Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

    Bij deze bevestig ik mijn deelname

    Comment


    • #92
      Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

      Helaas, mijn dochtertje gaat vanaf het paasverlof naar de kleuterklas en nu heeft haar schooltje net op 25 mei een schoolfeest gezet. Ik ga dus ook niet mee kunnen gaan
      Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

      Comment


      • #93
        Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk


        Den dezen zoekt nog altijd een persoon om mee te rijden. Buggenhout. James71 kan desnoods me oppikken maar dan moet ik wel eerst 25km afmalen (per fiets) en 's avonds ook, dus dat laat ik tijdelijk in voorbehoud als HEBO-oplossing
        Dus, indien er zijn die het zien zitten, graag een seintjes aub.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #94
          Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

          bevestig hierbij mijn deelname, 2 personen, zie pm devid voor de menu.

          Comment


          • #95
            Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

            Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
            Graag een definitieve beslissing in de komende week wie nog mee deelneemt aan de SD. Volgende week wordt de menu's vastgelegd en doorgeven . Ook wordt volgende week de parkeerproblemen (cap blanc nez) nog eens ter plaatste bekeken en volgt de info indien afgeweken wordt van de eerste rendez-vous plaats.

            tot gauw


            devid
            Ik laat deze week nog iets weten, zit nog met een planningtechnisch probleem
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #96
              Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

              Hallo allemaal,

              25 mei nadert vlug en de inschrijvingen lopen bijna af. Vandaag ben ik nog eens langs geweest om alles nog eens te overlopen. Wat is er veranderd:

              De eerste parking wordt niet de parking gele cirkel wel die er juist voor. Men is de parkings (bijlage 1) aan het herleggen en daarom nemen we een parking ( die kleiner is ) er juist voor. Parking groen en blauw blijven voor tussentijdse verplaatsingen of reserve.

              De menu:

              De keuzes die ons werden vooropgesteld bij de voorverkenning zijn niet langer beschikbaar (lente ipv winter) en voor de vlotte bediening zal men daarom nu 1 menu opstellen voor iedereen. Wat het wordt weet ik pas begin volgende week omdat dit afhangt van de prijzen van de sezoeinsvis/groente.
              De kostprijs blijft 16 €: voorgerecht en hoofdgerecht.
              Indien iemand vegetarier is of een allergie heeft voor vis of voor goddienstige redenen iets mag eten kunnen uitzonderingen gedaan worden.
              ik moet ook voor iedereen 1/3 van de menuprijs reeds voorschieten als waarborg dus...

              DAAROM:

              Graag jullie bevestiging van deelname aan de SD EN ook met de lunchdeelname (hoeveel keer) tegen 15 mei graag.

              mijn excuses voor deze verandering. Ik mail asap de nieuwe lunch op het forum , éénmaal ik die verneem. Ik heb vertrouwen in de keuken en dat zal ook de vlotheid in de bediening vergemakkelijken

              aan alle ingeschreven werd een pm gestuurd, zoniet pm naar mij dan

              groetjes en tot gauw

              devid
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

              IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

              Comment


              • #97
                Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                met deze is mijn deelname bevestigt 2x menu en overnachting
                vrouwke en ik (overnachting is ook al geboekt)
                mvg rohnny
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

                Comment


                • #98
                  Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                  Bij deze bevestig ik mijn deelname (1x) alsook het nuttigen van de gewone middaglunch.

                  Comment


                  • #99
                    Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                    Ik haak af, heb die dag een afspraak in Reims.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                      bevestiging via PM
                      Nikon stuff and more ...
                      https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                      Comment


                      • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                        Bevestiging: 1 pers. + eten via PM
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                          Zou ik nog kunnen kostendelend rijden met iemand, vanuit Oostende .. kwestie van het milieu en mijne portemonnee wat te ontzien .. ja, ik weet het, 't is last minute, maar we moeten meer en meer ergens een inspanning doen
                          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                          Comment


                          • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                            Bij deze bevestig ik mijn deelname ( 1 pers. ) incl. middaglunch

                            Comment


                            • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear Bekijk bericht
                              Zou ik nog kunnen kostendelend rijden met iemand, vanuit Oostende .. kwestie van het milieu en mijne portemonnee wat te ontzien .. ja, ik weet het, 't is last minute, maar we moeten meer en meer ergens een inspanning doen
                              'k Ga eerst Yquem ophalen en dan rij ik naar jouw huis om je op te halen.

                              Als jullie niet over het vtm programma "het restaurant" beginnen praten geraken we wel tot aan de Opaalkust.

                              Hoe we 's avonds thuis geraken is iets anders......

                              Nog een BOB en de auto is vol en..... we geraken thuis.

                              Groetjes
                              Skitch

                              Wel je adres, en vooral je GSM ('k heb geen GPS) meegeven in een PM 'tje.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment


                              • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                                PM bevestiging

                                Comment

                                Working...
                                X