Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Mini fotoshoot - 9 april

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

    So... any more news on the cars, what they're going to do, how, numbers of cars, extra things needed, etc?
    3 pages of in legal aspects of shooting in the haven and software development and very little else.

    Comment


    • #77
      Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #78
        Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

        Oorspronkelijk geplaatst door trebs
        So... any more news on the cars, what they're going to do, how, numbers of cars, extra things needed, etc?
        3 pages of in legal aspects of shooting in the haven and software development and very little else.

        There are allready more than 40 mini's registered to come and have their pictures taken. The cars will be standing still most of the time, but we are looking for a nice spot where we can make some drive-by shots. The most important extra we need is good weather .


        Er zijn reeds meer dan 40 mini's ingeschreven om zicht te laten fotograferen.
        De wagens zullen doorgaans stilstaan, maar we zijn nog aan het kijken voor een locatie waar we de wagens al rijdend kunnen schieten. Het belangrijkste dat we nog nodig hebben is mooi weer .

        Comment


        • #79
          Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

          Is er nog plaats, anders kom ik ook af.....?

          Nog mensen van WVlaanderen?

          Comment


          • #80
            Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

            Ik neem nog 2 kameraden mee, kan dat ?
            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

            Comment


            • #81
              Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

              Ik lees dit topic nog eens terug, en ik vraag me af of dit niet uit de hand kan lopen.

              30 fotografen en 30 mini's... als dat niet een beetje onder controle wordt gehouden komen daar volgens mij ongelukken van.
              Als je fotografeert ben je soms effe niet aan 't opletten, en in zo'n massa en met een boel wagentjes ....
              Bovendien lijkt het mij moeilijk om deftige foto's af te leveren als er zoveel volk rond die auto's staat. Vergeet niet 30 mini's dat is een fikse parking vol wagens...

              Het lijkt mij meer aangewezen om samen af te sprekenn en dan kleine groepjes samen te stellen , met bvb 4 fotografen en 5 mini's (evt nog iets kleiner), en die zich een beetje te laten verspreiden. We kunnen na een uurtje nog eens terug samen komen en nog eens op een andere manier samenstellen...

              ...

              sugar
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #82
                Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                Haven is groot genoeg. Bepaalde zaken op het parcours zeker, daar kunnen er zelfs nog wat bij


                Op de plekken die aangedaan zullen worden (voor zover ik van het uiteindelijke besluit op de hoogte ben) kan je je gerust wat afzonderen. Maar juist zoveel voertuigen heeft ook iets...

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #83
                  Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                  Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                  Ik lees dit topic nog eens terug, en ik vraag me af of dit niet uit de hand kan lopen.

                  30 fotografen en 30 mini's... als dat niet een beetje onder controle wordt gehouden komen daar volgens mij ongelukken van.
                  Als je fotografeert ben je soms effe niet aan 't opletten, en in zo'n massa en met een boel wagentjes ....
                  Het is wel de bedoeling dat de auto's stilstaan als de foto's genomen worden. (Met uitzondering van 1 locatie voor panning.)

                  Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                  Bovendien lijkt het mij moeilijk om deftige foto's af te leveren als er zoveel volk rond die auto's staat. Vergeet niet 30 mini's dat is een fikse parking vol wagens...
                  Meer dan 30 wagens en een kleine 30 fotografen is ongeveer 1 wagen per fotograaf. Zoveel volk zal er dan wel niet in de weg staan.

                  Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                  Het lijkt mij meer aangewezen om samen af te sprekenn en dan kleine groepjes samen te stellen , met bvb 4 fotografen en 5 mini's (evt nog iets kleiner), en die zich een beetje te laten verspreiden. We kunnen na een uurtje nog eens terug samen komen en nog eens op een andere manier samenstellen...
                  De locaties zijn voldoende groot en er zijn meerdere plaatsen per locatie waar men foto's kan nemen. Er zullen zich dus wel groepjes met enkele mini's en fotografen vormen om de verschillend sub-locaties aan te doen.

                  Comment


                  • #84
                    Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                    Is er al meer duidelijkheid over de locatie waar alles gaat plaatsvinden en hoe deze te bereiken is?

                    Comment


                    • #85
                      Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                      Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH
                      Is er al meer duidelijkheid over de locatie waar alles gaat plaatsvinden en hoe deze te bereiken is?
                      Deze weekend worden de locatie's nog eventjes besproken en begin volgende week zal ik ze hier dan posten.

                      Voorlopig staat het volgende ongeveer vast:

                      Verzamelen aan de metropolis omstreeks 13.00u. Daarna wordt er in groep gereden naar de verschillende locatie's (in en rond de haven), waar we telkens ongeveer 1u blijven voor de foto's te nemen. De shoot zal afgelopen zijn omstreeks 19.00 u (zonsondergang).

                      Verdere details volgen komende week.

                      Comment


                      • #86
                        Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                        Oorspronkelijk geplaatst door voyager
                        De shoot zal afgelopen zijn omstreeks 19.00 u (zonsondergang).
                        Louter ter info: zonsondergang op 9 april is om 20:28 uur.


                        seppuku.

                        Comment


                        • #87
                          Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                          Ook louter ter info, ik vrees dat ik ga passen.
                          Het wordt me iets te druk met zoveel mensen, 30 fotografen, 30 autootjes, het is me iets teveel.

                          Iig veel plezier iedereen .....

                          Comment


                          • #88
                            Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                            Ik moet helaas ook passen. Arbeidsverplichtingen roepen me op.
                            Veel suc6
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #89
                              Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                              Sorry,
                              Maar ik moet passen.
                              veel succes en plezier.
                              KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                              http://www.photopat.be

                              Comment


                              • #90
                                Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                                Someone can take my place too, sorry, too much work, too little time.

                                Regards, Rob.

                                Comment

                                Working...
                                X