Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

    Is die locatie gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer?
    (ik moet ook nog zien of ik vrij ben hoor zondag)
    www.katrijnmichiels.be | blog

    Comment


    • #17
      Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

      Ik heb net op (langetermijjns)weersverwachtingen gekeken op www.kmi.be en dat ziet er niet al te rooskleurig uit...

      "...windkracht 3-4 Bft... weekeind minder warm met maxima van 20 tot 25 graden... Tijdens het weekend is het wisselvallig met kans op af en toe meer bewolking en wat regen of een bui..."

      windkracht 3-4 Bft is vrij heftig bij temperatuur van rond 20C voor modellen in luchtige zomerse kledij. Maar erger is als dag ervoor veel geregend heeft als ook gedurende die dag dat alles op de grond en de heide nat is dus je kan je model niet laten zitten of liggen zonder dat de kleding vies wordt en linea-recta richting wasmachine/droger moeten. Daarnaast ben ik niet zo happig om mijn 2 Elinchrom flitser + accu-omvormer nat te laten worden welk ik wel bij me wilde hebben. Ik heb niet zo'n super plu om dat allemaal droog te houden bij een bui.

      Ik kijk het even aan en als ik kom (ivm weer) zal ik pas rond 10u daar zijn - moet eerst 2 modellen Amy + Nathalie in Eindhoven ophalen.

      Wordt er vrijdag/zaterdag nog beslissing genomen om door te laten gaan ja/nee ivm weersvoorspelling? Zo ja wordt dat hier gemeld of via een PM aan alle deelnemers rondgestuurd?
      Empowering Ideas in Photography

      Comment


      • #18
        Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

        Is er nog plaats voor een fotograaf meer?

        Had maandag een pm gestuurd, maar heb nog geen antwoord gekregen. Het is niet dat ik ongeduldig ben, maar de SD is nu zondag al. Daarom stel ik de vraag hier even.

        Comment


        • #19
          Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

          Gezien weersverwachting ga ik niet dat eind rijden om op de open heide te staan met dure apparatuur en (2) verregende verkleumde modellen. Windkracht 3-4 bij 20-21 C is aardig fris in zomerse jurkjes
          Empowering Ideas in Photography

          Comment


          • #20
            Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

            Oorspronkelijk geplaatst door F4-2grapher Bekijk bericht
            Gezien weersverwachting ga ik niet dat eind rijden om op de open heide te staan met dure apparatuur en (2) verregende verkleumde modellen. Windkracht 3-4 bij 20-21 C is aardig fris in zomerse jurkjes
            Ik denk dat we beter even de kat uit de boom zien, maar als het echt slecht weer is die morgend, denk ik ook wel thuis te blijven. ik moet ook 90Km rijden hiervoor. Misschien dat we in een studio van iemand terecht kunnen.

            Comment


            • #21
              Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

              je mag mij schrappen ga het niet halen

              morgen te lang werken en maandag al terug

              andere keer
              Website

              Comment


              • #22
                Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                Vertrouw niet op de voorspellingen...
                Ik kom van ver, uit richting Gent-Oudenaarde en zal ter plaatse zeker foto's nemen.
                Weer of geen weer

                Comment


                • #23
                  Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                  Oorspronkelijk geplaatst door lionhart Bekijk bericht
                  Vertrouw niet op de voorspellingen...
                  Ik kom van ver, uit richting Gent-Oudenaarde en zal ter plaatse zeker foto's nemen.
                  Weer of geen weer
                  Ik vertrek ook. De natuur op zijn best. Een beetje fotograaf laat zich niet zomaar afschrikken. Trouwens in de middag zou het al gaan opklaren. Dus

                  Comment


                  • #24
                    Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                    ik kom zeker ook.
                    Franske
                    Fuji + glas.

                    Comment


                    • #25
                      Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                      Ik ga het ook niet halen. Geen model gevonden helaas. Een volgende keer weer.
                      My work: VICTORIE.com

                      Comment


                      • #26
                        Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                        Hi JVS,

                        Ben niet zeker of je m'n PM gezien hebt; ik kom ook. Model dat ik in gedachte had zit dan helaas nog ergens op een vliegtuig.

                        Tot morgen, & bidden voor redelijk weer.

                        gr,

                        Jurgen
                        www.jurgengeys.be - www.apertura.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                          Hallo,

                          Ik kom tegen 13u30 naar de taverne, met model en assistent.

                          Hopelijk valt het weer wat mee!!

                          Groetjes, Evi.
                          www.focusfotografie.be
                          www.facebook.com/eviwilmus

                          Comment


                          • #28
                            Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                            Veel succes ginder op de heide!

                            Ik heb geen model kunnen strikken om mee te brengen...

                            Kan ik er tegen deze middag toch een vinden kom ik zeker af.

                            Ciao!
                            CANON Inc. Made In Japan

                            Comment


                            • #29
                              Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                              Ik was er iets voor 14u, maar ik ben dadelijk terug vertrokken... Het weer was me iets te regenachtig en ik ben dan maar gaan shooten in de ondergrondse parking van Metropolis. Spijtig dat ik geen BD-leden ben tegengekomen. Ik had gehoopt om in de taverne een paar collega fotografen tegen te komen, maar dat was dus niet zo.

                              Hoe was het trouwens in de voormiddag? Toen was het weer in ieder geval een heel pak beter!
                              www.focusfotografie.be
                              www.facebook.com/eviwilmus

                              Comment


                              • #30
                                Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                                Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk bericht
                                Ik was er iets voor 14u, maar ik ben dadelijk terug vertrokken... Het weer was me iets te regenachtig en ik ben dan maar gaan shooten in de ondergrondse parking van Metropolis. Spijtig dat ik geen BD-leden ben tegengekomen. Ik had gehoopt om in de taverne een paar collega fotografen tegen te komen, maar dat was dus niet zo.

                                Hoe was het trouwens in de voormiddag? Toen was het weer in ieder geval een heel pak beter!
                                In de voormiddag was het weer uitstekend. En na de regenbui hebben we nog wat verderop geshoot.

                                Comment

                                Working...
                                X