Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

    Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
    Dat brengt ons aantal op 11, nog een leuk klein groepje dus. Tot morgen, 10h, station Yvoir!!
    Stefaan,
    Ik vrees dat het met z'n 10 zal zijn, mijn vrouwtje zal er niet bij zijn , echter niet getreurd ik ben er wel morgenochtend

    Comment


    • #62
      Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

      ik breng nog een enthousiaste stapper mee.... Robby genaamd


      ..... 't is er wel ene zonder foto toestel....
      Alles moet weg.....

      Comment


      • #63
        Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

        Het was een prachtige dag en tocht. Het was wel geen parkwandeling maar dat was opvoorhand gezegd.

        Prima organisatie van een zeer enthousiaste inrichter
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

        Comment


        • #64
          Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

          was een zeer aangenaam tochtje met tof gezelschap.

          ....alleen is de dag bij ons wat in mineur aan z'n einde moeten komen.
          Bij onze thuiskomst bleek de hond gaan lopen te zijn... Zit in een dierenasiel en mogen hem pas maandag ophalen....
          Alles moet weg.....

          Comment


          • #65
            Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

            Bedankt Stefaan voor het leren kennen van deze voor mij nog onbekende streek. Ik ga zeker andere mensen ook eens meenemen op die route!
            En die Redbocq mag er zeker zijn

            Comment


            • #66
              Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

              Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
              Het was een prachtige dag en tocht. Het was wel geen parkwandeling maar dat was opvoorhand gezegd.

              Prima organisatie van een zeer enthousiaste inrichter
              Daar sluit ik me voor 100% bij aan
              Het was een geweldige dag en de weergoden waren ons gunstig gezind, de hemelsluizen werden pas halverwege ons avondmaal opengezet

              Oorspronkelijk geplaatst door KevinLiekens Bekijk bericht
              was een zeer aangenaam tochtje met tof gezelschap.

              ....alleen is de dag bij ons wat in mineur aan z'n einde moeten komen.
              Bij onze thuiskomst bleek de hond gaan lopen te zijn... Zit in een dierenasiel en mogen hem pas maandag ophalen....
              Vond jullie ook allemaal leuke mensen (mijn BD vriendenlijstje is gegroeid sinds gisteren).
              Vind het zo erg voor jullie en jullie hond, hoop dat baasje(s) en trouwe viervoeter snel herenigd worden.

              Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
              Bedankt Stefaan voor het leren kennen van deze voor mij nog onbekende streek. Ik ga zeker andere mensen ook eens meenemen op die route!
              En die Redbocq mag er zeker zijn
              Bij deze ook nog eens mijn appreciatie voor de goede organisatie van een prachtige expeditie in de Ardennen

              Comment


              • #67
                Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                Een prachtige streek, inderdaad, maar dom van mij dat ik van datum gemist ben. Ik stond er vandag op zondag in plaats van zaterdag.
                Sorry van mijn afwezigheid. Trouwens moesten er nog mensen geinteresserd zijn de wandeling te herdoen op een zondag, ik zal zeker mee van de partij zijn.
                Ik heb wat fotos gemaakt, maar de wandeling zag ik toch niet zitten in mijn eentje.

                Groeten Yquem
                DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
                D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
                BD0941BE website: www.fotoplezier.be

                Comment


                • #68
                  Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                  Amai, dan hebt ge door een kleine vergissing 2 keer bijna 200 km gereden

                  Ik wil ze best op een zondag in augustus nog eens doen, aangezien volgende week nogal rap zou zijn.
                  19 augustus ga ik mee naar Zoutleeuw, dus schiet 5 en 12 nog over.

                  k Zal ineens rondhoren of er nog wat maten en kennissen van mij meewillen. Het hoeft dan uiteraard geen echte SD van BD te zijn.

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                    Inderdaad een zeer toffe dag. Behoorlijk wat kilometers afgestapt maar heb mij geen minuut verveeld.
                    Er is nogal wat verloren die dag, toegang tot het forum, een zonnebril, een hond. Maar de goede sfeer zijn we in ieder geval niet kwijt geraakt.
                    Ik kijk ondertussen al uit naar de volgende SD : Het vinne van Zoutleeuw.
                    En die Appelbock is ook niet mis hoor.

                    Patrick
                    BD0694BE
                    http://pdeco.fotopic.net

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                      Ondanks deze SD vol pechvogels zat vond ik het toch de mooiste wandeling die ik ooit in België gemaakt heb.

                      Zoals al vermeld de verbanning van Stefaan, de verloren zonnebril en hond, JePe die zijn bril bijna kwijt was en zijn body+lens al helemaal. Pff, ik verzet geen tafels meer in 't vervolg hoor: terwijl ik de ene tafel verzet, valt er een camera van een andere tafel met ongezonde gevolgen voor een arme student als resultaat (het maakt dus eigenlijk totaal niet uit of Rudy kwaad is op mij of niet). Een familiale verzekering is trouwens niet verplicht, brand wel.
                      Vorige keer als ik in die regio was dan nog een auto-ongeluk meegemaakt. Misschien moet ik maar zeker niet gaan wonen tussen Namen en Dinant

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                        De 5 augustus past me niet omdat ik moet barbecueen voor mijn vrouwtje.Maar de week erop, mijn vrouwtje is op hondenshow in Berghem in Nederland, maar de 12 augustus (een zondag,hé) zou prima zijn. Geintereseerden gelieve te reeageeren, je moet maar in de toekomst kijken naar de beelden die ons bezorgd worden door onze wandelaars van 21 juli (trouwens was dat een zaterdag, en niet een zondagà,ik veronderstel dat deze de onze niet zullen overtreffen!
                        DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
                        D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
                        BD0941BE website: www.fotoplezier.be

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                          Perfect, zondag 12 augustus. Ik las net dat er op 5 aug geen stoomtreinen rijden, maar de 12de wel.
                          Uur zien we later nog wel, ik heb alvast aan wat niet-BD'ers gevraagd of ze interesse hebben.
                          Last edited by -ƒƒ-; 22 juli 2007, 21:19.

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                            Allez mensen, waar blijven de foto's ?
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                              Ik probeer meer info te verkrijgen voor de SD van 19 augustus 'SD Het Vinne (natuurwandeling) - Zoutleeuw' maar kom steeds bij de info van de SD van 21 july terecht
                              Is er een verkeerde link gebruikt of ligt het aan mij ?
                              De opgegeven link is http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=160644
                              Weet iemand waar de juiste info staat ?
                              merci
                              WICKED WIKKE

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wikke Bekijk bericht
                                Ik probeer meer info te verkrijgen voor de SD van 19 augustus 'SD Het Vinne (natuurwandeling) - Zoutleeuw' maar kom steeds bij de info van de SD van 21 july terecht
                                i
                                Alstemblieft Wikke : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=165741
                                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                                Comment

                                Working...
                                X