Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Ik heb een hele tijd geleden mijn CD rechtstreeks aan mijn modellen bezorgd. De 2 andere fotografen (Lohad en bogey) in ons groepje trouwens ook.
    My work: VICTORIE.com

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      CD en foto's ontvangen van Soetkin,waarvoor dank.
      Digitale groeten
      K.J.W.

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Hallo

        Op 24 juni stel ik heel voorzichtig een vraag, wanneer ik die cd-rom voor ZNAM ga krijgen.
        Daarop krijg ik een enigzins verergerde smiley als antwoord: ( )


        Daarop komt deze reactie:

        Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
        Zoals hierboven staat, heb ik dus idd mijn 20 euro aan de org afgestaan. Ook mochten Natscha en Komjewok (voor 3 modellen) al een CD ontvangen. Znam moet deze nog krijgen. (maak ik morgen werk van)

        Grtz
        Maar tot op heden heb ik nog altijd niks !!!

        Gaarne jullie reactie

        Anton
        van www.ZNAM.nl
        Luister, luister ijdeltuiten. Schoonheid zit van binnen maar ook van buiten.

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Hé, goed dat je dit draadje nog eens naar boven haalt!
          Was het ondertussen even vergeten, maar heb nog altijd mijn 20€ niet teruggekregen?!

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            ik evenmin, heb nochtans ter plaatse een gift gedaan. Denk dat we beter Fullator even pm'n....

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
              ik evenmin, heb nochtans ter plaatse een gift gedaan. Denk dat we beter Fullator even pm'n....
              Idem hier, hoop dat de gezondheidstoestand van Fullator hiervan niet de oorzaak is.

              grt, otof

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                Dat dit een prachtige SD was hoef ik eigenlijk niet meer te vermelden.
                Ik was daar nl aanwezig met 3 modellen.
                Wat wel jammer is dat er 5 maanden na datum niets meer te horen is van de beloofde foto's op cd.
                Persoonlijk heb ik wel van de volgende deelnemers een cd ontvangen.
                GeertC - Soetkin - James71 - Picasso ; waarvoor nogmaals dank.

                Wat ik mij eigenlijk afvraag wanneer mogen wij ( de modellen en ik ) de opnamens verwachten van de andere deelnemers dewelke één of meer van de modellen voor hun lens hadden staan
                Digitale groeten
                K.J.W.

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
                  Wat ik mij eigenlijk afvraag wanneer mogen wij ( de modellen en ik ) de opnamens verwachten van de andere deelnemers dewelke één of meer van de modellen voor hun lens hadden staan
                  Iedereen heeft zijn foto's gerangschikt volgens model geupload via het ter beschikking gestelde progje.
                  Ik had begrepen dat de organisatie dan de foto's per model op CD of DVD ging zetten en bezorgen (waarom moesten we anders al onze foto's doorsturen ?)
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    Bij deze wil ik hier melden dat ik de globale cd een heel eindje terug heb aangemaakt.
                    Op 14 juni 2007 heb ik die overgemaakt aan Ivo Janseger die voor de verspreiding ging zorgen ...
                    Dus, ik heb mijn werk gedaan.

                    Ik wil effen tussen de Backups kijken of ik die image nog heb. Dan stel ik de cd via mail ter beschikking aan de gegadigden
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Ik had begrepen dat de organisatie dan de foto's per model op CD of DVD ging zetten en bezorgen (waarom moesten we anders al onze foto's doorsturen ?)
                      Dat dacht ik ook.
                      @ purlut: dat u uw werk gedaan hebt daar twijfel ik niet aan.
                      Maar een ketting is zo sterk als de zwakste schakel zegt men.
                      Dat zou vriendelijk zijn indien u eens wilt kijken tussen de backups.

                      Juist een e-mail verzonden naar Ivo. Ben benieuwd.
                      Last edited by komjewok; 1 september 2007, 20:35. Reden: e-mail
                      Digitale groeten
                      K.J.W.

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Yep, ik heb de image nog staan ...
                        Iemand die zo'n 400 Mb webspace heeft voor de CD in ZIP-formaat ? Zdat die kan worden opgehaald door de betrokkenen ?
                        Bij mij is de bandbreedte bijna op ...
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          Yep, ik heb de image nog staan ...
                          Iemand die zo'n 400 Mb webspace heeft voor de CD in ZIP-formaat ? Zdat die kan worden opgehaald door de betrokkenen ?
                          Bij mij is de bandbreedte bijna op ...
                          Wim,
                          Denk wel dat ik je 400 MB kan lenen voor een weekje of zo.
                          Stuur me even een bericht waar ik het mag downloaden, dan zet ik het asap (wanneer ik morgen ontwaak) online.

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            James,
                            dat is leuk, maar het moet voor langer anders zitten we binnen xweken terug met de één of de ander die dan juist in verlof was ...
                            De deelnemers moeten wel weten dat ik niets, niets met de mha te maken had/heb en dus ook niets van geldtoestanden en verrekeningen op de hoogte ben.
                            Maar nogmaals, bedankt hoor
                            Als je echter het toch ziet zitten, morgen kan ik je het zip-bestand opsturen ... maar dan moet ik mail-adres hebben, of je komt het ophalen ...
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              Oorspronkelijk geplaatst door otof Bekijk bericht
                              Idem hier, hoop dat de gezondheidstoestand van Fullator hiervan niet de oorzaak is.

                              grt, otof
                              intussen pm gestuurd naar fullator, en terugbetaling ontvangen.
                              Er zijn blijkbaar administratieve problemen.
                              Dus indien je nog niets van fullator gehoord heb stuur dan een pm naar hem

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Bij deze wil ik hier melden dat ik de globale cd een heel eindje terug heb aangemaakt.
                                Op 14 juni 2007 heb ik die overgemaakt aan Ivo Janseger die voor de verspreiding ging zorgen ...
                                Dus, ik heb mijn werk gedaan.

                                Ik wil effen tussen de Backups kijken of ik die image nog heb. Dan stel ik de cd via mail ter beschikking aan de gegadigden
                                hier ben ik dan weer.!!!
                                perlut ik ben de cd komen halen voor de foto's van de gebouwen. wouter had deze nodig voor de open monumenten dag. Deze zijn in zijn bezit. Van fotoverdeling naar de models toe was in handen van leon. ik heb trouwens geen gegevens .OOrspronkelijk was het de bedoeling om wouter mooie foto's te geven van de gebouwen mha. dit is de enige reden waarom ik de cd ben komen halen.. Ik hoop dat leon ondertussen al wat beter is en even de beloofde werken doet..mvg ivo

                                Comment

                                Working...
                                X