Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interesse peiling sd Cap gris nez

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: interesse peiling sd Cap gris nez

Hier ook interesse. Zou dan eventueel dag voordien in Nieuwpoort of De Panne kunnen overnachten en van daaruit verder gaan. Kan ook nog 3 personen meenemen.

Comment

kan ik nog ergens bij in de auto ?
      naar veurne met de trein gaat voor mij ook

als de datum past ga ik zeker mee, het is daar echt schitterend
      groeten, Sebastiaan

Comment

we zorgen voor voldoende pikupplaatsen ik passeer zelf via Ieper-Veurne , plaats zat
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

interesse gewekt hier .... zodra datum gekend is bekijk ik m'n agenda.
          Vertrek uit Oostende ... vrije plaatsen in auto mogen altijd opgevuld worden
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Het is niet mijn taak, en zeker niet om het hier te doen... maar na een half maand lijdzaam aanzien van dit topic, moet ik toch even meedelen dat ik het raar en ondoordacht vind dat in dit topic niet gereageerd is door de forumleiding.

IK ben namelijk ook geïnteresseerd in deze uitstap van 250 Km, maar ik liet me weerhouden door DEZE REACTIE om in dit topic te reageren. Het is al van 31/12/2007 geleden dat topicstarter gereageerd heeft op dit forum, wat ik bijzonder spijtig vind, maar blijkbaar neemt niemand het initiatief van hem over, waardoor ik concludeer dat het initiatief ten dode is opgeschreven en dit topic mag gesloten worden...

Mvg

Chris

PS - Ik ben ZEKER (gezien mijn overschot aan activiteiten) geen kandidaat overnemer.

Comment

Het is al van 31/12/2007 geleden dat topicstarter gereageerd heeft op dit forum, wat ik bijzonder spijtig vind, maar blijkbaar neemt niemand het initiatief van hem over, waardoor ik concludeer dat het initiatief ten dode is opgeschreven en dit topic mag gesloten worden...
              echter niet, op 9 maart wordt er door door enkele Bd's een voorverkenning gehouden (Skitch, Perelaar, ikzelf en ik hoop Eric terug te zien). Na 9 maart wordt het programma en datum vastgelegd. Indien Eric die TS en initiatiefnemer was niet wenst in de staan voor de verdere organisatie van de SD zal ik dit verder doen want bij aanvang had ik Eric beloofd mee te werken. Aanvankelijk werd gemikt op februari begin maart voor de SD maar gezien de mooie bloemen velden in de Cote opale in april/mei werd de feitelijke SD naar de lente verschoven ivp winter.
              so don't panic Chris

Devid
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

en ik ben blij te lezen dat de SD naar april/mei verschoven wordt want dan kan ik mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                  echter niet, op 9 maart wordt er door door enkele Bd's een voorverkenning gehouden (Skitch, Perelaar, ikzelf en ik hoop Eric terug te zien). Na 9 maart wordt het programma en datum vastgelegd. Indien Eric die TS en initiatiefnemer was niet wenst in de staan voor de verdere organisatie van de SD zal ik dit verder doen want bij aanvang had ik Eric beloofd mee te werken. Aanvankelijk werd gemikt op februari begin maart voor de SD maar gezien de mooie bloemen velden in de Cote opale in april/mei werd de feitelijke SD naar de lente verschoven ivp winter.
                  so don't panic Chris

Devid
                  Da' s leuk om horen ... Nu heb ik net een vakantie in Normandië vastgelegd, gedurende het verlengde weekend van 1 mei, wel een tikkeltje verder, nabij Ouistreham. Ik wil echter best nog een keertje gaan ... van 't jaar ga ik nog maar drie keer naar Frankrijk .

Comment

Hou je ons ook op de hoogte aub

Comment

Ik heb ook interesse, en kan afhankelijk van welke dag het is ook voor een auto zorgen vanuit Gent.

Tom
                      ~TDN
                      fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                        so don't panic Chris

Devid
                        Oef! Heb alles een beetje met ingehouden adem gevolgd. Tof van je dat je 't overneemt Mijn interesse blijft uiteraard
                        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                        Grtjs, Jacky

Comment

Ik zal ook de juiste datum afwachten, 5 april kan ik zeker niet komen (algemene ledenvergadering BD), en het weekend van 26/27 april is er de fototentoonstelling van onze fotoclub.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Working...
                          X