Hali Halo
Na de SD Dinant had ik snel weer zin om iets in elkaar te steken, en ik ben beginnen rondkijken... In diezelfde regio is nog heel wat te beleven, en ik denk dat dat qua bereikbaarheid voor iedereen best meevalt.
De datum ligt nu vast op 6 mei.
Voor de liefhebbers van natuurfotografie denk ik dat de tuinen van Annevoie zéér interessant moeten zijn. Zie http://www.jardins.dannevoie.be/
Ze openen pas in april, ik hoop dat tegen dan de lente al voldoende haar werk heeft kunnen doen, en we kunnen alleen maar weer struisvogeleieren naar de arme klaren dragen.
Ik veronderstel dat we daar toch een halve dag kunnen doorbrengen, en 's middags wordt bij goed weer voor een uitgelezen picnicplaats gezorgd. Picnic meebrengen dus.
Daarna lijkt het natuurpark van Furfooz mij iets leuks, dat is een 22km verderop (dus even weer de auto in). http://www.parcdefurfooz.be/ - de wandeling door het park is ca. 4km, dus aan fotografentempo is dat toch wel een uur of twee-drie. Ik veronderstel dat het tegen dan al een mooie dag geweest zal zijn.
Een mogelijk programma is dus:
9h45: aankomst aan de tuinen van Annevoie en in de tuinen 'ieder voor zich'
12h30: eten: picnic meebrengen!
13h15: vertrek naar natuurpark Furfooz
14h: begin wandeling natuurpark, vermoedelijke duur: 2 à 3h
Als er interesse is kijk ik wel eens voor een korte wandeling of een bezienswaardigheidje in de buurt om de rest van de tijd op te vullen (indien nodig), en anders:
18h: aperitief
Regenprogramma - ik wil wel eerst even gaan kijken of het de moeite loont, 't zal sowieso minder interessant zijn dan het gewone programma
10h: Kasteel van Vêves http://www.chateau-de-veves.be/
12h30: eten... bvb in Taverne Bayard?
13h30: bezoek abdij van Leffe en museum van het Leffe-bier
18h: dubbele whiskey om te bekomen
Is er hiervoor interesse?
Sounds good?
Nu de datum vastligt neem ik alvast inschrijvingen aan, gelieve me in deze thread of via PM te laten weten
- wie je bent
- met hoeveel je komt (indien de anderen lid zijn van bd, graag nicknames)
- als je eventueel mensen kan en wil oppikken op je route: waar je vertrekpunt is en hoeveel plaatsen je vrij hebt. Carpoolen is milieuvriendelijk en je deelt de benzinekosten
- of je al dan niet geïnteresseerd bent in een warm avondmaal (indien ja, bijkomende vraag: lust je mosselen? ).
Qua richtprijs voor dit hele gebeuren zullen we zeer dicht in de buurt van de SD Dinant komen, reken een euro of 8 aan entreegelden, 2€ verzekering voor niet-vzw-leden, en rond de 30€ voor het avondeten.
Opmerking: Het geldt eigenlijk voor alle SD's maar misschien zijn sommige mensen wat schroomvallig: ook deze SD staat open voor mensen met prosumers, compactjes, of voor mijn part zelfs een schoendoos met een stukje papier in... 't Gaat om de leute!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We zijn begonnen:
De Deelnemers!!!
Naam - carpoolgegevens - avondeten (ja/neen) - vzw-lid (ja/neen)
1 - Fox - vanuit Oostende, 3 plaatsen vrij - ja - ja
5 Krimsonline - Vanuit Wemmel, 2 plaatsen vrij - ja - ja
6 mevr Krimsonline - id.
7 zimbru - vanuit Londerzeel-Vilvoorde, 1-2 plaatsen vrij - ja - nee
8 ronny (niet ronny van bd) - met zimbru - id.
9 vanslycken - vanuit Waasmunster, 4 (krappe) plaatsen vrij - ja - ja
10 mevr. vanslycken - idem
11 james71 - nee - ja - ja
12 Spanjaart - vanuit Tilburg, wellicht naast de lenzen nog een beetje plaats? - nee - nee, nog niet
13 Freyake - nee - ja - nee
14 cie. Freyake - id.
15 cie. Freyake - id.
16 Eefke - rijdt mee met krimsonline - ja - nee
17 Mark w. - vanuit Antwerpen, 2 plaatsen vrij - ja - ja
18 mevr. Mark w. - id. - ja - nee
19 Sloefke - vanuit Maasmechelen, 3 plaatsen vrij - ja (geen mosselen) - ja
20 purlut
---
23 Eline - zie Spanjaart
24 pdeco - - nee - ja
25 mevr pdeco - - nee - ja
26 marrolleke - m james71? - ja - ja
Na de SD Dinant had ik snel weer zin om iets in elkaar te steken, en ik ben beginnen rondkijken... In diezelfde regio is nog heel wat te beleven, en ik denk dat dat qua bereikbaarheid voor iedereen best meevalt.
