Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Antwerpen 30 juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Antwerpen 30 juni

    Oorspronkelijk geplaatst door y0ze Bekijk bericht
    Als t per mail niet lukt, kna je misschien met de telefoon wat meer regelen (silvertoptorens... ;-))
    Ik ben daarnet bij De Goede Woning geweest aan de Jan De Voslei. De Silvertoptorens zijn blijkbaar een toeristische trekpleister geworden, ze laten nu niet elke groep toe. MAAR er wordt wel gehoord of iemand zin heeft om rond 12u met ons naar boven te gaan. 34 man tegelijk op het dak is daar geen probleem.

    Bij Crowne Plaza heb ik nog eens gehoord of twee groepen van 17 ook zou kunnen ipv twee van 15 en een wachtlijst.

    Comment


    • #47
      Re: SD Antwerpen 30 juni

      Oorspronkelijk geplaatst door -ャ- Bekijk bericht

      Bij Crowne Plaza heb ik nog eens gehoord of twee groepen van 17 ook zou kunnen ipv twee van 15 en een wachtlijst.
      waarvoor dank!!
      BD0910BE

      Comment


      • #48
        Re: SD Antwerpen 30 juni

        Oorspronkelijk geplaatst door s.goovy Bekijk bericht
        Ik zou zeggen: afspraak tussen 9u15 en 9u30, aan de uitgang van het station zijde Kerkstraat/Drie Koningenstraat
        Voor alle duidelijkheid: hij bedoelt de kant van de Posthoflei en de Statiestraat, niet de voorkant dus.

        Comment


        • #49
          Re: SD Antwerpen 30 juni

          Oorspronkelijk geplaatst door -ャ- Bekijk bericht
          Voor alle duidelijkheid: hij bedoelt de kant van de Posthoflei en de Statiestraat, niet de voorkant dus.
          Inderdaad

          Comment


          • #50
            Re: SD Antwerpen 30 juni

            Hey,

            Je mag mij en nickster ook opschrijven onder voorbehoud (verlof)
            Als we meegaan heb ik een auto met nog drie plaatsen vrij. En wij komen van borsbeek mochten er nog mensen opgepikt worden. Ik kan ook heel de dag rondrijden aangezien mijn diesel betaald is door het werk

            Ik zien er alvast naar uit om dit te doen. Hopelijk tot dan.

            Groeten,
            Canons Eos 350D
            - Sigma 18-55mm f2.8 DC EX
            - Canon 55-200mm

            Comment


            • #51
              Re: SD Antwerpen 30 juni

              Oorspronkelijk geplaatst door StefanDH Bekijk bericht
              Hey,

              Ik kan ook heel de dag rondrijden aangezien mijn diesel betaald is door het werk Groeten,
              ...en je weet zeker dat je baas hier niet meeleest ?
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #52
                Re: SD Antwerpen 30 juni

                Dat maakt het allemaal des te spannender
                Wie weet krijg ik straks telefoon om ff naar boven te komen, zie ik daar dit forum openstaan op zijn computer. Oeps...
                Canons Eos 350D
                - Sigma 18-55mm f2.8 DC EX
                - Canon 55-200mm

                Comment


                • #53
                  Re: SD Antwerpen 30 juni

                  Oorspronkelijk geplaatst door StefanDH Bekijk bericht
                  Dat maakt het allemaal des te spannender
                  Wie weet krijg ik straks telefoon om ff naar boven te komen, zie ik daar dit forum openstaan op zijn computer. Oeps...
                  Eigenlijk... ben ik stiekem je werkgever

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Antwerpen 30 juni

                    Mooi, dan kan ik met u meerijden aangezien jij de dikste wagen hebt
                    Canons Eos 350D
                    - Sigma 18-55mm f2.8 DC EX
                    - Canon 55-200mm

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Antwerpen 30 juni

                      Ik kom met de trein en als alles vlot verloopt rolt die om 9:20 Antwerpen Centraal binnen.

                      groeten en tot dan

                      Patrick
                      BD0694BE
                      http://pdeco.fotopic.net

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Antwerpen 30 juni

                        Hallo,

                        Sinds het programma bekend gemaakt werd heb ik niets meer laten weten.
                        Hierbij toch de bevestiging dat ik kom hoor.

                        Ik wil best mensen meenemen, maar ik den niet dat er mensen uit Aartselaar komen.

                        Sven

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Antwerpen 30 juni

                          Update voor mij en nickster: we hebben beiden geen verlof kunnen krijgen dus jammer genoeg kunnen we niet mee. hopelijk wel de volgende keer.

                          Groeten,
                          Canons Eos 350D
                          - Sigma 18-55mm f2.8 DC EX
                          - Canon 55-200mm

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Antwerpen 30 juni

                            Oorspronkelijk geplaatst door StefanDH Bekijk bericht
                            Update voor mij en nickster: we hebben beiden geen verlof kunnen krijgen dus jammer genoeg kunnen we niet mee....
                            Je baas leest blijkbaar dan toch mee op dit forum en wil niet dat je je firmawagen gebruikt voor een fotoshoot van BD.
                            Jan Akkermans
                            (BD1097BE)
                            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Antwerpen 30 juni

                              Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                              Hallo,

                              Sinds het programma bekend gemaakt werd heb ik niets meer laten weten.
                              Hierbij toch de bevestiging dat ik kom hoor.

                              Ik wil best mensen meenemen, maar ik den niet dat er mensen uit Aartselaar komen.

                              Sven
                              Toch een dorpsgenoot op BD. Ik blijf echter maar tot 's middags omdat er een werkmannenbom ontploft is (en nog gaat ontploffen) op het appartement van mijn zoon. Ik heb hem bijstand en versterking beloofd op zaterdagnamiddag. Kan nog wel mensen voeren naar de voetgangerstunnel vooraleer ik rechtsomkeer maak.

                              grt, otof

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Antwerpen 30 juni

                                Oorspronkelijk geplaatst door otof Bekijk bericht
                                Toch een dorpsgenoot op BD. Ik blijf echter maar tot 's middags omdat er een werkmannenbom ontploft is (en nog gaat ontploffen) op het appartement van mijn zoon. Ik heb hem bijstand en versterking beloofd op zaterdagnamiddag. Kan nog wel mensen voeren naar de voetgangerstunnel vooraleer ik rechtsomkeer maak.

                                grt, otof
                                Zelfs meerdere dorpsgenoten...

                                Ikzelf weet nog niet of ik met fiets of auto kom, maar ken de weg zeer goed.
                                Ik heb ook mijn twijfels over de lengte van het "ochtendparcour". Als we in 2 groepen naar boven gaan, lijkt het mij nuttig om de wagens ondertussen te verplaatsen. Ofwel naar de kerk Christus koning ofwel zelfs naar de Emiel Vloorstraat (achter de blokken van de zaanstraat), zondag was er op beide plaatsen zeer veel plaats. Afstand is met de auto niet groot, maar zeker het stuk na de kerk lijkt mij minder "nuttig" en is toch meer dan 1 km.

                                Ik ga normaal ook niet mee naar linkeroever.

                                PS. Op de Jan van Rijswijcklaan staan ettelijke flitspalen en niet alleen aan kruispunten, de max. snelheid is 50 km/u. Voor de mensen die van de A12 afkomen kan dit dure gevolgen hebben.

                                Comment

                                Working...
                                X