Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Nog even een smaakmakertje. Dit soort dingen mag je verwachten...
1. De kapel vanop de eerste verdieping. Tien seconden belicht.
2. Aan de hoofdingang
3. De olieopslag: 7 citernen van 50.000 liter
Om tot hier te geraken moet je door een ondergrondse tunnel waar water in staat. Geen licht. Avontuurlijk. De hele ondergrondse structuur is trouwens de moeite waard, maar fotografisch nogal moeilijk.
Ik wil erbij zijn, Eline en Wouter komen ook mee denk ik.
Bij voorkeur de 31e maart en de 7e april
24 maart krijgen we ook wel geregeld maar heeft niet de voorkeur.
Last edited by Spanjaart; 11 februari 2007, 00:49.
Locatie ziet er goed uit zeg! (ik woon echt in het verkeerde land) lijkt mij ook wel wat. Mag je ook je eigen model mee nemen en daarmee werken? Of is het de bedoeling zoals de sd Waterschei?
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Locatie ziet er goed uit zeg! (ik woon echt in het verkeerde land) lijkt mij ook wel wat. Mag je ook je eigen model mee nemen en daarmee werken? Of is het de bedoeling zoals de sd Waterschei?
Alle formules zijn mogelijk. Met model, zonder model en met eigen model. We gaan in dat opzicht niet overorganiseren, want de ervaring leert dat men zich toch niet aan de schema's kan houden. We maken wel een 'pool' van fotografen en modellen, zodat iedereen ruim aan bod kan komen.
Momenteel bekijken we nog de mogelijkheden van een kantine. Of er ook eventueel een gezamenlijke avondmaaltijd wordt gehouden hangt af van de belangstelling. Op het eerste zicht vonden we nog geen nabijgelegen restaurantje dat aan onze eisen van grootte, gezelligheid en betaalbaarheid voldoet.
Heb je misschien nog meer foto’s van de locatie? De 1e en 2e foto vind ik interessant. Ik wil graag even een beeld vormen van wat daar is. Kan ik het mogelijke model en mua ook ff een link sturen.
Wat bedoel je precies met de pool? Ik denk dat ik met een eigen model de dag wel door kom.
grtx Johan
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Comment