De datum ligt nu vast op 6 mei.
Voor de liefhebbers van natuurfotografie denk ik dat de tuinen van Annevoie zéér interessant moeten zijn. Zie http://www.jardins.dannevoie.be/
Ze openen pas in april, ik hoop dat tegen dan de lente al voldoende haar werk heeft kunnen doen, en we kunnen alleen maar weer struisvogeleieren naar de arme klaren dragen.
Ik veronderstel dat we daar toch een halve dag kunnen doorbrengen, en 's middags wordt bij goed weer voor een uitgelezen picnicplaats gezorgd. Picnic meebrengen dus.
Daarna lijkt het natuurpark van Furfooz mij iets leuks, dat is een 22km verderop (dus even weer de auto in). http://www.parcdefurfooz.be/ - de wandeling door het park is ca. 4km, dus aan fotografentempo is dat toch wel een uur of twee-drie. Ik veronderstel dat het tegen dan al een mooie dag geweest zal zijn.
Een mogelijk programma is dus:
9h45: aankomst aan de tuinen van Annevoie en in de tuinen 'ieder voor zich'
12h30: eten: picnic meebrengen!
13h15: vertrek naar natuurpark Furfooz
14h: begin wandeling natuurpark, vermoedelijke duur: 2 à 3h
Als er interesse is kijk ik wel eens voor een korte wandeling of een bezienswaardigheidje in de buurt om de rest van de tijd op te vullen (indien nodig), en anders:
18h: aperitief
Regenprogramma - ik wil wel eerst even gaan kijken of het de moeite loont, 't zal sowieso minder interessant zijn dan het gewone programma
10h: Kasteel van Vêves http://www.chateau-de-veves.be/
12h30: eten... bvb in Taverne Bayard?
13h30: bezoek abdij van Leffe en museum van het Leffe-bier
18h: dubbele whiskey om te bekomen
Is er hiervoor interesse?
Sounds good?
Nu de datum vastligt neem ik alvast inschrijvingen aan, gelieve me in deze thread of via PM te laten weten
- wie je bent
- met hoeveel je komt (indien de anderen lid zijn van bd, graag nicknames)
- als je eventueel mensen kan en wil oppikken op je route: waar je vertrekpunt is en hoeveel plaatsen je vrij hebt. Carpoolen is milieuvriendelijk en je deelt de benzinekosten
- of je al dan niet geïnteresseerd bent in een warm avondmaal (indien ja, bijkomende vraag: lust je mosselen? ).
Qua richtprijs voor dit hele gebeuren zullen we zeer dicht in de buurt van de SD Dinant komen, reken een euro of 8 aan entreegelden, 2€ verzekering voor niet-vzw-leden, en rond de 30€ voor het avondeten.
Opmerking: Het geldt eigenlijk voor alle SD's maar misschien zijn sommige mensen wat schroomvallig: ook deze SD staat open voor mensen met prosumers, compactjes, of voor mijn part zelfs een schoendoos met een stukje papier in... 't Gaat om de leute!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We zijn begonnen:
De Deelnemers!!!
Naam - carpoolgegevens - avondeten (ja/neen) - vzw-lid (ja/neen)
1 - Fox - vanuit Oostende, 3 plaatsen vrij - ja - ja
5 Krimsonline - Vanuit Wemmel, 2 plaatsen vrij - ja - ja
6 mevr Krimsonline - id.
7 zimbru - vanuit Londerzeel-Vilvoorde, 1-2 plaatsen vrij - ja - nee
8 ronny (niet ronny van bd) - met zimbru - id.
9 vanslycken - vanuit Waasmunster, 4 (krappe) plaatsen vrij - ja - ja
10 mevr. vanslycken - idem
11 james71 - nee - ja - ja
12 Spanjaart - vanuit Tilburg, wellicht naast de lenzen nog een beetje plaats? - nee - nee, nog niet
13 Freyake - nee - ja - nee
14 cie. Freyake - id.
15 cie. Freyake - id.
16 Eefke - rijdt mee met krimsonline - ja - nee
17 Mark w. - vanuit Antwerpen, 2 plaatsen vrij - ja - ja
18 mevr. Mark w. - id. - ja - nee
19 Sloefke - vanuit Maasmechelen, 3 plaatsen vrij - ja (geen mosselen) - ja
20 purlut
---
23 Eline - zie Spanjaart
24 pdeco - - nee - ja
25 mevr pdeco - - nee - ja