Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zelfs geen hagelstenen gezien en ik zit hooguit 1 km van 't Zuid
Dus is het allemaal vrij plaatselijk
PS: de zon schijnt (toch om 12:19 uur)
De zon schijn altijd !!! (spijtig dat de wolken er soms voor zitten )
En, ik meen me te herinneren van in de lagere school.
De juf heeft altijd gelijk. De juf zegt dat het vanavond heel schoon weer zal zijn.
En weet de juf heeft dus gelijk. Spijtig dat het weer niet altijd goed luisteren wil ...
Neem ik nu mijn fotomateriaal mee of mijn diepzeezeevisachterderniesduikmateriaal ?
PS. Misschien er toch even aan denekn dat er in Gent zes-daagse is en naar 't weekend toe.
Kan misschien wat problemen geven voor wat parkings betreft.
Bedankt om toch wind en regen te trotseren. Ook al was het een hondenweer en kou, toch hebben we door de regenbuien heen enkele prachtige gebouwen kunnen bezoeken die ook prachtige verlicht waren.
Het was plezant en heb alweer enkele nieuwe leden leren kennen. Thanks.
Bedankt om toch wind en regen te trotseren. Ook al was het een hondenweer en kou, toch hebben we door de regenbuien heen enkele prachtige gebouwen kunnen bezoeken die ook prachtige verlicht waren.
Het was plezant en heb alweer enkele nieuwe leden leren kennen. Thanks.
Zeker om nog eens over te doen.
Het wordt zeker overgedaan en hopelijk onder betere weersomstandigheden...Dus zal het ergens worden in de maand februari. En idd... de weergoden waren ons geen deftig plaatje gezind
Ook hier mijn oprechte dank aan de organisatie en de deelnemers.
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Comment