Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Antwerpen 30 juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Antwerpen 30 juni

    Is daar dan de tijd voor? Die gebouwen staan toch ni allemaal vlak naast elkander?
    Vind dat je op je gemak het fotomuseum moet bezoeken, wat ik overigens kan aanraden. Het is niet dat je daar 'ff langs' gaat...
    Je moet ook op je gemak die gebouwen op kunnen en daar je tijd kunnen nemen.
    Mijn gedacht....

    Comment


    • #17
      Re: SD Antwerpen 30 juni

      Yep t is dat he. Voorlopig hebben we alleen Crowne Plaza en eventueel de Kielparktorens als we ons splitsen over de 3, en als we niet allemaal naar boven gaan. Ik ben trouwens van plan daar een wandeling in de Tentoonstellingswijk van te maken: Crowne Plaza, AXA, jeugdherberg, Silvertoptorens, Kielparktorens, woontorens in De Zaanstraat, Den Tir, Christus Koningkerk.
      's Middags zou ik gaan eten in de Dikke Mee (aan het Nachtegalenpark), maar bij nader inzien van reacties op het internet over dat restaurant ga ik maar iets anders zoeken ^^
      In de namiddag zou ik dan een wandeling maken rond het Galgenweel en zo via Linkeroever naar het stadscentrum.

      Het Fotomuseum zou wel goed kunnen als slecht-weer-alternatief.

      Comment


      • #18
        Re: SD Antwerpen 30 juni

        Mijn aardrijkskunde is niet zo goed, maar Crowne Plaza - Den Tir - Nachtegalenpark - Galgenweel liggen niet op wandel afstand van mekaar!

        Moeten we ons dan altijd verplaatsen met de wagens? Dit wordt een hele bedoeling.

        Graag iets meer informatie, als het mogelijk is.

        Sven

        Comment


        • #19
          Re: SD Antwerpen 30 juni

          ik sta ook niet in het lijstje;;;je mag me er bij zetten...

          maar met de auto alles afschuimen op de eerste dag van de solden.. dat gaat volgens mij niet echt lukken.

          mvg ivo

          Comment


          • #20
            Re: SD Antwerpen 30 juni

            Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
            Mijn aardrijkskunde is niet zo goed, maar Crowne Plaza - Den Tir - Nachtegalenpark - Galgenweel liggen niet op wandel afstand van mekaar!

            Moeten we ons dan altijd verplaatsen met de wagens? Dit wordt een hele bedoeling.

            Graag iets meer informatie, als het mogelijk is.

            Sven
            Van Crowne Plaza naar De Zaanstraat is 2,5 km. Daar een lus van zou dus 6 à 7 km zijn. Daarna zou ik de auto nemen tot de rechteroever van de Kennedytunnel, om daar via de voetgangerstunnel (met schuine liften, vrij uitzonderlijk) naar het Galgenweel te gaan, daar onze lunch te eten en een wandeling door Linkeroever te maken, en daarna te gaan drinken in t Stad. Als we dat op het Zuid doen, zijn we niet ver van onze auto's.
            Deze optie lijkt mij het makkelijkste.

            Het probleem is dat jullie auto's om te beginnen op de middenberm van de Gerard Le Grellelaan staan, waaraan Crowne Plaza ligt, en dat is 4 km van t Stad met weinig openbaar vervoer tussen beide.

            Als jullie liever de auto's voor het hotel laten staan, kunnen we langs AXA, de Silvertoptorens, het Zuidstation en het Nieuw Justitiepaleis naar t Stad gaan. Ofwel langs het Provinciehuis, Sint-Vincentiuskliniek en de Nationale Bank maar die route is minder interessant.
            In dit geval zouden we wel met 32 man op de bus moeten zitten om terug naar de auto's te gaan :s


            Het is maar wat u verkiest. k Zal dit weekend wel een programma posten hier helemaal vanboven. Van het Proviniciehuis en De Goede Woning verwacht ik toch niks meer, dus ga er maar van uit dat we alleen op Crowne Plaza kunnen (en de Kielparktorens mits wat gefoefel ).

            Zou 10u trouwens een mooi beginuur zijn?

