Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

    Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht


    Ik heb vandaag nog eens gekeken, en van Balthazar is geen spoor meer te bekennen. Moet ik nu blij zijn of in rouw?


    Voor de mensen die niet weten wie Balthazar is: tijdens de SD sliep er een klein mierachtig insect over mijn zoeker, gelukkiglijk was dit niet te zien op mijn foto's. Na verloop van tijd had ik in de mot dat dit miertje binnenin de camera zat op de zoeker (achter zo een plastiekje waar ik in belange niet aankan). Na wat grappen en grollen was de naam gekozen en een nieuw fenomeen geboren: Balthazar.
    Je hebt die waarschijnlijk doodgemept met de spiegel.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

      Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht


      Ik heb vandaag nog eens gekeken, en van Balthazar is geen spoor meer te bekennen. Moet ik nu blij zijn of in rouw?


      Voor de mensen die niet weten wie Balthazar is: tijdens de SD sliep er een klein mierachtig insect over mijn zoeker, gelukkiglijk was dit niet te zien op mijn foto's. Na verloop van tijd had ik in de mot dat dit miertje binnenin de camera zat op de zoeker (achter zo een plastiekje waar ik in belange niet aankan). Na wat grappen en grollen was de naam gekozen en een nieuw fenomeen geboren: Balthazar.
      balthazar kon tegen het lawaai niet meer en is het hem afgetrapt

      Comment


      • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

        Moesten er mensen mijne lelijke kop tegenkomen tussen hun foto's, stuur ze gerust mijn kant op
        Alsook de foto's van ons splinterke zijn welkom
        stijn.degrauwe(at)darthstijn.be

        Alvast bedankt!
        Iemand een idee wie deze man precies is
        http://www.darthstijn.be/pictures/Others/SD%20Opaalkust%20BD%202008/opaalkust007.jpg
        StijnDeGrauwe.be

        Comment


        • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

          Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
          Moesten er mensen mijne lelijke kop tegenkomen tussen hun foto's, stuur ze gerust mijn kant op
          Alsook de foto's van ons splinterke zijn welkom
          stijn.degrauwe(at)darthstijn.be

          Alvast bedankt!
          Iemand een idee wie deze man precies is
          http://www.darthstijn.be/pictures/Others/SD%20Opaalkust%20BD%202008/opaalkust007.jpg
          Dat is Willy, de man van cvob. Als de naam "Willy" je niets zegt, herken je misschien wel de roepnaam "Witch" ?

          By the way, ben nog op zoek naar de foto die van me werd genomen toen ik plat op m'n buik lag, aan de bunkers van Wissant...
          BD0910BE

          Comment


          • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

            Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
            By the way, ben nog op zoek naar de foto die van me werd genomen toen ik plat op m'n buik lag, aan de bunkers van Wissant...
            Yep, deze kan je binnenkort verwachten .
            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

            Comment


            • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

              Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
              Yep, deze kan je binnenkort verwachten .
              Aangekomen!

              Thx
              BD0910BE

              Comment


              • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                Moesten er mensen mijne lelijke kop tegenkomen tussen hun foto's, stuur ze gerust mijn kant op
                Zouden we geen topic openen "SD Opaalkust Smoelenboek" of zoiets, waarin we de mooie en mindermooie "koppen" in posten? Er zijn nog een aantal namen die ik niet op een persoon geplakt krijg, en een aantal personen waar ik geen naam op geplakt krijg...
                BD0910BE

                Comment


                • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                  Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                  Zouden we geen topic openen "SD Opaalkust Smoelenboek" of zoiets, waarin we de mooie en mindermooie "koppen" in posten? Er zijn nog een aantal namen die ik niet op een persoon geplakt krijg, en een aantal personen waar ik geen naam op geplakt krijg...
                  ge moet daar niet mee inzitten, is een normaal verschijnsel

                  Comment


                  • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                    ge moet daar niet mee inzitten, is een normaal verschijnsel
                    jama, kzit er wel mee hé
                    Wéér een afwijking bij...
                    BD0910BE

                    Comment

                    Working...
                    X