Op zaterdag 9 februari 2008 wil ik graag een sd organiseren in de driehoek Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg). Dat is gelegen tussen Sint-Truiden en Borgloon, de locatie zeg maar waar de één-serie Katarakt zich afspeelt.
Wat kunnen we zoal fotograferen?
Het Martenshof biedt bovendien de mogelijkheid tot eten (snacks zoals croque monsieur), drinken en overnachting (dit laatste vooraf te boeken!). Indien gewenst, kan ik voor een reservatie voor x aantal personen (snack) zorgen. Deelnemers die uitgebreider willen tafelen (dineren zeg maar), kunnen terecht in het gerestaureerde kasteel Chateau De la Motte dat nu dienst doet als feestzaal / restaurant.
Wie wil deelnemen? Graag inschrijving ten laatste zaterdag 26 januari.
Ik heb ook mijn medecursisten digitale fotografie aan de KCST (avondonderwijs) uitgenodigd voor deze sd. Hun namen plaats ik in het blauw bij de deelnemers.
Samengevat:
Wanneer: zaterdag 9 februari 2008, 10u00 tot max. 17u00
Waar samenkomen: Aan de parking van de Kapel van Helshoven (verlicht 's avonds)
Deelnemers: (34)
Anita HSt-T, benny20, Coby, Etienne Gonnissen, Flee, fotosdirk, Gabriella Costa (+ man), Goody, Gudrun Sneijers, hswolfs, jaja, JePe, Johnny Vangrieken, Josiane, Lut, Marieke, marleen, Musse, nolico (+ 5 extra personen), Noname, Patrick Vanbrabant, pdeco, Rosse, Spanjaart, Triker, wanka tanka, Willy Berings, xiebu
Onder voorbehoud aanwezig: (3)
FilMar, Plette, Ticor
Wat kunnen we zoal fotograferen?
- Chateau De la Motte (info)
- Galg Groot-Gelmen (info)
- 13de eeuwse Kapel Helshoven (info)
- Natuurgebied achter Kapel Helshoven
- Tjenneboom info
- Romeinse weg
- Historische vierkantshoeve Martenshof in Mettekoven (info)
Het Martenshof biedt bovendien de mogelijkheid tot eten (snacks zoals croque monsieur), drinken en overnachting (dit laatste vooraf te boeken!). Indien gewenst, kan ik voor een reservatie voor x aantal personen (snack) zorgen. Deelnemers die uitgebreider willen tafelen (dineren zeg maar), kunnen terecht in het gerestaureerde kasteel Chateau De la Motte dat nu dienst doet als feestzaal / restaurant.
Wie wil deelnemen? Graag inschrijving ten laatste zaterdag 26 januari.
Ik heb ook mijn medecursisten digitale fotografie aan de KCST (avondonderwijs) uitgenodigd voor deze sd. Hun namen plaats ik in het blauw bij de deelnemers.
Samengevat:
Wanneer: zaterdag 9 februari 2008, 10u00 tot max. 17u00
Waar samenkomen: Aan de parking van de Kapel van Helshoven (verlicht 's avonds)
Deelnemers: (34)
Anita HSt-T, benny20, Coby, Etienne Gonnissen, Flee, fotosdirk, Gabriella Costa (+ man), Goody, Gudrun Sneijers, hswolfs, jaja, JePe, Johnny Vangrieken, Josiane, Lut, Marieke, marleen, Musse, nolico (+ 5 extra personen), Noname, Patrick Vanbrabant, pdeco, Rosse, Spanjaart, Triker, wanka tanka, Willy Berings, xiebu
Onder voorbehoud aanwezig: (3)
FilMar, Plette, Ticor
Comment