            Comment


            • #21
              Re: SD Antwerpen 30 juni

              Zeg jongeman, ik kom met de trein naar Antwerpen (en anderen misschien ook) hou je daar even rekening mee?
              Zoals al iemand zei, het is de eerste dag van de solden en dan nog eens je auto parkeren in 't stad???

              Comment


              • #22
                Re: SD Antwerpen 30 juni

                Is er nog een plaatske voor kpr?
                BD0910BE

                Comment


                • #23
                  Re: SD Antwerpen 30 juni

                  Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                  Zeg jongeman, ik kom met de trein naar Antwerpen (en anderen misschien ook) hou je daar even rekening mee?
                  Zoals al iemand zei, het is de eerste dag van de solden en dan nog eens je auto parkeren in 't stad???
                  Ik heb nooit gezegd dat de auto's in 't Stad moeten geparkeerd worden, daar heb ik wel rekening mee gehouden: eerst voor Crowne Plaza, daar is plaats genoeg aangezien er dan niks te doen is in het Bouwcentrum. En daarna aan deze blauwe straat, ter hoogte van de Kennedytunnel. Daar zou volk voor de Sinksenfoor kunnen staan, maar op die foor loopt 's middags nog niet veel volk. Ook weer plaats op overschot. Om van het hotel naar de Kennedyvoetgangerstunnel (voor alle duidelijkheid, ik bedoel dus niet de bekendere Sint-Annatunnel die wel midden in 't Stad ligt) te rijden moet je zelfs niet langs de drukke omgeving van de Bolivarplaats. En dan staan de auto's tenminste op wandelafstand van het Zuid, in tegenstelling tot bij Crowne Plaza. Zo goed ken ik Antwerpen wel om te weten waar je met je auto niet moet zijn
                  Treinreizigers (en ikzelf trouwens ook) kunnen natuurlijk tijdens dit ene (korte) ritje even met iemand meerijden.
                  Met mijn voorstel zal er dus geen enkele auto binnen de Singel hoeven te rijden

                  Zoals ik al zei kunnen we gerust van Crowne Plaza via de Silvertoptorens en het Nieuw Justitiepaleis doorwandelen naar de stad, maar dan moeten alle chauffeurs met hun annexen nog terug geraken, en mits de solden zullen de bussen en trams ook niet bepaald leeg zijn...

                  Zeg maar welke optie je liever wil.


                  Wie met de trein komt wil ik wel komen afhalen aan Antwerpen-Centraal (Antwerpen-Zuid ligt niet ver van Crowne Plaza, maar er zijn geen goede verbindingen). We moeten dan om 9.38 de bus nemen om om 9.55 aan Crowne Plaza te zijn (in de veronderstelling dat we 10u kiezen).
                  Bij het afsluiten van de dag wil ik de treinreizigers trouwens op de tram zetten richting station, loop ik wel even mee.

                  Dat is inderdaad een goeie vraag: met welk vervoermiddel zijn jullie van plan te komen?

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Antwerpen 30 juni

                    Kan ik ook nog mee?????

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Antwerpen 30 juni

                      Kom met de bus naar Antwerpen-LO en vervolgens de tram naar bestemming... weet het nog niet allemaal zijn, maar zal het wel opzoeken en er ook geraken.
                      Tenzij er iemand uit de buurt is waarmee ik kan meerijden...?
                      Woon in Steendorp.

                      Groeten

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Antwerpen 30 juni

                        Ik kom met de trein tot antwerpen centraal, of met de bus tot roosevelt

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Antwerpen 30 juni

                          Ik ben zelf ook van plan met de trein te komen (Antwerpen-centraal).
                          groeten, Wim

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Antwerpen 30 juni

                            ik kom normaal gezien ook met de trein tot Antwerpen Centraal

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Antwerpen 30 juni

                              Gisteren een mail gestuurd naar Crowne Plaza ter bevestiging van het uur. Daarna kan ik een programma samenstellen.

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD Antwerpen 30 juni

                                ben wel benieuwd naar het definitieve programma. ik kom met de auto en kan dus wat mensen meenemen, ik heb echter weinig zin de hele stad door te rijden en heel lang naar parkeergelegenheid te zoeken. (dan loop ik liever wat verder)
                                www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

                                Comment

                                Working...
                                X