groot rondpunt).
Nog achter de Nylon bouw ligt de oude spoorweg en het zijn die gebouwen die ze in de toekomst mss willen afsmijten.
Ps de machines verhuizen nu van waregem naar aalter
--------------------------------------------------------------------------------
Yep laat iets weten ik werk al 15 jaar bij bekaert.
Ken de gebouwen redelijk goed.
dat dacht ik al.
Mijn pa werkt ook bij beckaert en heeft het ook gevraagd voor een bandshoot dat ik nog moet doen met Belgian Asociality, maar het mocht ook niet.
Ik heb ook den transfo geprobeerd want ik woon er enkele straten van, maar ze vroegen 250 euro (spraken niet over korting voor zwevegemnaren)
Moest er nog iemand een verlaten fabriekspand weten (beetje urban) om een bandshoot te doen, please PM mij. streek Kortrijk - Waregem.
Comment