Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

    Ik kom ook, met model, maar heb je (Fullator) hier een pm voor gezonden. Ik zou een ganse dag alleen met mijn model werken in de locatie. Ik wil gerust die €20 storten, maar aangezien ik géén foto's zal nemen van andere modellen is dit dan nog nodig?
    www.fotofolio.be

    Comment


    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

      Leon
      U zopas een Pm gezonden met mijn inschrijving plus de 4 modellen die ik meebreng.Storting ook reeds uitgevoerd.
      Hoe krijg ik hun foto's op uw lijst?
      Kan dat via een bijlage met een pm??
      Hun namen heb ik vermeld via de pm.
      Digitale groeten
      K.J.W.

      Comment


      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

        Voila, ik heb me ook aangemeld voor actieve dienst

        Daarmee is de bende van het Hageland weer compleet en op pad.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

          Hierbij wil ik me ook inschrijven.PM en betaling volgt.

          mvg,
          Walt
          https://waltertalboom.be-
          Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

          Comment


          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

            Heb net gestort, zet me er maar bij

            Comment


            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

              Ook net gestort. Ik breng 2 modellen mee.
              natwork.be

              Comment


              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                Mijn centen zijn ondertussen ook al 24 uur over het www richting jouw rekening aan 't bewegen
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                http://supermasj.zenfolio.com

                Comment


                • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                  net gestort maar zonder madammen

                  Comment


                  • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                    is er iemand welke mij zou willen begeleiden en mijn peter zou willen zijn?
                    Zoja.. let me know !

                    Indien ik iemand kan vinden dat mij beetje uitleg kan geven wil ik zeker aan dit evenement meedoen.. maar ik wil er niet tussen komen lopen om in de weg te lopen ... daarom dat ik de hulp inroep van iemand met ervaring..

                    mocht ik komen.. heb nog 3-4 plaatsen vrij vanuit regio vl-brabant (asse) / oost-vl (aalst)..

                    zou tamron 28-75 f2.8 voldoende zijn? (kan objectief van schoonpa wel gebruiken)
                    of kan ik met 50mm en D70 kitlens ook uit de voeten?
                    Last edited by stroedel; 2 maart 2007, 07:53. Reden: lens
                    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                    Comment


                    • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                      Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                      is er iemand welke mij zou willen begeleiden en mijn peter zou willen zijn?
                      Zoja.. let me know !

                      Indien ik iemand kan vinden dat mij beetje uitleg kan geven wil ik zeker aan dit evenement meedoen.. maar ik wil er niet tussen komen lopen om in de weg te lopen ... daarom dat ik de hulp inroep van iemand met ervaring..

                      mocht ik komen.. heb nog 3-4 plaatsen vrij vanuit regio vl-brabant (asse) / oost-vl (aalst)..

                      zou tamron 28-75 f2.8 voldoende zijn? (kan objectief van schoonpa wel gebruiken)
                      of kan ik met 50mm en D70 kitlens ook uit de voeten?
                      Dat objectief is perfect voor de modelshoot Misschien iets minder om echte groothoeken van het domein te maken...

                      Comment


                      • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                        Even een korte bevriezingsperiode. Morgen doen we een laatste proefshoot en dan komen er nog enkele foto's op de site. Tevens stellen we dan het programma op en maken de deelnemerslijsten. Maandag zijn we startklaar.

                        Intussen hebben we nog geen kandidaten die een mobiel cafetaria willen opzetten. Leuke bijverdienste voor ondernemende jonge mensen - ze mogen de winsten houden.

                        Let erop: alle inschrijvingen worden afgesloten als het aantal van 100 fotografen is bereikt of op 20 maart (wat eerst komt). Momenteel heb ik hier zo'n 60 inschrijvingen.

                        BD zal dit weekend beraadslagen over zijn participatie en de reikwijdte ervan.

                        Maandag neem ik opnieuw contact. Intussen wordt er achter de schermen verdergewerkt.
                        Fullator
                        Fotostudio Candela Zone
                        website: http://www.chronax.be
                        website: http://www.marquisemodels.eu

                        Comment


                        • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                          Even een korte bevriezingsperiode. Morgen doen we een laatste proefshoot en dan komen er nog enkele foto's op de site. Tevens stellen we dan het programma op en maken de deelnemerslijsten. Maandag zijn we startklaar.

                          Intussen hebben we nog geen kandidaten die een mobiel cafetaria willen opzetten. Leuke bijverdienste voor ondernemende jonge mensen - ze mogen de winsten houden.

                          Let erop: alle inschrijvingen worden afgesloten als het aantal van 100 fotografen is bereikt of op 20 maart (wat eerst komt). Momenteel heb ik hier zo'n 60 inschrijvingen.

                          BD zal dit weekend beraadslagen over zijn participatie en de reikwijdte ervan.

                          Maandag neem ik opnieuw contact. Intussen wordt er achter de schermen verdergewerkt.
                          Goeiedag,

                          Deze SD urban-modellendag wordt een mega-projekt!

                          Mag ik het team-organisatoren veel moed toewensen;
                          dit vraagt een enorme inzet en organisatietalent.

                          Het spreekt voor zich dat dit geappreciëerd moet/zal worden.

                          Bij deze alvast gefeliciteerd met dit lovend initiatief!

                          Roland

                          Comment


                          • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                            Hey Fullator,

                            Als er nog vrije plaatsen zijn,dan kom ik met heel veel plezier nog eens langs...
                            Dus count me in

                            Grtz
                            <<Sallyp>>


                            Ps:de overschrijving volgt volgende week,...
                            Last edited by Sallypaparazzi; 3 maart 2007, 17:46.
                            Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                            www.sallyphotographics.be

                            Comment


                            • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                              PM gestuurd met inschrijving

                              hopelijk ist ok

                              groeten
                              Live is what you make of it,
                              http://www.flickr.com/photos/merces/
                              merces

                              Comment


                              • Re: Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC

                                Hey,


                                sinds gisteren ben ik nieuw op deze site

                                Er staan zoveel berichten over dit omderwerp dat ik de draad een beetje
                                kwijt ben

                                graag wat hulp

                                vraag 1 is er nog plaats vrij voor een fotograaf wellicht met model

                                vraag 2 bij wie / waar moet ik zijn voor de fiananciele regeling

                                alvast bedankt

                                Pierre
                                msn pierre.vanhoof@hotmail.com

                                Comment

                                Working...
                                X