Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

    Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
    Bekijk maar eens het foto verhaal van onze voorverkenning http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=203772
    alle wolkenformaties hebben we gezien.
    Kustbewoners weten dat de kustlijn een microklimaat heeft en wanneer het binnenland de ene bui na de andere te verwerken krijgt genieten zij van de opklaringen.
    En we zijn zelfs niet nat geworden.
    Behalve als we nog in België waren en allemaal in één wagen overstapten....
    Maar eens aan de caps hadden we fantastische wolken en naarmate de dag vorderde ook nog fantastisch goed weer.

    Enne... die caps zijn misschien het mooiste met zwaarbewolkte luchten.

    Groetjes
    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

      Ik zit ondertussen al in Oostduinkerke, dat is toch al 175km dichter bij.

      Het regent hier nog niet, maar het is al wel bewolkt, we zullen wel zien wat we morgen krijgen.
      In Thorn regende het ook, en dan krijg je weer helemaal andere foto's dan bij zonnig weer. Het moet ook niet altijd hetzelfde zijn, we maken er wel het beste van.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

        't zal allemaal wel meevallen, véél wolken en weinig regen

        Comment


        • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

          Ik ga nu de auto laden,( 03.00hr ) zeker onderwatercamera meenemen Maar het slecht weer gaan we niet aan ons hart laten komen en we gaan het beste er van maken en veel plezier.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

          Comment


          • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

            de weergoden zijn ons zéééér gunstig gezind geweest, meer dan we hadden durven hopen. ik kijk al uit naar jullie post.
            bedankt iedereen voor zijn deelname en gezeldschap
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

              Het was een heel toffe dag.
              Het weer was , de sfeer was .
              Bedankt mede BD'ers voor de gezelligheid.

              Groetjes
              Skitch
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                Ik wacht vol ongeduld op de albums over deze prachtige streek.

                Comment


                • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                  Het was super . Het was de gok (slecht weer) de meer dan waard.
                  De afwezigen hadden ongelijk .

                  Bedankt Devid en Skitch voor de perfecte organisatie.

                  Slaapwel
                  Nikon stuff and more ...
                  https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                  Comment


                  • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                    Voila... net terug thuis van een heel toffe dag, met goei weer, maar vooral een tof gezelschap en een goeie organisatie.
                    Bedankt iedereen voor de leuke "shooting day".

                    EDIT :

                    Het was gewoon...
                    Last edited by FestinaLente; 25 mei 2008, 22:12.

                    Comment


                    • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                      Net thuis, bedankt aan de organisatoren! Het was "af". Ook vooral bedankt aan FestinaLente voor de lift die hij mij aanbood en het toffe gezelschap. Het weer zat mee, het eten was lekker, kortom mijn beste SD tot nogtoe. Dat er nog veel mogen volgen. Van harte beterschap gewenst aan Linda, na haar valtpartij, ik ben spijtig genoeg ook zelf onderuit gegaan.

                      Alé nu ga ik slapen.

                      Comment


                      • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                        Devid & Skitch, nog eens bedankt voor de vlekkeloze organisatie

                        We hebben genoten van een zonovergoten zomerse SD aan de Franse Opaalkust. Heb er weer wat nieuwe gezichten leren kennen.

                        We kijken al uit naar de volgende gelegenheid.

                        Comment


                        • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                          Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
                          De afwezigen hadden ongelijk
                          Deze afwezige is zaterdagnacht uit zijn bed gebeld, en heeft zondag slaap ingehaald... Jammer, want de voorverkenning was de moeite absoluut waard!

                          R

                          Comment


                          • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                            Devid & skitch,

                            proficiat en bedankt met de puike organisatie!!!
                            En natuurlijk ook bedankt voor het schitterende weer
                            Tot op de volgende SD!
                            Net thuis... de fotookes zullen voor morgen zijn vrees ik

                            Slaapwel allemaal
                            BD0910BE

                            Comment


                            • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                              Ik volg mijn voorgangers, een mooie SD met prachtig weer, ik heb er een rood verbrand koppeke aan overgehouden
                              Devid en Skitch een pluim voor de mooie organisatie
                              Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

                              Comment


                              • Re: 25mei - SD Opaalkust (caps gris & blanc nez) - Frankrijk

                                Ik ben ondertussen ook thuis geraakt, het was weer een perfect georganiseerde SD.
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X