Heb met Neckermann contact gehad.
Er kan gereserveerd worden aan volgende voorwaarden:
vertrek 19 augustus
terug 20 augustus
prijs enkele rit € 10
ik kan morgen reserveren doch deze reservering is bindend
dus wie z'n naam opgeeft moet betalen ook als die niet gaat
ik weet niet voor hoeveel personen er nog plaats is dus wie eerst komt, vertrekt eerst afhankelijk van het aantal plaatsen dat neckermann nog beschikbaar heeft.
misschien is er niet voor iedereen die zich opgeeft plaats maar daar kan ik niets aan doen
PS: gelieve je volledige naam op te geven de tickets moeten op naam geboekt worden, je nickname alleen daar kan ik dus niets mee aanvangen
voor de duidelijkheid schrijf je in via PM aub, dus niet hier op het forum antwoorden
Eerste namen:
Linda hutsebaut en philippe pante (ikzelf dus en m'n wederhelft)
Tomas Van Elst (sugar = gids)
***********en **********
Bjorn Vanheyst en Tamara Kerckhofs (bjokke en madam)
Frederic Decoster (Fred.)
Voor hogergenoemde 8 personen heb ik vandaag een aanvraag geplaatst, er kan echter alleen nog vanuit Brussel met de thalys vertrokken worden. Gent Parijs bv is niet meer beschikbaar. Reden er vertrekken er meer vanuit Brussel. Gaat iedereen daarmee akkoord? De extra kosten om in Brussel te geraken komen er dan wel bij.
Wanneer ik weet met hoeveel we kunnen vertrekken, wordt er uitgekeken naar een hotel met ontbijt aan schappelijke prijs
Er kan gereserveerd worden aan volgende voorwaarden:
vertrek 19 augustus
terug 20 augustus
prijs enkele rit € 10
ik kan morgen reserveren doch deze reservering is bindend
dus wie z'n naam opgeeft moet betalen ook als die niet gaat
ik weet niet voor hoeveel personen er nog plaats is dus wie eerst komt, vertrekt eerst afhankelijk van het aantal plaatsen dat neckermann nog beschikbaar heeft.
misschien is er niet voor iedereen die zich opgeeft plaats maar daar kan ik niets aan doen
PS: gelieve je volledige naam op te geven de tickets moeten op naam geboekt worden, je nickname alleen daar kan ik dus niets mee aanvangen
voor de duidelijkheid schrijf je in via PM aub, dus niet hier op het forum antwoorden
Eerste namen:
Linda hutsebaut en philippe pante (ikzelf dus en m'n wederhelft)
Tomas Van Elst (sugar = gids)
***********en **********
Bjorn Vanheyst en Tamara Kerckhofs (bjokke en madam)
Frederic Decoster (Fred.)
Voor hogergenoemde 8 personen heb ik vandaag een aanvraag geplaatst, er kan echter alleen nog vanuit Brussel met de thalys vertrokken worden. Gent Parijs bv is niet meer beschikbaar. Reden er vertrekken er meer vanuit Brussel. Gaat iedereen daarmee akkoord? De extra kosten om in Brussel te geraken komen er dan wel bij.
Wanneer ik weet met hoeveel we kunnen vertrekken, wordt er uitgekeken naar een hotel met ontbijt aan schappelijke prijs
Comment