Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abo Shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Abo Shoot

    Wat is dat toch allemaal met de administratie van shoot...krijg vandaag een email ..om me eraan te herinneren dat mijn abo afloopt en ze het zouden betreuren om me als lid te verliezen....daarom sturen ze alsnog een link mee waar ik mijn lidmaatschap zou kunnen verder zetten ???? ik heb nochtans een digitaal abo via BD en reeds enkele weken geleden betaald ? ??
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
    Wat is dat toch allemaal met de administratie van shoot...krijg vandaag een email ..om me eraan te herinneren dat mijn abo afloopt en ze het zouden betreuren om me als lid te verliezen....daarom sturen ze alsnog een link mee waar ik mijn lidmaatschap zou kunnen verder zetten ???? ik heb nochtans een digitaal abo via BD en reeds enkele weken geleden betaald ? ??
    Dat digitaal abo op Shoot magazine dat je alle vorige jaren gratis bij het BD lidmaatschap kreeg Freddy, dat is nu niet meer van tel
    Er moet vanaf dit jaar extra betaald worden voor een abo op Shoot en dit bovenop het al duurdere BD lidmaatschap, en dat ook voor een digitaal abo
    Er staat hier ergens een draadje over waarin we het al vermeld hadden trouwens

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      ik weet dat Sieg ...ik heb ook 17 euro betaald voor dat digitale abo voor 2024..
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
        ik weet dat Sieg ...ik heb ook 17 euro betaald voor dat digitale abo voor 2024..
        Dan is er toch geen probleem want die mail waarnaar je refereert heeft iedereen gekregen vermoed ik
        Trouwens in het andere topic is vandaag een uitgebreid antwoord gegeven door Sven, mss staat daartussen een antwoord wat je zoekt

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Ik zie dit vaker voorbij komen als opmerking. De verklaring hiervoor is dat een BD abo een eenmalig abo is dat gewoon afloopt. Heb je dit jaar opnieuw een BD abo genomen, dan is dat voor de administratie een nieuw abo. Beide lopen dus naast elkaar en standaard wordt je uitgenodigd om te verlengen aan het einde van je abonnement. Zou het systeem van Aboland dat moeten kunnen weten? Ja, dat zou het meest logische zijn. Is hun systeem zo geavanceerd? Nee.

          Comment

          Working...
          X