Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interesse peiling sd Cap gris nez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

    Ook blijven volgen...
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • #17
      Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

      Yup zet mij ook maar op die lijst.
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #18
        Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

        Aiaiaiaiai twijfels twijfels...De "ter-wereld-koming" () van ons kleintje is uitgerekend op 1 maart.

        Stel dat ik aan de Cap zit en dat ik binnen de 30 minuten in 't ziekenhuis moet zijn
        Mvg Tim

        Comment


        • #19
          Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

          Eric.
          Ik heb ongeveer een jaar geleden een dik gevulde tas info materiaal over deze streek gegeven aan Stefaan Vanslijcken, misschien kunt u die wel krijgen van hem.
          Vergeet ook niet de omgeving van Cap Blanc Nez te bezoeken, dat ligt 18 km. dichter dan Griz Nez, en Blanc Nez heeft een zeer breed strand dat gemakkelijk toegankelijk is door een inham tussen de krijtrotsen, en er is een parking juist voor ge naar beneden gaat.
          Om te eten zult u in Februari zeker geen problemen hebben, beneden in het dorpje Escalles aan de voet van Blanc Nez zijn twee goeie restorants.
          Wij komen daar al 26 jaar model zweefvliegen met onze club bovenop de Cap, als de wind West of Zuid-west blaast.
          Gans de route D'opale van Calais tot Boulogne is zeer mooi met onderweg vele dorpjes en gehuchten bijna allemaal fotogeniek, dat hebben de vele foto's op B.D. van de streek wel al bewezen
          .

          Comment


          • #20
            Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

            Ik krijg volgende week dus de prijzen van de bus binnen we zien dan weer verder
            Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

            Comment


            • #21
              Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

              Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
              om het een beetje praktisch te houden denk dat we beter met een bus gaan , als er genoeg volk is naturlijk . Anders wordt het niet te doen om iets af te spreken als ieder met zijn wagen gaat. En we zullen zien hoeveel volk ermeegaat , als er nog plaats is neem je , je familie maar mee , maar denk eraan het wil nogal eens gaan vervelen voor mensen die niet meegaan om foto's te nemen
              Kan ik volledig inkomen hoor Doch ik heb een grondige hekel aan busreizen en alleen daarom doe ik alles met eigen vervoer. Ik ben vroeger regelmatig naar die streek getrokken en was dit van plan om in de nabije toekomst met de kids ook eens te doen. Vond het wel leuk om dit met een sd te combineren.
              Groeten
              Geert
              Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

              Comment


              • #22
                Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

                Ook hier interesse, maar zal afhankelijk zijn van de datum.

                Jef

                Comment


                • #23
                  Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

                  leuk initiatief hoor, maar als het uitgebreid kan worden voor de duur van een week, wordt het voor ons wel interessanter.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #24
                    Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    leuk initiatief hoor, maar als het uitgebreid kan worden voor de duur van een week, wordt het voor ons wel interessanter.
                    grt,bouk.

                    Aanpassing gebeurd , nadat ik de prijzen van de bus gezien heb
                    Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                    Comment


                    • #25
                      Re: interesse peiling sd Cap gris nez

                      Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
                      Nu was mijn vraag zien jullie het zitten met eigen vervoer , en hoe zouden we dat pratisch regelen ?
                      bv in elke provintie een verzamelpunt bv Limburg aan de filmzaal in Hasselt = genoeg parking en kort bij de autostrade . Laat maar een paar tips horen
                      Bedoel je hiermee dat we dan met eigen vervoer in colonne van het ene afhaalpunt naar het volgende gaan rijden? Of begrijp ik het verkeerd?

                      Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
                      Ofwel een groot verzamelpunt juist voor de grens ? En waar zou dit eventueel kunnen , ik rij niet alle dagen die richting uit dus ik weet daar niet zo veel
                      Ik DENK dat "Mannekensvere" de laatste tankplaats is (Na Middelkerke).

                      Als we dan toch met eigen vervoer is het misschien makkelijker om af te spreken aan Cap-Blanc/Gris-Nez zelf. Er is de ganse weg snelweg, en er staan wegwijzertjes tot aan de Cap zelf... (allee voor de Blanc-Nez ben ik hier zeker van, voor de Gris-Nez niet.) ... 'k Weet niet hoor, 't is maar een voorstel hé. Maar ik vind in colonne rijden vermoeiend, en misschien zijn er nog anderen die mijn mening delen...
                      BD0910BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: interesse peiling sd Cap gris nez

                        Ik DENK dat "Mannekensvere" de laatste tankplaats is (Na Middelkerke).
                        ik zou dit niet gebruiken als opstapplaats want het is een parking op de A-weg dat zou betekenen dat je s'avond de A-weg moet oversteken om terug aan je wagen te geraken. Moet de piste bus lukken denk ik dat er wel voldoende carpoolparkings zijn in de nabijheid van een afrit. we zien wel
                        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                        IMac/IPad/Mac Air 
                        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                        Comment


                        • #27
                          Re: Interessepeiling sd Cap gris nez

                          Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                          Eric,

                          ik zou eerder opteren voor eind februari of begin maart . het item zonsopgang ondergang lijkt me een mooie meerwaarde . In februari/maart heb je zonsondergang rond 18.30 uur terwijl dit in april reeds 20:30 uur is . Als we nog wat willen schieten na zonsondergang zit je al aan 21 uur wat wat laat kan worden voor onze limburgse of nederlandse bd'ers. Maar anderzijds heb je wel langer daglicht in april.
                          laat de suggesties maar komen

                          devid
                          Daarentegen als je ergens in de lente gaat (april) heb je daar van die mooie velden vol met die gele bloemmekes
                          Februari vind ik veel te vroeg.

                          Maar ik vind het een mooi initiatief en welke datum er uiteindelijk genomen wordt, als ik die periode vrij ben wil ik zeker meegaan
                          BD0723BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: interesse peiling sd Cap gris nez

                            nee hoor niet in collone het is eerder de bedoelling om met elkaar mee te rijden een soort carpool zeg maar . Hoe meer ik er over nadenk , hoe meer ik begin te twijfellen aan de haalbaarheid . Het is ver en we wonen dan nog eens allemaal ver uit elkaar . Als we er begin Januari niet uit zijn ga ik misschien een plaats zoeken die korterbij is . bv Ningslespo in de ardennen , ook heel mooi en niet zo ver , ik zie wel
                            Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                            Comment


                            • #29
                              Re: interesse peiling sd Cap gris nez

                              Hier ook veel interesse!
                              https://waltertalboom.be-
                              Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

                              Comment


                              • #30
                                Re: interesse peiling sd Cap gris nez

                                Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
                                nee hoor niet in collone het is eerder de bedoelling om met elkaar mee te rijden een soort carpool zeg maar . Hoe meer ik er over nadenk , hoe meer ik begin te twijfellen aan de haalbaarheid . Het is ver en we wonen dan nog eens allemaal ver uit elkaar . Als we er begin Januari niet uit zijn ga ik misschien een plaats zoeken die korterbij is . bv Ningslespo in de ardennen , ook heel mooi en niet zo ver , ik zie wel
                                inderdaad Eric, BD is geen reisbureau hoor.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X