Kan er niets georganiseerd worden in Leuven om te shooten?
Het is momenteel Gent of andere steden....
Ik zou graag eens met BD'ers op stap gaan om nog wat bij te leren en wat meningen uit te delen ivm foto's trekken + dat ik eerst geen uur moet rijden op zondag .
Dit zou ik erg leuk vinden, dus wie het ziet zitten om iets te doen? Er zijn er hier alvast nog van Leuven afkomstig dacht ik
Groetjes, Rosita
Mod Ludo_ schreef hier:
Om een beetje een overzicht te houden is hier alvast een voorlopige deelnemerslijst aan de hand van de reacties:
Easygirl
Zunoel
Picasso
Jammee
Eefke (kan niet meer mee)
GeertB
DocHoliday
Armani (kan niet meer mee)
ccc
Nat, Carine en Dries
Purlut
FilMar
Chris
Yammee
Eranosian
Sam Jae
Totaal 16 personen
Vertrek: 10h30 - samenkomst stationsplein Leuven
Einde: +/- 15h30 - Kruidtuin
BELANGRIJK:
Deze SD is erkent door de vzw Belgium Digital.
Dit betekent dat vzw-leden en hun familieleden genieten van een beperkte ongevallen verzekering (dekt enkel lichamelijke schade). Niet-vzw leden dienen een kleine bijdrage te geven van slechts 2 euro om van dezelfde voordelen te kunnen genieten.
De officiële organisator voor deze SD is CCC (Cedric).
Veel plezier gewenst
Het is momenteel Gent of andere steden....
Ik zou graag eens met BD'ers op stap gaan om nog wat bij te leren en wat meningen uit te delen ivm foto's trekken + dat ik eerst geen uur moet rijden op zondag .
Dit zou ik erg leuk vinden, dus wie het ziet zitten om iets te doen? Er zijn er hier alvast nog van Leuven afkomstig dacht ik
Groetjes, Rosita
Mod Ludo_ schreef hier:
Om een beetje een overzicht te houden is hier alvast een voorlopige deelnemerslijst aan de hand van de reacties:
Easygirl
Zunoel
Picasso
Jammee
Eefke (kan niet meer mee)
GeertB
DocHoliday
Armani (kan niet meer mee)
ccc
Nat, Carine en Dries
Purlut
FilMar
Chris
Yammee
Eranosian
Sam Jae
Totaal 16 personen
Vertrek: 10h30 - samenkomst stationsplein Leuven
Einde: +/- 15h30 - Kruidtuin
BELANGRIJK:
Deze SD is erkent door de vzw Belgium Digital.
Dit betekent dat vzw-leden en hun familieleden genieten van een beperkte ongevallen verzekering (dekt enkel lichamelijke schade). Niet-vzw leden dienen een kleine bijdrage te geven van slechts 2 euro om van dezelfde voordelen te kunnen genieten.
De officiële organisator voor deze SD is CCC (Cedric).
Veel plezier gewenst
Comment