Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Dat is even verschieten, spoedig herstel hoor ! ! !
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
Leon,spoedig herstel.
Laat je niet te snel vangen , stress is nergens goed voor ... trop is te veel ...
Beterschap en hoop je snel iets van je te lezen.
Van volgende mensen reeds het album ontvangen:
1) (geertc)
2) (mir)
3) (vanstraetenfotografie)
4) (SallyPaparazzi)
5) (cDirk)
6) (Sugar)
7) (Jansegers)
8) (LJ Tom)
9) (edwin1974)
10) (otof)
Nat (nu in Duitsland) laat weten dat Fullator 14 dagen buiten strijd is wegens een hartaanval. Hij is aan de betere hand.
Vanmijnentwege alvast een spoedig herstel Fullator!
Spijtig genoeg is je berichtje waar. Vrijdagmorgen werd ik getroffen door een coronaire ischemie, waardoor de hartspier te weinig bloed kreeg. Gelukkig herkende ik de symptomen meteen, en kon ik snel voor een spoedopname zorgen. Volgens de cardioloog was een half uur later fataal geweest.
Nu, zowat honderd baxters, spuiten, pillen, bloedstalen, bloedverdunners, cholesterolremmers, bloeddrukverlagers, anti-flebitispreparaten, aderverwijders, RXen, EKG's en labo-onderzoeken verder, is de toestand gestabiliseerd.
Maar ik blijf een risicopatiënt en moet op 15 mei terug voor een verwijding van de kroonslagader via catherisatie na angiografie. En natuurlijk nog wat pillen, spuiten, bloedstalen enz enz. Mijn buik ziet eruit als een vogelpikbord na 20 jaar intensief gebruik, maar kwatongen zeggen dat je het verschil niet merkt. Enfin, positief is dat ik drie kilo ben vermagerd. En ik heb voldoende nitroglycerine binnen om een gebouw op te blazen.
Maar inmiddels mag ik naar huis, op voorwaarde dat ik voor zombie speel. Dus worden alle activiteiten - ook de modellenworkshop - tijdelijk opgeschort.
Maar dadelijk na de ingreep van 15 mei gaan we verder, vooropgesteld dat de operatie slaagt natuurlijk. Ook de handleiding voor fotografen deel III is bijna klaar, en daar kan ik nu héél héél rustig aan verderwerken.
Maar het jachtige leven is voorgoed voorbij. Voortaan maak ik alleen nog tijd voor mijn hobby, want dat werkt anti-stresserend.
Inmiddels: al mijn dank voor het medeleven. Dat was de beste medicijn. Ik voel me nog erg moe, maar kom opnieuw op het forum zodra ik het aankan.
Comment