Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

    Merci Jan deze moest ik hebben
    WICKED WIKKE

    Comment


    • #77
      Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

      Oorspronkelijk geplaatst door Yquem Bekijk bericht
      Een prachtige streek, inderdaad, maar dom van mij dat ik van datum gemist ben. Ik stond er vandag op zondag in plaats van zaterdag.
      Sorry van mijn afwezigheid. Trouwens moesten er nog mensen geinteresserd zijn de wandeling te herdoen op een zondag, ik zal zeker mee van de partij zijn.
      Ik heb wat fotos gemaakt, maar de wandeling zag ik toch niet zitten in mijn eentje.

      Groeten Yquem
      Het is je vergeven hoor, dat je wat later was
      De wandeling is trouwens op verzoek te verkrijgen, indien gewenst.

      Comment


      • #78
        Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

        Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's...!!

        Ik zou graag de route krijgen. Ik had al eens een pm gestuurd naar TS overigens.
        www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

        Comment


        • #79
          Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

          y0ze, als je wil kan je op 12 augustus met Yquem en mij de route doen. Ik zal de papieren dan bij hebben die Stefaan vorige week gegeven heeft, gekopieerd voor jullie uiteraard.
          Je mag gerust wat niet-BD'ers meenemen. We zoeken nog wat gezelschap, maar langs mijn kant heeft nog niemand toegezegd, en om met ons 2 die hele route te doen is ook maar stom. Misschien moet ik er maar eens een aparte tread voor open doen.

          Comment


          • #80
            Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

            Helaas, ik zit dan in zwitserland!
            www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

            Comment


            • #81
              Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

              Mannen,

              We zijn al meer dan 3 weken verder, waar ergens kan ik foto's zien van deze SD-wandeling?
              Eigenlijk mogen we toch een en ander te zien krijgen zeker, of keek ik erover?

              mvg,

              Roland

              Comment


              • #82
                Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                Ik zou het op 2 weken houden. Maar ik ben ook erg benieuwd!!!
                www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

                Comment


                • #83
                  Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                  Kijk ook elke dag uit. Maar ja het is ook verlof voor iedereen. Toch hoop ik nog iets te zien voor ik op verlof vertrek.

                  grt, Lisette

                  Comment


                  • #84
                    Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                    bericht verwijderd, zie volgend bericht...
                    Last edited by James71; 3 augustus 2007, 14:35. Reden: zie volgend bericht

                    Comment


                    • #85
                      Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                      Stefaan heeft me gevraagd onderstaand bericht te posten, zodoende wordt het een en ander verduidelijkt

                      'Vanop het eiland Elba laat vanslycken het volgende weten:

                      "Aangezien ik zonder verwittiging geband werd kan ik mijn pm's niet meer lezen.
                      Diegenen die de wandeling dus beloofd kregen zullen dus nog een paar maand geduld moeten hebben of mij via een andere weg/forum moeten trachten te contacteren.

                      Daar ik geband werd vlak voor deze SD werd er aan de deelnemers gevraagd om geen foto's van deze SD te posten op BD.
                      Ik ben blij dat zij deze vraag opgevolgd hebben.

                      Vriendelijke groeten en tot ergens in cyberspace,
                      Stefaan Van Slycken
                      fotografie.stefaanvanslycken.be

                      Comment


                      • #86
                        Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                        Stefaan heeft me gevraagd onderstaand bericht te posten, zodoende wordt het een en ander verduidelijkt
                        'Vanop het eiland Elba laat vanslycken het volgende weten:

                        "Aangezien ik zonder verwittiging geband werd kan ik mijn pm's niet meer lezen.
                        Diegenen die de wandeling dus beloofd kregen zullen dus nog een paar maand geduld moeten hebben of mij via een andere weg/forum moeten trachten te contacteren.

                        Daar ik geband werd vlak voor deze SD werd er aan de deelnemers gevraagd om geen foto's van deze SD te posten op BD.
                        Ik ben blij dat zij deze vraag opgevolgd hebben.

                        Vriendelijke groeten en tot ergens in cyberspace,
                        Stefaan Van Slycken
                        fotografie.stefaanvanslycken.be
                        Tiens, waarom verbaast me dit nu niet.
                        'k Meen mij precies gelijk een ander geval te herinneren dat er ook "geen verwittiging" was, terwijl er wel een PM gestuurd was, ..........., maar er waren maar enkele uren gewacht tussen het bericht en de banning, ......., de uren dat iedereen slaapt.

                        'k Vraag me af....., is dit een bewuste strategie, of gewoon mal-chance, of is er nog iets anders aan de hand.

                        Anyway, moest dit gewoon even van 't hart. M'n hart is nu terug volledig ter beschikking van mi corazon.
                        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                        MySite - All your base are belong to us - What you say

                        Comment

                        Working...
                        X