Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie gaat mee naar Parijs??????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: wie gaat mee naar Parijs??????

    Wees gerust, tijd om iets te eten nemen we ook. Ik ken wier en daar wel een eetgelegenheid.

    sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

    http://supermasj.zenfolio.com

    Comment


    • #17
      Re: wie gaat mee naar Parijs?????? slecht nieuws

      Slecht nieuws
      er was geen boeking meer mogelijk op 19 en 20 augustus aan het tarief van € 10.
      we zouden misschien wel nog kunnen vertrekken maar dan bedraagt de prijs heen en terug 59,5 €.
      Enfin diegene die dat willen betalen laten het maar horen, dan doe ik morgen een nieuwe aanvraag.
      En anders, ja dan zal het voor een andere keer zijn.
      groeten linda

      Comment


      • #18
        Re: wie gaat mee naar Parijs?????? slecht nieuws

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
        Slecht nieuws
        er was geen boeking meer mogelijk op 19 en 20 augustus aan het tarief van € 10.
        we zouden misschien wel nog kunnen vertrekken maar dan bedraagt de prijs heen en terug 59,5 €.
        Enfin diegene die dat willen betalen laten het maar horen, dan doe ik morgen een nieuwe aanvraag.
        En anders, ja dan zal het voor een andere keer zijn.
        groeten linda
        Fred. haakt af

        Comment


        • #19
          Re: wie gaat mee naar Parijs??????

          Ja, de datum kwam mij eigenlijk toch niet zo goed uit als ik eerst dacht.
          Dacht eerst dat het in een weekend was. Maar dan voor zo weinig geld dacht ik ik ga mee. en zal wel verlof vragen.

          Maar als ik nu toch evenveel moet betalen als normaal kan ik beter gaan als het mij beter uitkomt vind ik.
          Canon EOS 5D met 3KG glas
          https://reisforum.net

          Comment


          • #20
            Re: wie gaat mee naar Parijs??????

            Oorspronkelijk geplaatst door Fred.
            Ja, de datum kwam mij eigenlijk toch niet zo goed uit als ik eerst dacht.
            Dacht eerst dat het in een weekend was. Maar dan voor zo weinig geld dacht ik ik ga mee. en zal wel verlof vragen.

            Maar als ik nu toch evenveel moet betalen als normaal kan ik beter gaan als het mij beter uitkomt vind ik.
            was toch in het weekend ( 19 en 20 augustus)

            Comment


            • #21
              Re: wie gaat mee naar Parijs??????

              De trip op 19 en 20 augustus wordt geannuleerd vermits niet iedereen het duurdere tarief ok vind.
              Zelf kan ik me daar in vinden t'is tenslotte maar voor 2 dagen en dat is kort voor Parijs.
              Maar zoals ik al pm'de ik hou die site in het vervolg wat beter in het oog en bij de volgende serieuse promotie vlieg ik er nog eens in
              groeten linda

              Comment


              • #22
                Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
                De trip op 19 en 20 augustus wordt geannuleerd vermits niet iedereen het duurdere tarief ok vind.
                Zelf kan ik me daar in vinden t'is tenslotte maar voor 2 dagen en dat is kort voor Parijs.
                Maar zoals ik al pm'de ik hou die site in het vervolg wat beter in het oog en bij de volgende serieuse promotie vlieg ik er nog eens in
                groeten linda
                Alvast bedankt voor al de reeds gedane inspanningen en ook aan Sugar om gids te willen zijn.
                Groetjes Dolly en Roland

                Comment


                • #23
                  Re: wie gaat mee naar Parijs??????

                  Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
                  was toch in het weekend ( 19 en 20 augustus)
                  Ja inderdaad...
                  dacht ik eerst ook, dan zal ik gisteren aan het slapen geweest zijn en bij Juni gekeken hebben ofzo denk

                  Maar misschien een volgende keer ofzo...
                  Canon EOS 5D met 3KG glas
                  https://reisforum.net

                  Comment

                  Working...
                  X