Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)
Hetzelfde hier jaja, de laatste jaren druk geweest met oa vechtsportfotografie, maar daar vorig jaar mee gestopt omdat ik dit soort leuke dingen altijd moest missen
Ben blij om weer eens wat vaker mijn neus te kunnen laten zien
De locatie kort samen gevat:
Helshovenstraat, Hoepertingen
ofwel:
Helshovenstraat
3800 Groot-Gelmen
Om 10:00 verzamelen bij Kapel van Helshoven of gaan we om 10:00 uur direct op pad?
Als het goed is zitten de eerste Nederlanders vrijdagavond al in Martenshof
da's helemaal correct .
Indien er mensen zijn met vragen of nood aan een routebeschrijving, let me know please. Ik tracht zo volledig mogelijk de weg uit te leggen. Uiteraard bieden www.mappy.be en www.maps.google.com ook uitstekende alternatieven.
Helaas moet ik afhaken voor 9 februari.
Zoals ik al eerder liet weten, heb ik die dag andere verplichtingen...en daar kan ik niet onderuit. Familie-happenings horen er nu eenmaal ook bij...
Ik had anders de streek graag willen verkennen, want ik ben fan van 'Katarakt'
en van het mooie Haspengouw...
Mogelijk bij een volgende SD ginder....
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Helaas moet ik afhaken voor 9 februari.
Zoals ik al eerder liet weten, heb ik die dag andere verplichtingen...en daar kan ik niet onderuit. Familie-happenings horen er nu eenmaal ook bij...
Ik had anders de streek graag willen verkennen, want ik ben fan van 'Katarakt'
en van het mooie Haspengouw...
Mogelijk bij een volgende SD ginder....
mvg,
Roland
hey roland, jammer dat je 'r niet bij zal zijn! 'k Had graag kennis gemaakt met je. Nu ja, somewhere & sometime else dan maar he
Comment