Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot nr 107-108

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot nr 107-108

    Volgens mij is het laatste dubbelnummer van december al verschenen ? Ik mocht helaas nog geen digitaal exemplaar ontvangen...maar mss heeft nog niemand het digitale exemplaar al ontvangen ?

    Groeten,
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
    Volgens mij is het laatste dubbelnummer van december al verschenen ? Ik mocht helaas nog geen digitaal exemplaar ontvangen...maar mss heeft nog niemand het digitale exemplaar al ontvangen ?

    Groeten,
    Freddy
    Hey Freddy, net verstuurd aan je mail.

    mvg.

    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Dank U wel Eddy...

      Ik vraag me echter af, waarom ik de digitale uitgave niet automatisch van shoot doorgestuurd krijg ...ik betaal er per slot van rekening wel voor ?
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
        Dank U wel Eddy...

        Ik vraag me echter af, waarom ik de digitale uitgave niet automatisch van shoot doorgestuurd krijg ...ik betaal er per slot van rekening wel voor ?
        Freddy, wordt via mail doorgestuurd, maar...ge moet in de mail wel naar onder scrollen om de link te zien....ik heb spijtig genoeg de mail al weggegooid...
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Hallo Freddy,

          De titel van de mail met de link had volgende titel: Kattenfotografie & IJsland in de winter

          ​Raar, maar waar, ik krijg daar steevast steeds 2 mails van. 1 met de link en 1 zonder de link
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Beste BDers,

            Ook ik heb geen mail gezien, dus ook ik voor de 2e keer dit jaar geen digitaal exemplaar. Wel allerlei reclame voor hun digitaal boek, en de wekelijkse postings.

            Bij wijze van proef heb ik het formulier ingevuld - en daar komt de nota dat mijn abonnementennummer niet geldig meer is (gaan kijken in mijn mails - doorgave aan shoot gedaan op 16/12/2022, en gezien het blad nu een jaar later komt dan die 365 dagen na inschrijving... ontvangen we die ene mail niet meer, en erger - we krijgen ook het digitaal tijdschrift waar we tot eind 2023 recht op hebben, niet meer).

            Dus klagen volgens deze procedure kan voor mij niet meer: https://forum.belgiumdigital.com/for...tvangen-wat-nu

            We hopen dat het bestuur het nodige kan doen voor andere klachten - als 't voor mij alleen is - moet het niet. Maar omdat dit me opvalt, geef ik het volledigheidshalve even door in de hoop dat het voor anderen nog recht gezet kan worden.
            Last edited by mutley69; 25 december 2023, 22:51.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Hallo Freddy,

              De titel van de mail met de link had volgende titel: Kattenfotografie & IJsland in de winter

              ​Raar, maar waar, ik krijg daar steevast steeds 2 mails van. 1 met de link en 1 zonder de link
              Bij mij ook zo: op één mailadres (eigenlijk mijn 'officieel' adres) zonder link; op het andere adres: met link.
              Gek genoeg is het te downloaden bestand wel degelijk #107108, terwijl de knop 106 aangeeft.



              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

              Comment


              • #8
                De titel van de mail met de link had volgende titel: Kattenfotografie & IJsland in de winter

                ​Raar, maar waar, ik krijg daar steevast steeds 2 mails van. 1 met de link en 1 zonder de link
                Bij mij ook zo: op één mailadres (eigenlijk mijn 'officieel' adres) zonder link; op het andere adres: met link.
                Gek genoeg is het te downloaden bestand wel degelijk #107108, terwijl de knop 106 aangeeft.

                Ik heb de mail met die kattenfotografie wel gekregen maar er was wel een link bij om het nu 107 en 108 te bestellen....maar daar had ik geen behoefte aan, gezien mijn digitaal abo...
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Freddy, Als u de link niet heeft ontvangen, dan kan u best meteen een klacht formuleren via de procedure. Als u dan merkt dat u net zoals ik al geschrapt is, omdat u te snel ingeschreven heeft - dan kan u maar hopen dat men het oppikt bij Shoot.
                  Volg deze link - en vul het formulier in. https://forum.belgiumdigital.com/for...tvangen-wat-nu
                  Ik heb die mail om dat tijdschrift online te kopen ook gekregen, dat is fijn, maar die info hoef ik niet. Het is zelfs zo dat als je die info niet wil - je het digitaal aanbod niet kan krijgen (die uitleg heeft men mij ooit gegeven - we denken daar uiteraard iets over, maar we houden dat voor onszelf).
                  En als daar uit komt dat uw lidnummer niet meer geldig is, komt het door wat ik beschrijf. Heb je daartoe al een poging ondernomen?

                  Comment


                  • #10
                    Als dit voorvalt kan je inderdaad best even tellen of je nog geen 6 edities van Shoot hebt ontvangen en indien niet, het formulier invullen. Als het dan nog vastloopt, dan mag je mij altijd direct contacteren.

                    De knop die nog 106 zegt is een vergetelheidje geweest van onze marketingdienst.

                    Het klopt volgens mij inderdaad dat als je je uitschrijft via een van onze mails, dat dat voor alles is. Je kan naast "uitschrijven" wel op de link klikken om je voorkeuren aan te passen en daar kan je opteren om enkel de abonneemail te ontvangen. Ik kijk of we de verwoording kunnen aanpassen.

                    Comment


                    • #11
                      Nog over die "dubbele" mails:
                      • Een mail om een pas verschenen Shoot nummer te kopen (dus zonder download link) krijg je als je ooit hebt ingetekend op de Shoot mailing list. Bij het beeld in die mail staat een rode cirkel "Bestel Shoot xxx nu!".
                      • Heb je een digitaal Shoot-abonnement dan ontvang je (eventueel bijkomend) een mail met een rode cirkel "Lees Shoot xxx digitaal". De download link voor de PDF-versie volgt dan verder in die mail.
                      • De titel van de mails verwijst telkens naar de hoofdthema's van het betreffende nummer.
                      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                      Comment

                      Working...
                      X