Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Oorspronkelijk geplaatst door Sallypaparazzi Bekijk bericht
    Is er hier toevallig emand die voorbij Stekene moe rijden?

    Grtz
    <<Sallypaparazzi>>
    Als Stekene ergens in de buurt van de autosnelweg Kortrijk-Gent-Antwerpen (E17) ligt, wil ik daar wel passeren.

    Ik blijf wel eten 's avonds.


    seppuku.
    Last edited by seppuku; 27 maart 2007, 20:42. Reden: aanvulling

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Mensen uit Regio Hageland die ook blijven eten 's avonds kunnen altijd met mij meerijden...
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

      http://supermasj.zenfolio.com

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        ik wil wel iemand meenemen van regio Hasselt
        Dat is mijn bijdrage aan de vermindering van de kleine stofdeeltjes
        maar ik blijf niet voor het avondmaal

        groetjes

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Sorry mannen.. Gsm is een privee gsm.. dus iederéén op tijd om 10.15.. de rest staat voor de poort.

          Voor mij blijft het ook een hobby met als bedoeling een fotoke te maken..

          mvg ivo

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Om hoe laat zou alles gedaan zijn en zouden wij gaan eten?
            T'is omdat ik om 9u naar een feestje moet.

            Grtz
            <<Sallypaparazzi>>
            Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

            www.sallyphotographics.be

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Oorspronkelijk geplaatst door Sallypaparazzi Bekijk bericht
              Om hoe laat zou alles gedaan zijn en zouden wij gaan eten?
              T'is omdat ik om 9u naar een feestje moet.

              Grtz
              <<Sallypaparazzi>>
              Ik ga je brengen en ineens met mijn 3 modellen meefeesten
              Ik denk dat 21u00 mogelijk moet zijn.
              natwork.be

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                In verband met de modellen... In principe zou ik er ook met hen op uit getrokken zijn. Ik zou vooral willen werken aan een opdracht voor de fotografieopleiding.
                Ik heb voorlopig iets in mijn hoofd met mensen die wat meegemaakt hebben en nu nog steeds in dat ziekenhuis ronddwalen
                Uiteraard ben ik er nog niet geweest en moet dus ook nog afwachten wat er te zien zal zijn.
                Nu denk ik wel niet dat die twee meisjes (mijn vriendin en een vriendin) er iets op tegen hebben om daarbuiten nog eens voor een andere camera te staan. (We zijn gemakkelijke mensen )
                Ze hebben echter verder geen modellenervaring.
                Er mag trouwens ook iemand anders met ons doorheen het terrein hossen
                Er vallen dus niet echt modellen weg ... maar misschien kan er wel rekening mee gehouden worden.
                Aan de andere kant heb ik ook wel de indruk dat er echt een hoop mensen echt enkel voor de gebouwen komen?

                Gr. Philippe
                http://www.philippeswiggers.be

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  Ik lees dat hier meer en meer modellen zijn die enkel met hun fotograaf willen werken.Ik vind dit spijtig,als je deelneemd aan een groeps modellen shoot weet je toch dat je er niet alleen zal zijn met je fotograaf?
                  Het is voor mij de eerste keer dat ik aan zo een project deel neem,hoe gaan wij weten welke modellen liever niet door andere fotografen gaan 'getrokken' worden ?En hoe kan je dit in de praktijk realiseren?

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    @ Mr White... klinkt cool. Beetje ghost foto's bedoel je? Volgens mij leent de omgeving zich daar zeker voor.

                    Zou lekker creatief zijn met visagie dan. Eigenlijk moet je van die ehbo visagisten hebben die lekkere wonden kunnen namaken.
                    www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Oorspronkelijk geplaatst door y0ze Bekijk bericht
                      @ Mr White... klinkt cool. Beetje ghost foto's bedoel je? Volgens mij leent de omgeving zich daar zeker voor.

                      Zou lekker creatief zijn met visagie dan. Eigenlijk moet je van die ehbo visagisten hebben die lekkere wonden kunnen namaken.
                      Dit is een militair ziekenhuis, de enige geesten die daar nog ronddolen zijn die van miliciens met een stuk in hun ******

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Modellen zijn nog steeds mensen en door hun aan te spreken zal je al snel weten of ze met je willen werken of niet. Je bent als fotograaf die dag in een luxe positie omdat je "zomaar" x-aantal modellen ter beschikking hebt.

                        Ik snap de redenering van mensen die géén ervaring hebben met modellen, maar hou er rekening mee dat er meer nodig is dan "hey, gaan we shooten". Als ik contact leg met een model gebeurd dit meestal 1 maand voor de shoot. We spreken onderling af welke reeks we zullen neerzetten.
                        Hou er ook rekening mee dat je op 1 uurtje echt niet veel kan bereiken, vele "ervaren" modelfotografen zullen kunnen bevestigen dat het eerste uurtje van een shoot een verloren uur is omdat beide partijen elkaar moeten "verkennen" (tenzij je met een model werkt die je kent).

                        Naast het technisch shooten is er ook een andere zijde, je moet het model sturen ... je moet haar in een zeker pose/sfeer praten ... soms klikt dit (meestal), soms niet.
                        Verwacht ook niet van een model dat zij haar ding zal doen (poseren) en dat jij enkel hoeft in te zitten met de technische kant. De meeste modellen verwachten dat je hun aanwijzingen zal geven. En aangezien velen druk bezig zullen zijn met hun instellingen zal het model in een dood moment belanden, probeer dit te voorkomen! Modellen zijn (meestal) niet zelf bezig als fotograaf en kennen bitterweinig van instellingen, voor hun is dit saai en als ze 1minuut moeten wachten tot dat jij als fotograaf je instellingen goed hebt is dit soms genoeg om te twijfelen aan jou kunnen.

                        Dus als je alles op een rijtje zet is het dan ook meer dan normaal dat sommigen zullen verkiezen met een vast model te werken, ik neem deel aan deze SD omdat mijn ding wil doen samen met mijn model waarmee ik reeds alles doorgenomen heb. Ik neem niet deel om "iets" bij te leren (modelfotografie) of om er 6 modellen te shooten. Mijn sfeer ligt vast, de kledij is gekozen en mijn model heeft ervoor gekozen om die dag met mij aleen te werken. Ik heb het reeds eerder geschreven, er is nooit, vanuit de organisatie, een voorwaarde gesteld dat de modellen met iedereen moeten werken.

                        Een hele resum
                        www.fotofolio.be

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Om een idee te krijgen van het domein kun je bij maps google eens "marialei 2018 Antwerpen" intypen en een combinatie van kaart en satelliet (beide) nemen en dan maar vergroten...

                          Alain

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
                            Om een idee te krijgen van het domein kun je bij maps google eens "marialei 2018 Antwerpen" intypen en een combinatie van kaart en satelliet (beide) nemen en dan maar vergroten...
                            Alain
                            Interessant, maareuh...... Google mag toch eens 'n deftigere lens nemen hoor, al die CA !
                            Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                            MySite - All your base are belong to us - What you say

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              het militair hospitaal heeft een eigen website waarop ook een plan van de gebouwen is weergegeven

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                even helpen :
                                natwork.be

                                Comment

                                Working...
                                X