Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Mini fotoshoot - 9 april

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

    Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909
    Daarin gewoon uitleggen wie ge zijt (=Belgium Digital) en wat ge gaat doen (=SD)
    Als je die instanties gaat benaderen in naam van BelgiumDigital, moet je dat wel even vooraf bespreken met de SD-coördinator Jbowie.

    seppuku.

    Comment


    • #62
      Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

      Bedankt voor de info over het mogelijke militair gebied.
      Indien de locaties binnen het havengebied vallen zullen we niet nalaten de betreffende instanties te contacteren.

      Comment


      • #63
        Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

        Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
        Hallo,

        Bedankt voor alles even uit te zoeken

        Staat er niets in over het publiceren van de foto's?

        Svenmichiels

        Wat betreft het publiceren van foto's, daarover is niet gesproken of heb ik geen vragen gesteld.
        Maar als het hoofdonderwerp is "het fotograferen van Mini's" met als achtergrond een stukje van de haven, zie ik niet wat met hiertegen kan inbrengen.
        Dus publicatie van deze foto's mag geen enkel probleem opleveren.
        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

        BD0460BE

        Comment


        • #64
          Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

          Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
          Als je die instanties gaat benaderen in naam van BelgiumDigital, moet je dat wel even vooraf bespreken met de SD-coördinator Jbowie.

          seppuku.

          Hoever ze hier mee gaan weet ik niet, trouwens ben niet betrokken bij de organisatie ervan, wil enkel gevraagde of niet geweten info hierover opzoeken en bezorgen.
          Wat betreft het benaderen of het aanschrijven van deze instanties zou dan louter uit beleefdheid worden gedaan en dan ook mijn inziens uit beleefdheid Belgium Digital hiervan op de hoogte brengen.
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

          BD0460BE

          Comment


          • #65
            Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

            Oorspronkelijk geplaatst door voyager
            Bedankt voor de info over het mogelijke militair gebied.
            Indien de locaties binnen het havengebied vallen zullen we niet nalaten de betreffende instanties te contacteren.

            Het gebied "Haven" is zeer uitgebreid, dus ge moet zeker geen angst of schrik hebben om de uitgebreidde haven in te rijden en op geschikte plaatsen foto's van Mini's te nemen.

            Het aanschrijven is enkel bedoeld als kennisgeving uit beleefdheid en ook niet verplicht.
            Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
            Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

            BD0460BE

            Comment


            • #66
              Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

              Jongens, maak jullie toch nie zo druk over het havengebied.

              Ik maak regelmatig foto's daar van / voor een paar motorfanaten, en ik heb nog NOOIT last gehad mbt het al dan niet fotograferen van "Militair gebied".

              En publicaties van foto's, tja, .... Ze doen wat ze willen met hun/mijn pics, zolang het niet commercieel is. Het enige dat ik vraag is naamsvermelding, that's it. Voor mij is 2006 terug een fotografiejaar als hobby, niet zozeer eentje als "foto-opdrachten voor een klant".

              Comment


              • #67
                Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                Jongens, maak jullie toch nie zo druk over het havengebied.

                Ik maak regelmatig foto's daar van / voor een paar motorfanaten, en ik heb nog NOOIT last gehad mbt het al dan niet fotograferen van "Militair gebied".

                En publicaties van foto's, tja, .... Ze doen wat ze willen met hun/mijn pics, zolang het niet commercieel is. Het enige dat ik vraag is naamsvermelding, that's it. Voor mij is 2006 terug een fotografiejaar als hobby, niet zozeer eentje als "foto-opdrachten voor een klant".

                Klopt als een bus.

                Je nergens druk over maken en gewoon fotograferen in en rond het havengebied. Zo simpel is dat.

                Als je het een beetje benauwd hebt om de instanties aan te schrijven of zoiets, wil ik dat wel op mij nemen. Dan is het gewoon als collega's onder mekaar dat ik ze op de hoogte breng en dit dan tussen de koffie en de melk.( )
                Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                BD0460BE

                Comment


                • #68
                  Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                  Jongens, maak jullie toch nie zo druk over het havengebied.

                  Ik maak regelmatig foto's daar van / voor een paar motorfanaten, en ik heb nog NOOIT last gehad mbt het al dan niet fotograferen van "Militair gebied".

