Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Mini fotoshoot - 9 april

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

    Joepie, dat worden dan 2 shoot in 1
    en Mini-shoot en politie-shoot
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #47
      Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut
      Joepie, dat worden dan 2 shoot in 1
      en Mini-shoot en politie-shoot
      Ik wil niet dramatiseren, maar als de organisatie een politie-interventie simpleweg kan stoppen door een kort bezoekje aan de haven directie, dan denk ik dat alle ingeschrevenen dit ten zeerste zullen appreciëren.

      groetjes Sven

      Comment


      • #48
        Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

        @sven
        ik reageerde als om een grapje. Ik vind dit toruwens wel belangrijk en eigenlijk zouden we dat altijd moeten doen doen met een SD. Minimaal het gemeentebestuur verwittigen en dus ook politie
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #49
          Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut
          @sven
          ik reageerde als om een grapje. Ik vind dit toruwens wel belangrijk en eigenlijk zouden we dat altijd moeten doen doen met een SD. Minimaal het gemeentebestuur verwittigen en dus ook politie
          Dan denken we op dezelfde manier hé

          Comment


          • #50
            Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

            ik vertrek sevves op reis, de komende 2 weken kan je dus best eventuele vragen naar voyager richten.

            greets!
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • #51
              Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

              Ik wil ook graag mee, ik hoop dat dat nog kan....

              Schrijf mij dus maar op,

              btw wanneer wordt die plaats bepaald waar dat dat doorgaat want ik kom met het openbaar vervoer.

              Comment


              • #52
                Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH
                btw wanneer wordt die plaats bepaald waar dat dat doorgaat want ik kom met het openbaar vervoer.
                Ik zie dat jij van Vorselaar bent. Ik ben van Turnhout. Als je wil, kan je met mij mee.


                Groetjes, Kris.
                My work: VICTORIE.com

                Comment


                • #53
                  Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                  en vanaf welk uur zou deze shoot beginnen ?
                  moet tot 2 uur werken maar ben dan al in aartselaar.
                  Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peke
                    en vanaf welk uur zou deze shoot beginnen ?
                    moet tot 2 uur werken maar ben dan al in aartselaar.
                    De shoot zal waarschijnlijk kort na de middag beginnen, maar dit ligt nog niet helemaal vast. Als je niet tijdig op de verzamelplaats kan geraken, kan je altijd later nog op één van de locaties aansluiten.

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                      als mijne D200 tegen dan geleverd is ben ik er ook....
                      Alles moet weg.....

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                        @sven
                        ik reageerde als om een grapje. Ik vind dit toruwens wel belangrijk en eigenlijk zouden we dat altijd moeten doen doen met een SD. Minimaal het gemeentebestuur verwittigen en dus ook politie

                        Zal even navraag doen of dit allemaal wel klopt.
                        Nog nooit van gehoord "Haven = militair gebied"
                        Misschien ten tijde van oorlog ?????

                        Zal antwoord hier posten !!!
                        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                        BD0460BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                          Ik denk niet dat de haven echt militair gebied is. Maar ik was een tijdje geleden bij een van de chemische bedrijven in de haven en daar hing een berichtje van het Ministerie van Binnenlandse Zaken tegen de muur waarin "aangemaand werd tot verhoogde waakzaamheid". Dus misschien is Purlut zijn idee om even de havenauthoriteiten te contacteren geen overbodige luxe... Better safe then sorry...


                          Kris.
                          My work: VICTORIE.com

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909
                            Zal even navraag doen of dit allemaal wel klopt.
                            Nog nooit van gehoord "Haven = militair gebied"
                            Misschien ten tijde van oorlog ?????

                            Zal antwoord hier posten !!!
                            De wet die dit vooropsteld komt uit de tijd van de WO I of II, maar is nog altijd actief.

                            Als je de moeite wil doen voor het even op te zoeken.

                            mvg Svenmichiels

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                              Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                              De wet die dit vooropsteld komt uit de tijd van de WO I of II, maar is nog altijd actief.

                              Als je de moeite wil doen voor het even op te zoeken.

                              mvg Svenmichiels

                              Hier het beloofde antwoord.

                              Wat betreft "militair gebied" was ten tijde van oorlog en deze wet is reeds lang ingetrokken.
                              Ge moogt fotograferen in en rond de haven zoveel ge wilt.
                              Dat is de basis !!!

                              Maar nu een woordje uitleg:

                              In de haven is het ongeoorloofd van chemische installatie UITGEBREID te fotograferen. Als men daar aan het wandelen is en men neemt een foto van zo'n installatie zal men geen probleem ondervinden. Hier en daar hangt wel een verbodsplaat dat men niet mag fotograferen, doe het dan ook niet.
                              Op dat gebied is men nu wel iets strenger en voorzichtiger geworden tgv 9/11

                              Wat aangaande de toelating vragen voor een SD te organiseren is niet voorzien. Maar tussen de regels door laat men mij verstaan, en dan enkel bedoeld uit beleefdheid van een brief te sturen naar :
                              1) Aan de Heer Burgemeester en Schepencollege, van en te, 2000 Antwerpen
                              2) Aan de Commisaris van de Scheepvaartpolitie te 2030 Antwerpen, Oosterweelsteenweg 62
                              3) Aan de Havenmeester te 2000 Antwerpen, Entrepotkaai 1

                              Daarin gewoon uitleggen wie ge zijt (=Belgium Digital) en wat ge gaat doen (=SD) met liefhebbers en bezitters van een Mini. Ge vermelt ook het vermoedelijk aantal deelnemers en waar ge zinnens zijt van overal te komen.
                              Kortweg ge stelt ze in kennis van waar, wanneer en hoe enz ....
                              De organisator (= is een groot woord voor wie het in gang heeft gestoken) deelt best zijn gsm nummer mee zodat ze met hem in kontakt kunnen komen als het eventueel moest. De dag van SD zal je heel waarschijnlijk een bezoekje krijgen van een combi die even komen kijken en dat zal alles zijn.

                              Het op de hoogte brengen van deze 3 instanties heeft ook als doel, als er die dag iemand uit een chemisch bedrijf moest telefoneren naar één van die 3 om mede te delen dat er een heel aktiviteit is met wat fotografen en auto's, kunnen deze zeggen dat zij op de hoogte ervan zijn.

                              Dus echt verplicht is het niet, maar je kan ze op de hoogte uit beleefdheid.


                              Nog meer info nodig of bepaalde vragen, stel ze maar.
                              Altijd bereid om te helpen. ( misschien om te helpen van zo'n brieven op te stellen)
                              Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                              Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                              BD0460BE

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                                Hallo,

                                Bedankt voor alles even uit te zoeken

                                Staat er niets in over het publiceren van de foto's?

                                Svenmichiels

                                Comment

                                Working...
                                X