Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Night Shoot At Ghent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Night Shoot At Ghent

    Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
    Ik hoop dat wij dat plastiek zakske niet nodig hebben op 21/11
    Ik hoop het ook niet, maar de weersvoorspellingen zijn niet optimaal voorlopig.
    ~ Visit my Blog ~
    ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

    Comment


    • #17
      Re: Night Shoot At Ghent

      Oorspronkelijk geplaatst door lioudmila Bekijk bericht
      Bedankt voor de info en tot volgende week.
      In de eerste post van deze topic heeft blue point een lijstje met deelnemers aangemaakt.
      Jouw naam staat daar (nog) niet tussen, mocht je je deelname nog niet bevestigd hebben gelieve dat dan te doen via PB aan blue point
      groetjes linda

      Comment


      • #18
        Re: Night Shoot At Ghent

        Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
        PS: Indien het verschrikkelijk slecht weer zou zijn (storm, gietende regen, enz...) zal deze SD worden geannuleerd. Dus hout vasthouden :d
        En wat bij lichte regen en "gewone" regen?
        ~ Visit my Blog ~
        ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

        Comment


        • #19
          Re: Night Shoot At Ghent

          De weersvooruitzichten zijn inderdaad niet bemoedigend
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #20
            Re: Night Shoot At Ghent

            Oorspronkelijk geplaatst door WouterVdV Bekijk bericht
            En wat bij lichte regen en "gewone" regen?
            vorige vrijdag miezerde het ook en zijn we gewoon doorgegaan... trouwens misschien sneeuwt het
            Mijn foto's
            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

            Comment


            • #21
              Re: Night Shoot At Ghent

              Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
              vorige vrijdag miezerde het ook en zijn we gewoon doorgegaan... trouwens misschien sneeuwt het
              Hoe bescherm je dan je materiaal het beste?
              ~ Visit my Blog ~
              ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

              Comment


              • #22
                Re: Night Shoot At Ghent

                Oorspronkelijk geplaatst door WouterVdV Bekijk bericht
                Hoe bescherm je dan je materiaal het beste?
                plastiekzakjes meenemen, vrees echter dat de rukwinden een grotere spelbreker gaan zijn
                Last edited by linda16093; 20 november 2008, 13:27.

                Comment


                • #23
                  Re: Night Shoot At Ghent

                  Met spijt moet ik afzeggen voor morgenavond.
                  Zaterdagmorgen moet ik onverwacht voor het werk heel vroeg uit de veren.
                  Ik wens jullie daar het allerbeste en blijkbaar zal het toch enkele uurtjes droog zijn
                  morgenavond volgens de laatste verwachte radarbeelden.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Night Shoot At Ghent

                    Ziet er inderdaad niet zo goed uit voor morgen avond ... :-(

                    "'s Avonds en tijdens de nacht van vrijdag op zaterdag blijft het wisselvallig met winterse buien in Laag- en Midden-België, en sneeuwbuien in Hoog-België.
                    Minima van -2 graden in de hoge Ardennen tot 0 à 3 graden elders. De wind blijft vrij krachtig, en krachtig tot zeer krachtig aan zee uit noordwest. Rukwinden tot 75 km/u aan zee. "

                    Comment


                    • #25
                      Re: Night Shoot At Ghent

                      we kunnen natuurlijk toch afspreken en als het niet te doen is een pint gaan pakken, het is aan blue point om te beslissen

                      Comment


                      • #26
                        Re: Night Shoot At Ghent

                        Ik denk dat het niet zal lukken. Best uitstellen zeker en dan ook die pint gaan pakken?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Night Shoot At Ghent

                          Als de verwachte buienradarbeelden kloppen zou het tussen 16u00 en 01u00 droog zijn in Gent.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Night Shoot At Ghent

                            Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                            Als de verwachte buienradarbeelden kloppen zou het tussen 16u00 en 01u00 droog zijn in Gent.
                            t'is te hopen want nu is het regen en hevige wind maar we zullen dat pas met meer zekerheid kunnen weten deze namiddag en anders wordt het thema "stormfotografie" of "meet en greet"

                            Comment


                            • #29
                              Re: Night Shoot At Ghent

                              update: zojuist eventjes blauwe lucht en zon gezien, dus niet wanhopen

                              Comment


                              • #30
                                Re: Night Shoot At Ghent

                                Ik kom zoiezo ook al regent het bij mij thuis als ik wil vertrekken...
                                Kan zijn dat het in Gent dan niet regent of dat het daar over gaat na een half uurke ofzo
                                ~ Visit my Blog ~
                                ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

                                Comment

                                Working...
                                X