Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschappen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

    De pdf met info staat dankzij purlut, die helaas de dag zelf niet meekan, online:



    Geniet alvast van het vooruitzicht!

    Comment


    • #62
      Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

      .....
      Last edited by NeQo; 10 april 2010, 10:33.

      Comment


      • #63
        Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

        Bon, na nog twee spijtige annulaties is het zondag toch nog zover: de SD Annevoie. Om niet naar iedereen een pm te moeten sturen hier nog laatste herhaling van de aandachtspunten:

        1) 's Middags: zowel PICNIC als DRINKEN meebrengen, er is GEEN drankgelegenheid. Wie een picnicdekentje heeft of zo mag dat gerust meebrengen.
        2) best gemakkelijke wandelschoenen aandoen
        3) zonnecrème en een kw'tje of regenjasje meebrengen, 't weer kan alle kanten uit.
        4) Goed humeur meebrengen

        5) Wim (purlut): graag terug een mandje eieren naar de arme klaren brengen...

        Comment


        • #64
          Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

          Stefaan

          Mooi weer, twee prachtige locaties en een bende toffe fotografen. Dé ingrediënten voor een fantastische SD.
          Bedankt en zeker tot een volgende keer.
          Foto's zal voor morgen zijn.

          Patrick en Marleen
          BD0694BE
          http://pdeco.fotopic.net

          Comment


          • #65
            Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

            Zo, 'k ben ook al thuis, net zoals (denk ik) de meesten, het eten is zeer leuk en geestig geweest, we hebben een nieuw soort vis ontdekt en zo, daarover later meer.
            Ja, toen ik deze ochtend vertrok met die grauwe hemel heb ik eventjes gevloekt. Gepiekerd wat ik zou doen, of ik een alternatief zou voorstellen voor de namiddag. Maar kijk, vloeken helpt blijkbaar evenveel als bidden, en die stralende hemel was dus helemaal gratis.

            Slaapwel dames en heren, ik kijk al uit naar de eerste albums.

            Purlut zal wellicht weer een CD samenstellen met de foto's van diegenen die foto's willen delen. Daarover later meer in dit topic.

            Comment


            • #66
              Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

              Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
              Zo, 'k ben ook al thuis, net zoals (denk ik) de meesten, het eten is zeer leuk en geestig geweest, we hebben een nieuw soort vis ontdekt en zo, daarover later meer.
              Ik zeg niets

              Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
              Ja, toen ik deze ochtend vertrok met die grauwe hemel heb ik eventjes gevloekt. Gepiekerd wat ik zou doen, of ik een alternatief zou voorstellen voor de namiddag. Maar kijk, vloeken helpt blijkbaar evenveel als bidden, en die stralende hemel was dus helemaal gratis.
              Het was een prachtige dag. We hebben genoten van de prachtige tuinen. Een picnic plaats met een adembenemend zicht op Dinant. Nadien nog een lange natuurwandeling met talloze foto opportuniteiten. Afgesloten met een heerlijke maaltijd en de nodige portie kolder

              Dikke pluim aan allen die hebben bijgedragen aan de organisatie van deze prachtige SD

              Comment


              • #67
                Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                Een hartelijke dank aan Stefaan voor de weeral sublieme planning van een SD op twee uitzonderlijk mooie locaties.
                Verder ook dank aan alle aanwezigen die er een leuke SD van maakten.
                Wij zijn er de volgende keer zeker ook weer bij.
                Ook ik vloekte tijdens een tussenstop op weg naar Annevoie toen daar bleek dat mijn vest niet bestand was tegen de koude maar.... eieren of geen eieren het werd een toffe, plezante en warme dag die afgesloten werd met een diner vol leute. En ja, ontdekten we daar geen nieuwe soort vis? Dat moet eens bekijken worden door het fish-eye van Purlut .

                Groeten,

                Mark
                http://markwijnants.zenfolio.com/
                Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                Comment


                • #68
                  Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                  Het was weer open top op z'n Vanslycken's Alles tot in de puntjes geregeld, zelfs de zon ... Stefaan nogmaals: ****terend. En we hebben het al gezegd, wanneer is de volgende SD ?

                  Wij zijn er in ieder geval weer bij de volgende keer.

                  Greetz!
                  Krims@nline
                  Krims@nline - A memory in the raw

                  Comment


                  • #69
                    Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                    Inderdaad een schitterende dag, fantastisch goed georganiseerd.
                    Bedankt aan al diegene die dit mogelijk hebben gemaakt.

                    De alternatieve route in furfooz was heel goed te doen, bedankt voor deze mogelijkheid.

                    freyake

                    Comment


                    • #70
                      Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                      Stefaan,
                      bedankt voor weer een 100% geslaagde SD.
                      het was de vele kilometers rijden meer dan waard.

                      Pierre
                      Nikon D700 + mooi glas

                      Comment


                      • #71
                        Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                        Ik ben ook thuis,niet van nu hé maar van gisteren rond 11 U.
                        Was bekaf, heb ook een beetje gefoeteld.
                        Was natuurlijk weer heel plezant,met dank aan de organisatoren.
                        Hoewel ik niet meer mag vissen ga ik toch deze week nog eens op de maas vissen,ga dat monster misschien vangen? (Hoewel met die airodynamika is hij misschien al voorbij
                        Heb iedereen totziens kunnen zeggen, maar ene heeft zich weer snel uit de voeten gemaakt,denk dat ie weer stiekem naar de kerk geweest is.(De kleine eu kerk)
                        Bij deze purlut, tot een vlg. keer

                        PS: Spanjaart volg ik niet meer hoor (Grapje hé Rob)
                        Last edited by sloefke; 7 mei 2007, 14:52. Reden: verbeteren
                        gr, eb

                        Comment


                        • #72
                          Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                          Bedankt Stefaan, 't was weer helemaal af! super.

                          Iedereen bedankt om er zo'n gezellige dag van te maken.



                          Groetjes,


                          Evi
                          Imagination is intelligence having fun.
                          Piep!

                          Comment


                          • #73
                            Re: Zondag 6 mei - SD Tuinen van Annevoie en natuurpark Furfooz - Natuur en landschap

                            Wie in een boekhandel komt moet de map "de 50 mooiste autoroutes van België" (Lannoo) eens ter hand nemen en kijken of de foto op de voorkant 'm ergens bekend voorkomt. Trouwens een zeer mooie foto...

                            Ik ben vooral curieus naar foto's van de picnic

                            Comment

                            Working...
                            X