Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Slecht nieuws
er was geen boeking meer mogelijk op 19 en 20 augustus aan het tarief van € 10.
we zouden misschien wel nog kunnen vertrekken maar dan bedraagt de prijs heen en terug 59,5 €.
Enfin diegene die dat willen betalen laten het maar horen, dan doe ik morgen een nieuwe aanvraag.
En anders, ja dan zal het voor een andere keer zijn.
groeten linda
Slecht nieuws
er was geen boeking meer mogelijk op 19 en 20 augustus aan het tarief van € 10.
we zouden misschien wel nog kunnen vertrekken maar dan bedraagt de prijs heen en terug 59,5 €.
Enfin diegene die dat willen betalen laten het maar horen, dan doe ik morgen een nieuwe aanvraag.
En anders, ja dan zal het voor een andere keer zijn.
groeten linda
Ja, de datum kwam mij eigenlijk toch niet zo goed uit als ik eerst dacht.
Dacht eerst dat het in een weekend was. Maar dan voor zo weinig geld dacht ik ik ga mee. en zal wel verlof vragen.
Maar als ik nu toch evenveel moet betalen als normaal kan ik beter gaan als het mij beter uitkomt vind ik.
Ja, de datum kwam mij eigenlijk toch niet zo goed uit als ik eerst dacht.
Dacht eerst dat het in een weekend was. Maar dan voor zo weinig geld dacht ik ik ga mee. en zal wel verlof vragen.
Maar als ik nu toch evenveel moet betalen als normaal kan ik beter gaan als het mij beter uitkomt vind ik.
De trip op 19 en 20 augustus wordt geannuleerd vermits niet iedereen het duurdere tarief ok vind.
Zelf kan ik me daar in vinden t'is tenslotte maar voor 2 dagen en dat is kort voor Parijs.
Maar zoals ik al pm'de ik hou die site in het vervolg wat beter in het oog en bij de volgende serieuse promotie vlieg ik er nog eens in
groeten linda
De trip op 19 en 20 augustus wordt geannuleerd vermits niet iedereen het duurdere tarief ok vind.
Zelf kan ik me daar in vinden t'is tenslotte maar voor 2 dagen en dat is kort voor Parijs.
Maar zoals ik al pm'de ik hou die site in het vervolg wat beter in het oog en bij de volgende serieuse promotie vlieg ik er nog eens in
groeten linda
Alvast bedankt voor al de reeds gedane inspanningen en ook aan Sugar om gids te willen zijn.
Groetjes Dolly en Roland
Comment