Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Heb je misschien nog meer foto’s van de locatie? De 1e en 2e foto vind ik interessant. Ik wil graag even een beeld vormen van wat daar is. Kan ik het mogelijke model en mua ook ff een link sturen.
Wat bedoel je precies met de pool? Ik denk dat ik met een eigen model de dag wel door kom.
grtx Johan
Je wordt op je wenken bediend:
Met die 'pool' bedoel ik dat we lijsten van de modellen maken, met foto. De fotografen kunnen dan vrij kiezen met wie ze willen werken. Met een eigen model onbeperkt (uiteraard) met een ander model hoogstens een of twee uur, zodat iedereen een kans krijgt. We zorgen er ook voor dat niemand zonder model of fotograaf valt. Natuurlijk zullen er wel modellen tussenzitten die iedereen voor de lens wil krijgen - de vier of vijf die we zelf meebrengen, behoren tot de top.
A, duidelijk. Kortom als je je eigen model meeneemt ga je maar lekker je gang.
Tnx voor de extra foto’s. Maar waar ik meer benieuwt naar ben is de kapel. En meer van dat soort locaties. Het ketelhuis ed. heeft niet mijn interesse. (wat een zeur hè?)
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
A, duidelijk. Kortom als je je eigen model meeneemt ga je maar lekker je gang.
Tnx voor de extra foto’s. Maar waar ik meer benieuwt naar ben is de kapel. En meer van dat soort locaties. Het ketelhuis ed. heeft niet mijn interesse. (wat een zeur hè?)
De officiële kapel staat centraal, maar valt wat tegen: alle (prachtige) brandramen zijn met hout afgedekt om verder vandalisme te voorkomen. Bovendien hebben de duiven er nogal huisgehouden.
Maar de kloosterkapel is de moeite en ze is nog in redelijk tot goede conditie. Er staat wel een kale boom in het midden en die staat echt in de weg.
Ivo, die erbij was, gaat straks nog wel wat materiaal plaatsen. Ik heb voor vandaag mijn limiet bereikt.
4 keer heb ik geprobeerd dat pand te betreden, en 4 keer hebben duitse schepers mijn aanwezigheid opgemerkt met een vriendelijk verzoek tot "oprotten" als gevolg... en jullie maken er doodleuk een SD van
Count me in please...
Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
4 keer heb ik geprobeerd dat pand te betreden, en 4 keer hebben duitse schepers mijn aanwezigheid opgemerkt met een vriendelijk verzoek tot "oprotten" als gevolg... en jullie maken er doodleuk een SD van
Count me in please...
We hebben de bewakingsfirma ditmaal aan onze zijde
Maar we moeten wel een lijst van de deelnemers indienen. En geen badge = geen inkom.
Je mag mij ook er bij zetten voor een SD.
Heerlijk plek, nu het nog kan voor de gebouwen afgebroken worden.
Fullator, prachtige locatie, en knap dat je dit klaargespeeld hebt.
Duitse schepers? Volgens mij was dat Nete zijn rode hond.
Comment