Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze SD is erkent door de vzw Belgium Digital.
Dit betekent dat vzw-leden en hun familieleden genieten van een beperkte ongevallen verzekering (dekt enkel lichamelijke schade). Niet-vzw leden dienen een kleine bijdrage te geven van slechts 2 euro om van dezelfde voordelen te kunnen genieten.
De officiële organisator voor deze SD is CCC (Cedric).
Veel plezier gewenst
Ho, tof ! Wist niet dat de familieleden ineens mee verzekerd waren.
Hoe zit dat 'smiddags ? Moeten we onze picknick meebrengen, of gaan we ergens een snack eten ?
Ik stel voor dat we een kleine snack gaan eten. Normaal gezien komen we tussen 12 en 13u in de buurt van eetgelegenheden. Misschien dat we best even een headcount doen, voor het geval er heel veel familieleden meegaan. Anders ga ik iets moeten reserveren. Anderzijds gaan er wel een aantal mensen afhaken als het moest regenen. Voorlopig ziet het er goed uit http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/
We kunnen natuurlijk altijd bellen wanneer we vertrekken 's morgens.
Ik stel voor dat we een kleine snack gaan eten. Normaal gezien komen we tussen 12 en 13u in de buurt van eetgelegenheden. Misschien dat we best even een headcount doen, voor het geval er heel veel familieleden meegaan. Anders ga ik iets moeten reserveren. Anderzijds gaan er wel een aantal mensen afhaken als het moest regenen. Voorlopig ziet het er goed uit http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/
We kunnen natuurlijk altijd bellen wanneer we vertrekken 's morgens.
Weer ziet er inderdaad goed uit.
Als er familieleden meegaan, dan zou dat toch moeten gemeld worden hier, vind ik. (Zoals in mijn geval).
Verder voor het eten : snack lijkt mij ook het meest aangewezen. Anders moet je, buiten al dat fotomateriaal, nog eens gaan zeulen met die lunch pakketten
Ik kijk al uit naar zondag. Veel nieuwe gezichten !
Comment