Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Mini fotoshoot - 9 april

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

    Aan alle fotografen, bedank om te komen en foto's te nemen van de Mini's.

    De mini's zijn al laaiend enthousiast over de eerste resultaten.

    Het begin was wel een beetje hectich, maar er waren ook iets meer mini's dan verwacht.

    We hadden het weer mee en ik hoop dat iedereen een leuke dag gehad heeft en veel mooie foto's heeft kunnen maken.
    Last edited by voyager; 11 april 2006, 00:40.

    Comment


    • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

      Wij (ik en Rudy) zijn ook even afgekomen voor een uurke of zo, en alhoewel het een beetje rommelig was in Lillo dorp (wat wil je anders met zo'n hoop) hebben we toch wel wa afgelachen (niewaar Ajuin .... ) en een hoop gezeverd (niewaar Haai8 ?) .....

      Mijn foto's staan HIER . Het zijn er niet veel, daar ik alleen wat fotokes heb proberen maken van voorbijrijdende minilkes ....

      Comment


      • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

        Oorspronkelijk geplaatst door Tom
        Wij (ik en Rudy) zijn ook even afgekomen voor een uurke of zo, en alhoewel het een beetje rommelig was in Lillo dorp (wat wil je anders met zo'n hoop) hebben we toch wel wa afgelachen (niewaar Ajuin .... ) en een hoop gezeverd (niewaar Haai8 ?) .....

        Euuhh, lachen, was dat niet de bedoeling??? Ik heb vroeger genoeg van die evenementen meegemaakt, langs de drivers kant, en als er zo veel autos zijn is het ALTIJD een beetje rommelig.
        Om een autootje alleen te fotograferen, moet je naar de showroom gaan.
        Wij hebben ons in ieder geval geamuseerd!

        Comment


        • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
          Euuhh, lachen, was dat niet de bedoeling??? Ik heb vroeger genoeg van die evenementen meegemaakt, langs de drivers kant, en als er zo veel autos zijn is het ALTIJD een beetje rommelig.
          Om een autootje alleen te fotograferen, moet je naar de showroom gaan.
          Wij hebben ons in ieder geval geamuseerd!
          Alle, dat jij je nog geamuseerd hebt, raar... Ik had het gevoel dat je je buitengesloten voelde om de een of andere reden...


          Inderdaad is dat de hoofdbedoeling, en leuke foto's maken op de koop toe...
          Dat maakt het zo leuk he

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

            als het veel werk is voor de nummerplaten te verdoezelen...
            voor mijn MINI hoeft het alvast niet..

            blauwe cabrio met nr.plaat BUU-393

            ik vind het soms zelfs storend omdat zo'n bewerkte nr plaat vaak de aandacht wegtrekt van de rest vd foto. Ik heb ook al van andere MINI'ers op het forum gelezen dat het voor hen niet echt hoeft.
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

              Oorspronkelijk geplaatst door docgonzo
              Dat maakt het mensen met minder goeie bedoelingen minder makkelijk. Immers, aan de hand van de nummerplaat kan er eventueel informatie opgezocht worden.
              Vandaar de verdoezelactie.
              Ik blijf het niet begrijpen... Welke informatie kan dan wel opgezocht worden ? Eigenaar ? So what ? En dat hij in antwerpen was ? Hij wist toch dat hij gefotografeerd wilde worden ? Een groot verschil als je een "onbekende wagen" fotografeerd op een duidelijk herkenbare plaats. Dat kan voor die eigenaar "vervelend" zijn.
              Wie helpt mij verder ?
              natwork.be

              Comment


              • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                Oorspronkelijk geplaatst door Tom

                Mijn foto's staan HIER . Het zijn er niet veel, daar ik alleen wat fotokes heb proberen maken van voorbijrijdende minilkes ....
                Dat werkt niet goed in firefox. Ik heb er eens iets over gelezen. Ik denk dat je een recentere versie van simpleviewer moet inzetten. Vervolgens heb je ook geen enkele nummerplaat onzichtbaar gemaakt (waar ik trouwens volledig achter sta). Nu kan ik niet meer volgen zulle...
                Prachtige pannings trouwens in jouw album. Welke sluitertijd heb je ingezet ?
                natwork.be

                Comment


                • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                  Dat werkt niet goed in firefox. Ik heb er eens iets over gelezen. Ik denk dat je een recentere versie van simpleviewer moet inzetten. Vervolgens heb je ook geen enkele nummerplaat onzichtbaar gemaakt (waar ik trouwens volledig achter sta). Nu kan ik niet meer volgen zulle...
                  Prachtige pannings trouwens in jouw album. Welke sluitertijd heb je ingezet ?
                  Sluitertijd bij de meesten 1/60. De eerste waren op 1/90 of zo, maar dan was er niet genoeg beweging in de wielen vond ik.

                  En neen, de nummerplaten zijn niet onleesbaar gemaakt, deze info zag ik pas toen men gallerij al online stond. Zondagavond stonden die pics er al dus, ik las pas maandag dat de nummerplaten bewerkt moesten worden.

                  Comment


                  • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                    Vraagske ivm dat "pannen", het wil maar niet echt lukken bij mij maar zou het beter zijn om igv pannen AL mijn focuspunten te activeren ipv het gebruikelijke centrale focuspunt (is dit nu een vraag met ingebouwd antwoord ) dat ik bijna altijd gebruik, heb ik dan mss meer kans op suc6 ?
                    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                    Comment


                    • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                      Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                      Vraagske ivm dat "pannen", het wil maar niet echt lukken bij mij maar zou het beter zijn om igv pannen AL mijn focuspunten te activeren ipv het gebruikelijke centrale focuspunt (is dit nu een vraag met ingebouwd antwoord ) dat ik bijna altijd gebruik, heb ik dan mss meer kans op suc6 ?
                      Pannen : met AI Servo en alle AF punten geactiveerd

                      sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                      http://supermasj.zenfolio.com

                      Comment


                      • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                        Miljaar...waarom kom ik zélf op het antwoord wanneer ik niet aan het shooten ben en wanneer ik aan het shooten ben kom ik d'r niet op...

                        Thx suiker, gonne try it
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                        Comment


                        • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                          Gewoon int midden scherpgesteld... Trial and error

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                            Gewoon int midden scherpgesteld... Trial and error
                            Hmmm geeft bij mij toch nogal wat eroors zenne, maar ja, ik gebruik dan ook nen Canon hé
                            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                            Comment

                            Working...
                            X