Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

    Uiteindelijk is een klein groepje fotografen en modellen komen opdagen. Behalve een stevige bui tijdens de middag hebben we 't eigenlijk droog gehouden. Ondanks de omstandigheden is het dus toch een best aangename dag geworden.

    toch bij deze even een verwijzende vinger naar JVS; eerst een dergelijk initiatief lanceren en dan met de noorderzon verdwijnen en iedereen in het ongewisse laten is not done
    www.jurgengeys.be - www.apertura.be

    Comment


    • #32
      Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

      Aan alle fotografen die er waren bedankt namens de modellen wij hebben een toffe dag gehad en veel bijgeleerd.

      groetjes

      Comment


      • #33
        Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

        Oorspronkelijk geplaatst door Elke Van Doren Bekijk bericht
        Aan alle fotografen die er waren bedankt namens de modellen wij hebben een toffe dag gehad en veel bijgeleerd.

        groetjes
        Ik heb er ook van genoten, Dank ook aan de fotografen om mij het een en het ander bij te leren over de ETTL techniek van canon. Plaatjes worden wat bijgewerkt en zullen spoedig volgen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar

        Comment


        • #34
          Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

          Langs deze weg nogmaals dank aan alle meiden en jongens (modellen)voor de fijne shoot.
          Het was een gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar,jammer voor de weinige opkomst van fotografen maar hoopelijk zien we elkaar later nog eens terug op een volgende strobisten dag.

          Jammer dat de organiserende partij JVSniet kwam opdagen en niets van zich liet weten tegenover de deelnemers:fotografen en modellen.
          Franske
          Fuji + glas.

          Comment


          • #35
            Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

            Niet erg fraai van jvs om niet op zijn eigen georganiseerde SD te verschijnen.
            Hopelijk kan hij hier een plausibele uitleg over geven.

            Hans
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment


            • #36
              Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

              Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
              Hopelijk kan hij hier een plausibele uitleg over geven.

              Hans
              Op zijn profiel staat te lezen:

              Laatste activiteit: 24 juli 2008 18:36

              Misschien is er iets ...
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #37
                Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                Op zijn profiel staat te lezen:

                Laatste activiteit: 24 juli 2008 18:36

                Misschien is er iets ...
                Ja, misschien... is steeds springen in het duister bij een losse organisatie.
                Je zou minstens met 2 organisatoren moeten zijn en een gsm nr om je afwezigheid of laatkomer te melden aan één van de twee, zo weet je tenminste of er laatkomers zijn af alles toch afgeblazen wordt...

                Desalniettemin hebben we er een toffe dag van gemaakt en ons zeker niet laten afschrikken van het middagbuitje, maar volhardend verder geshoot om de aanwezige modellen minstens een paar mooie foto's te bezorgen voor hun pose-werk

                Comment


                • #38
                  Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                  Oorspronkelijk geplaatst door lionhart Bekijk bericht
                  maar volhardend verder geshoot om de aanwezige modellen minstens een paar mooie foto's te bezorgen voor hun pose-werk
                  That's the spirit
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                    Eerst en vooral wil ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik er zelf helaas niet bij kon zijn , en ook aan niemand wat heb kunnen laten weten…
                    Een bezoekje aan frankrijk heeft buiten mijn wil voor oponthoud gezorgd zodat ik niet tijdig terug in Belgie geraakt ben, ik had ook niet de beschikking over internet vandaar dat ik geen berichtje meer heb kunnen plaatsen!

                    Ik hoop in elk geval dat het toch nog voor de aanwezigen een prettige leerzame dag geweest is!

                    Volgende keer beter…..
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • #40
                      Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      Eerst en vooral wil ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik er zelf helaas niet bij kon zijn , en ook aan niemand wat heb kunnen laten weten…
                      Een bezoekje aan frankrijk heeft buiten mijn wil voor oponthoud gezorgd zodat ik niet tijdig terug in Belgie geraakt ben, ik had ook niet de beschikking over internet vandaar dat ik geen berichtje meer heb kunnen plaatsen!

                      Ik hoop in elk geval dat het toch nog voor de aanwezigen een prettige leerzame dag geweest is!

                      Volgende keer beter…..
                      that's the spirit. , monsterfiles ??

                      Comment


                      • #41
                        Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                        Ik heb alvast een kleine impressie op showcase mensen & modellen gezet. Zie "Elke Van Doren"...

                        gr,

                        Jurgen
                        www.jurgengeys.be - www.apertura.be

                        Comment


                        • #42
                          Re: strobist meeting kalmthoutse heide 3 augustus

                          Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                          that's the spirit. , monsterfiles ??
                          nee geen "monsterfiles" maar problemen met de franse wetgever.....
                          http://www.jvs-photography.be/

                          Comment

                          Working...
                          X