                  En publicaties van foto's, tja, .... Ze doen wat ze willen met hun/mijn pics, zolang het niet commercieel is. Het enige dat ik vraag is naamsvermelding, that's it. Voor mij is 2006 terug een fotografiejaar als hobby, niet zozeer eentje als "foto-opdrachten voor een klant".
                  Als je op je ééntje bent, val je net iets minder op dan wanneer er een horde fotografen voor een SD shoot met een héél pak mini's opdaagt.
                  Op de Brussels by night shoot zijn we ook uit het station van Brussel-Zuid 'gezet' door veiligheidsagenten

                  sugar
                  "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                  http://supermasj.zenfolio.com

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                    Kan ik er ook nog bij ?
                    Size doesn't matter, achievement does ...
                    Canon 7D ~ EF-S 17-55 IS + EF 24-105 L IS + EFS 18-135 IS + EF 70-300 DO IS ~ Canon Speedlite 420EX ~ Manfrotto 055CB + 322RC2 / Avatar © pdeco

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                      Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                      Als je op je ééntje bent, val je net iets minder op dan wanneer er een horde fotografen voor een SD shoot met een héél pak mini's opdaagt.
                      Op de Brussels by night shoot zijn we ook uit het station van Brussel-Zuid 'gezet' door veiligheidsagenten

                      sugar
                      Heb je daar toevallig geen foto's van
                      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                        Voor " PURLUT"
                        Wil wel even rus en vrijwilliger zijn

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                          @ Purlut en organisatie:

                          De haven militair domein! Op dit gebied mogen dus geen foto's gemaakt worden. Dit is makkellijk op te lossen door even binnen te wippen (op voorhand) bij de havendirectie en uw plan voor te leggen. 99,9% is het goed voor hen. Vraag hiervan een bewijs, moesten we de politie op ons dak krijgen.

                          mvg Svenmichiels

                          nou met wat geluk is het de staatsveiligheid die we op ons dak krijgen. Ik vermoed dat we met meer dan 20 man zijn, en ik vermoed niet dat er 20 * 32 = 640 agenten van de staatsveiligheid in de Antwerpen gebaseerd zijn, dus dat moet wel loslopen om te ontsnappen

                          sugar
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                          http://supermasj.zenfolio.com

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                            Oeioei, dan ben ik al tig malen geschaduwd door de politie omdat ik shoot in de haven ?????

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                              @Tom
                              is dat niet geen skrijffout ? Shoot, is dat dan niet Schoot

                              Mag ik er anders wel even op duiden, dat ik helemaal geen organisator ben. Ik stel alleen mijn vrije tijd ter beschikking om eventueel alle foto's te verzamelen en dan te globalizeren. Trouwens, ik doe deze week de allerlaatste testen voor twee programmaatjes. Eentje voor de deelnemers waarmee ze hun foto's kunnen aanduiden, kopiëren en van de nodige trefwoorden, indelingen kunnen voorzien, en dan er eentje om een defintieve CD mee te maken. Het is dan ook de bedoeling die ter beschikking te stellen van BD indien anderen daar nood aan hebben.
                              Heb gisterenavond 4000 foto's van zo'n 30 deelnemers verwerkt. Daar werden zo'n 40 verschillende beeldgroepen in gedefinieeerd. (Gebruik van de oude CD's van SD-Dendermonde.
                              De defintieve CD-versie stond klaar om gebrand te worden na zo'n 2 uur PC-werk, waarbij ik tweemaal op een knopje diende te drukken.
                              1) Start
                              2) Op ok drukken bij melding dat het afgewerkt was.
                              Moet nu nog de handleiding schrijven.
                              Dus, ik moet nu wel stillaan van de organisatoren weten welke trefwoorden, onderverdelingen we zullen hebben. Maken we trefwoorden per type wagen, per eigenaar ? Ik moet dan wel de lijst hebben, zodat ik die in een soort sleutel-tabel kan invoegen. Immers, iedereen moet steeds dezelfde sleutels gebruiken, anders lukt het niet.
                              Het is dus zo, dat diegene die willen deelnemen aan de verzamelCD, wel verplicht worden de data aan mij te bezorgen met het programmaatje. Alle andere aangeleverde materiaal bekijk ik niet en bewerk ik nog minder... Kwestie duidelijk te zijn met de afspraken.
                              In het weekend plaats ik de defintieve versie nog eens ter beschikking. Iederen kan die opladen en even testen. De tabel met de definitieve sleutels kan dan later zonder enig probleem in het programmaatje worden opgeladen...
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                                Er is momenteel een volledige versie beschikbaar voor de deelnemerskant.
                                Dit kan opgehaald op volgend adres.

                                De sleutels zijn niet de definitieve, enkel maar een test om het programmaatje te leren.

                                http://users.telenet.be/purlut/download/Sd_album.zip

                                suc6 aan de durvers met lef
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X